• 1
  • 2
2021-07-24, 22:16
Medlem
Rebali179s avatar
Tänkte vi skulle Diskutera "Swishjournalisten" Bianca Muratagic här i tråden. https://scontent-arn2-2.xx.fbcdn.net...65&oe=61224CDE

Hon skriver en del bra krönikor på Facebook å verkar även vara lite känd i sk "Höger Kretsar"
Har skrivit både i tidningarna Nyheter 24 , Projekt Sanning & Katerina Magasin
Men hon lägger in lite bilder på sig också som ibland kan vara lite utmanande

Så vet ni något så fyll på tråden bara
Citera
2021-07-24, 22:27
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Tänkte vi skulle Diskutera "Swishjournalisten" Bianca Muratagic här i tråden. https://scontent-arn2-2.xx.fbcdn.net...65&oe=61224CDE

Hon skriver en del bra krönikor på Facebook å verkar även vara lite känd i sk "Höger Kretsar"
Har skrivit både i tidningarna Nyheter 24 , Projekt Sanning & Katerina Magasin
Men hon lägger in lite bilder på sig också som ibland kan vara lite utmanande

Så vet ni något så fyll på tråden bara

Wiki:
Muratagic avlade examen i operasolistsång och sångpedagogik 2004 på Giuseppe Verdi konservatorium vid Musikhögskolan i Milano. Muratagic kom till Sverige vid 14 års ålder efter att hennes familj flytt från bosniska kriget i början av 1990-talet.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Bianca_Muratagic

Född 1977 så hon är nästan 44 år nu. Verkar vara en duktig tjej!
Här sjunger hon på "jugoslaviska".
Citera
2021-07-24, 22:32
Medlem
Rebali179s avatar
undar hur det kom sig i så fall att hon ställer sig till Höger inom politiken
Eftersom hon verkar vara en duktig operasångerska
Citera
2021-07-24, 22:37
Bannlyst
Riktigt grym människa.

Men lite störande dock att hon alltid måste visa en bild på sig själv efter ett längre inlägg. Narcissism?
Citera
2021-07-24, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlXgustav
Riktigt grym människa.

Men lite störande dock att hon alltid måste visa en bild på sig själv efter ett längre inlägg. Narcissism?

Det ar hennes sida, hennes regler. Det ar vad hon vill dela med sig av och hon ar knappast narcissist for att vi far se henne. Hon ar en snygg, stark kvinna som vagar mer an de flesta och man kan tydligen inte kan fa nog av se poserande brudar ta selfies och tjana pengar pa att vara "infuelncesr" utan att komma med en enda intelligent mening.

Att hon lagger upp bilder pa sig sjalv ar totalt oviktigt da det hon skriver ar lang mer relevant.
Citera
2021-07-24, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Det ar hennes sida, hennes regler. Det ar vad hon vill dela med sig av och hon ar knappast narcissist for att vi far se henne. Hon ar en snygg, stark kvinna som vagar mer an de flesta och man kan tydligen inte kan fa nog av se poserande brudar ta selfies och tjana pengar pa att vara "infuelncesr" utan att komma med en enda intelligent mening.

Att hon lagger upp bilder pa sig sjalv ar totalt oviktigt da det hon skriver ar lang mer relevant.
Hon är läcker så för mig får hon gärna avsluta med en bild
Citera
2021-07-25, 00:44
Medlem
Aldrig riktigt läst något hon skrivit även fall hon verkar ha vettiga idéer.

Människor som alltid måste ha med en bild på sig själv höjer jag varmingsflagga för. Speciellt kvinnor som visar urringning, det blir liksom inte seriöst. Luktar narcissism lång väg.
Citera
2021-07-25, 01:59
Medlem
En seriös människa och egenföretagare och dessutom en bra person.
Citera
2021-07-25, 09:16
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlXgustav
Hon är läcker så för mig får hon gärna avsluta med en bild

Grymt vacker kvinna.
Citera
2021-07-26, 22:26
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Grymt vacker kvinna.

Håller med dig verkligen på den punkten. WOW
Citera
2021-07-26, 22:38
Medlem
Joakim.Larssons avatar
För en gångs skull har jag lite personligt skvaller: när hon först kom till Sverige så råkade hon hamna i min klass i gymnasiet. Vi hade dock inget med varandra att göra just. Som jag minns det talade hon och de andra bosnierna och albanerna fortfarande för dålig svenska för att det skulle vara lätt att kommunicera då. Sen fick hon snabbt en framgångsrik musikkarriär.
Citera
2021-08-05, 21:48
Medlem
Rebali179s avatar
En vackrare kvinna får man leta efter
Alltid lika bra texter och bild
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...97&oe=6130A8E0
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera