Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
MMCrypto är en total skojare som man inte ska lyssna ett dugg på. Jag trycker av ren vana ständigt tummen ned på hans videos när jag stöter på dem.
MMCrypto är också mångmiljonär sedan länge. Han har varit med i Forbes (dubbeluppslag), bor i Dubai, varit deltagare på World Economic Forum. Äger en Ferrari och en Lamborghini. flyger ständigt över världen. Bor bara på lyxhotell och lyxiga resorts och yachts. Etc. Etc.
Vad har han gjort pengar på från början? Var han tidigt inne i krypto eller är det något annat?
Trams är det han håller på med. Inget han gör är orginellt utan hämtat från folk som kan trading, och då är det bättre att gå direkt till dessa käller i stället för MMCryptos tolkning.
Citat:
Ursprungligen postat av
etan1112
Jag tycker benjamin cowen är bra.
Han har inga länkar eller ens reklam och varnade redan i vintras för att vi skulle neråt pga vi låg för långt från daily moving average.
Cowen är bra. Lite åt det optimistiska hållet, men är saklig och har egna analyser känns det som.
Krowns Crypto Cave är bra, gammal wall street trader. Föredrar trading i Bear markets framför Bull markets, så han är inte partisk Bitcoin maxi.