2021-07-20, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Möjligtvis kan det bli kraftiga strider inbördes när den vita befolkningen procentuellt börjar bli
mindre än delen afrikaner/araber etc.

Kan 40 år vara en rimlig tidsrymd?
Fortsätter det som nu så låter det rimligt och utfallet hänger på hur svenska ungdomar agerar de närmaste decennierna! Jobbar de upp styrka och jä...lar anamma och kan bjuda motstånd eller sitter de bara och spelar dataspel och byter kön?
Citera
2021-07-20, 05:56
Medlem
Liberationfronts avatar
Det beror nog på generationerna som föds/är födda 2010-2030. Dessa kommer ju vara 20-40 inom 20 år. Jag är 40 idag. Kommer knappast palla bry mig år 2040, då är jag 60 år. Frågan är om jag ens bor i Sverige då?

Men varför måste det vara antingen eller. Varför kan inte islam moderniseras, mjukas upp, och Sverige kanske bli mer konservativt och strikt, utan att för den sakens skull lämna sina kärnvärden?

Om det är ngt Sverige är riktigt bra på så är det ju just att hitta den gyllene medelvägen. Skulle vara synd om Sverige blev som alla andra länder när det istället kunde visa på ett nytt sätt en ny väg en väg för framtiden.
Senast redigerad av Liberationfront 2021-07-20 kl. 06:01.
Citera
2021-07-20, 07:18
Medlem
Realistiskt om 30-40 år max (kan hända tidigare beroende på hur saker utvecklar sig) om det når så långt och om inte mer folk vaknar upp och inser faran.

I vilket fall som helst kommer jag vara i 60-70 års åldern då, om jag lever så länge, och min tid på jorden nästan över. Det är mycket möjligt att jag redan lämnat landet vid den punkten. Jag älskar Sverige. Jag är född och uppvuxen här, och vill inget annat hellre än att dö i Sverige, men fortsätter det i den här riktningen kan jag inte motivera varför jag skulle stanna. Det är väl det vissa av våra politiker vill; att vi antingen ska dö eller lämna landet för att lämna plats för våra invandrar överherrar.

Dom som jag tänker mest på är framtida generationer. Det är dom som kommer få lida av den nuvarande regeringens inkompetens, idioti och rena illvilja mot sin egen befolkning mest. Kolla bara på hur landet ser ut. Barn i 5-7 års åldern kan inte ens vara ute och leka utan att bli skjutna och nu vågar dom barnen inte, förståeligt, att gå ut längre. Det är makabert och tragiskt hur vår regering har låtit detta land falla och svikit befolkningen.
Jag brukade bli förbannad över hur resten av världen skrattar åt oss, men har sedan dess kommit att förstå att dom har helt och hållet rätt i att göra det.

Och dessa politiker är självfallet "förskräckta" över skjutningen som skadade dom två barnen nyligen, men dom kommer inte göra ett jävla skit för att göra landet bättre. Tomma ord och PR. Inget annat.

Det som jag vet till hundra procent är att mångkulturella samhällen fungerar helt enkelt inte, och Sverige är nu ännu ett exempel för detta. Med en oerhört begränsad och kontrollerad invandring kanske, men inte med massinvandringen som Sverige haft på grund av att majoriteten lider av messias komplex och vill ha någon sorts snedvriden moralisk överlägsenhet över våra grannländer och resten av världen.

Heja Sverinstan! Fjamåt!

Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Men varför måste det vara antingen eller. Varför kan inte islam moderniseras, mjukas upp

Det är så religion fungerar tyvärr, och det är därför jag aldrig har tyckt om religion.

Har inget emot religiösa oavsett religion, folk får tro på vad fan dom bäst vill så länge dom inte försöker tvinga mig att bli religiös, men vissa religioner och religiösa är helt enkelt för trångsynta för att ha öppna sinnen och så kommer det alltid vara. Och det finns absolut fara i sådan trångsynthet. Speciellt när det kommer till islam och vissas vägran att anpassa sig efter Sveriges regler och samhälle.

Citat:
Om det är ngt Sverige är riktigt bra på så är det ju just att hitta den gyllene medelvägen. Skulle vara synd om Sverige blev som alla andra länder när det istället kunde visa på ett nytt sätt en ny väg en väg för framtiden.

Förr i tiden kanske. Sverige har inte varit så på många, många år nu och det verkar inte som att vi kommer gå tillbaka på den linjen någon gång snart. Den endaste vägen Sverige verkar veta av just nu är vägen rätt ner i avgrunden tack vare vår regering, våra politiker och idioterna som fortsätter att rösta in samma lögnare om och om igen.
Citera
2021-07-20, 07:37
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jidgeeboy

Förr i tiden kanske. Sverige har inte varit så på många, många år nu och det verkar inte som att vi kommer gå tillbaka på den linjen någon gång snart. Den endaste vägen Sverige verkar veta av just nu är vägen rätt ner i avgrunden tack vare vår regering, våra politiker och idioterna som fortsätter att rösta in samma lögnare om och om igen.

Du har helt rätt i din analys. Men hoppas du har fel i din prognos.
Citera
2021-07-21, 17:19
Medlem
Tror inom några år om inte tidigare ..
Om Regeringen inte får ordning på packet och hela skiten, bara
se nyhetsrapporteringen, som kokande tryckkokare som håller
på att sprängas när som helst ...
Citera
2021-07-21, 19:02
Bannlyst
Citat:
Det beror nog på generationerna som föds/är födda 2010-2030. Dessa kommer ju vara 20-40 inom 20 år. Jag är 40 idag. Kommer knappast palla bry mig år 2040, då är jag 60 år. Frågan är om jag ens bor i Sverige då?

Men varför måste det vara antingen eller. Varför kan inte islam moderniseras, mjukas upp, och Sverige kanske bli mer konservativt och strikt, utan att för den sakens skull lämna sina kärnvärden?

Sverige är inte "lagom" och "medel" utan ofta riktigt extremt.

Vad du hoppas på är detta att svenskarna ger upp, kapitulerar och blir att spotta på, mer än idag. Tänk på att det hela tiden är att hoppas på att vi klarar av bättre av att ha blivit överkörda.

Det måste nog gå fort. Är inte ekonomiskt möjligt att stanna hemma och bilda milis med närmaste grannarna och vänta, men det sker om det måste ske akut. Försöker man bygga upp något långsiktigt kommer ju polisen innan man vet ordet av och tar alla vapen och burar in männen.
Senast redigerad av Mertillen 2021-07-21 kl. 19:07.
Citera
2021-07-22, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jidgeeboy
Dom som jag tänker mest på är framtida generationer. Det är dom som kommer få lida av den nuvarande regeringens inkompetens, idioti och rena illvilja mot sin egen befolkning mest. Kolla bara på hur landet ser ut. Barn i 5-7 års åldern kan inte ens vara ute och leka utan att bli skjutna och nu vågar dom barnen inte, förståeligt, att gå ut längre. Det är makabert och tragiskt hur vår regering har låtit detta land falla och svikit befolkningen.
Jag brukade bli förbannad över hur resten av världen skrattar åt oss, men har sedan dess kommit att förstå att dom har helt och hållet rätt i att göra det.

Och dessa politiker är självfallet "förskräckta" över skjutningen som skadade dom två barnen nyligen, men dom kommer inte göra ett jävla skit för att göra landet bättre. Tomma ord och PR. Inget annat.

Det som jag vet till hundra procent är att mångkulturella samhällen fungerar helt enkelt inte, och Sverige är nu ännu ett exempel för detta. Med en oerhört begränsad och kontrollerad invandring kanske, men inte med massinvandringen som Sverige haft på grund av att majoriteten lider av messias komplex och vill ha någon sorts snedvriden moralisk överlägsenhet över våra grannländer och resten av världen.
Sverige är inte en demokrati och har aldrig varit en demokrati. Sverige är en oligarki med demokratiska element: nästan all media är kontrollerad, alla stora institutioner är korrupta (sedan åtminstone 70-talet) etc., men invandringen har ändå inte haft folkligt stöd. Man har hela tiden behövt ljuga för att få igenom den. Det är politikerklassen, mediaklassen och storföretagarklassen som bär skulden.

Svenska folket vill INTE HA INVANDRING.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/storre-majoritet-vill-ha-farre-asylsokande

SD är det största partiet för unga svenska män (även om man inkluderar invandrare).
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/svt-novus-tjejerna-valjer-v-och-killarna-valjer-sd

Detta händer förresten i hela västvärlden, så om någon annan i västvärlden skrattar åt oss så skrattar dom också åt sig själva. Idén att bara svenskar och Sverige är för detta stämmer såklart inte. Svenskar måste se efter varandra nu.
Citera
2021-07-22, 06:02
Bannlyst
Islam har via våld försökt ockupera europa i över 1000 år.

Nu har de mer eller mindre öppet mål, såklart kommer det smälla som innihelvete.

Svennehoran har släppt in ett bestialiskt vilddjur i sitt hem. En trojansk häst.

Ge det 5-15 år.
Citera
2021-07-22, 07:34
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niggerbollen
Islam har via våld försökt ockupera europa i över 1000 år.

Nu har de mer eller mindre öppet mål, såklart kommer det smälla som innihelvete.

Svennehoran har släppt in ett bestialiskt vilddjur i sitt hem. En trojansk häst.

Ge det 5-15 år.

Det har smällt rätt rejält i Europa redan men folks minne är ju som guldfiskens.
Citera
2021-07-22, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det har smällt rätt rejält i Europa redan men folks minne är ju som guldfiskens.

Se allt som skett hitills som en mjuk uppvärmning...
Citera
2021-07-24, 00:45
Medlem
Messials avatar
I vilken stad kommer inbördeskriget i Sverge?

Många på I&I pratar ofta om inbördeskrig i Sverige och att inbördeskriget närmar sig.
Det finns en tråd om det potentiella inbördeskriget i Sverige, men vart kommer det starta? I vilken svensk stad?

Kommer det bli blodigt?
Jag tror att en stad som Malmö är en kandidat, etniska svenskar mot blattar i exempelvis Rosengård och vänsterextremister medans dom etniska svenskarna kanske får stöd utav NMR och Sverigedemokraterna samt Alternativ för Sverige.
Det sägs att fler och fler muslimer bor i Södertälje, kommer det att leda till ett inbördeskrig mellan assyrier/syrianer och muslimer?
Ungefär som raskravallerna i Södertälje?

Hade ni själva tagit på er militärkläder och gett er ut i krig? Hade ni krigat för ett mångkulturellt Sverige?
Citera
2021-07-24, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Många på I&I pratar ofta om inbördeskrig i Sverige och att inbördeskriget närmar sig.
Det finns en tråd om det potentiella inbördeskriget i Sverige, men vart kommer det starta? I vilken svensk stad?

Kommer det bli blodigt?
Jag tror att en stad som Malmö är en kandidat, etniska svenskar mot blattar i exempelvis Rosengård och vänsterextremister medans dom etniska svenskarna kanske får stöd utav NMR och Sverigedemokraterna samt Alternativ för Sverige.
Det sägs att fler och fler muslimer bor i Södertälje, kommer det att leda till ett inbördeskrig mellan assyrier/syrianer och muslimer?
Ungefär som raskravallerna i Södertälje?

Hade ni själva tagit på er militärkläder och gett er ut i krig? Hade ni krigat för ett mångkulturellt Sverige?

Beror på hur du definierar inbördeskrig.

Fullskaligt? Nej.

Men det kommer bli fler och värre nogozoner eller som dansken definierat det som översatt blir "gangstergetton".

På ett sätt är tex Biskopsgården ett ockuperat område.

Svenska staten har retirerat och stadsdelen styrs av klanmaffia.

Så nej inget inbördeskrig men mer segregation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in