Realistiskt om 30-40 år max (kan hända tidigare beroende på hur saker utvecklar sig) om det når så långt och om inte mer folk vaknar upp och inser faran.
I vilket fall som helst kommer jag vara i 60-70 års åldern då, om jag lever så länge, och min tid på jorden nästan över. Det är mycket möjligt att jag redan lämnat landet vid den punkten. Jag älskar Sverige. Jag är född och uppvuxen här, och vill inget annat hellre än att dö i Sverige, men fortsätter det i den här riktningen kan jag inte motivera varför jag skulle stanna. Det är väl det vissa av våra politiker vill; att vi antingen ska dö eller lämna landet för att lämna plats för våra invandrar överherrar.
Dom som jag tänker mest på är framtida generationer. Det är dom som kommer få lida av den nuvarande regeringens inkompetens, idioti och rena illvilja mot sin egen befolkning mest. Kolla bara på hur landet ser ut. Barn i 5-7 års åldern kan inte ens vara ute och leka utan att bli skjutna och nu vågar dom barnen inte, förståeligt, att gå ut längre. Det är makabert och tragiskt hur vår regering har låtit detta land falla och svikit befolkningen.
Jag brukade bli förbannad över hur resten av världen skrattar åt oss, men har sedan dess kommit att förstå att dom har helt och hållet rätt i att göra det.
Och dessa politiker är självfallet "förskräckta" över skjutningen som skadade dom två barnen nyligen, men dom kommer inte göra ett jävla skit för att göra landet bättre. Tomma ord och PR. Inget annat.
Det som jag vet till hundra procent är att mångkulturella samhällen fungerar helt enkelt inte, och Sverige är nu ännu ett exempel för detta. Med en oerhört begränsad och kontrollerad invandring kanske, men inte med massinvandringen som Sverige haft på grund av att majoriteten lider av messias komplex och vill ha någon sorts snedvriden moralisk överlägsenhet över våra grannländer och resten av världen.
Heja Sverinstan! Fjamåt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Liberationfront
Men varför måste det vara antingen eller. Varför kan inte islam moderniseras, mjukas upp
Det är så religion fungerar tyvärr, och det är därför jag aldrig har tyckt om religion.
Har inget emot religiösa oavsett religion, folk får tro på vad fan dom bäst vill så länge dom inte försöker tvinga mig att bli religiös, men vissa religioner och religiösa är helt enkelt för trångsynta för att ha öppna sinnen och så kommer det alltid vara. Och det finns absolut fara i sådan trångsynthet. Speciellt när det kommer till islam och vissas vägran att anpassa sig efter Sveriges regler och samhälle.
Citat:
Ursprungligen postat av
Liberationfront
Om det är ngt Sverige är riktigt bra på så är det ju just att hitta den gyllene medelvägen. Skulle vara synd om Sverige blev som alla andra länder när det istället kunde visa på ett nytt sätt en ny väg en väg för framtiden.
Förr i tiden kanske. Sverige har inte varit så på många, många år nu och det verkar inte som att vi kommer gå tillbaka på den linjen någon gång snart. Den endaste vägen Sverige verkar veta av just nu är vägen rätt ner i avgrunden tack vare vår regering, våra politiker och idioterna som fortsätter att rösta in samma lögnare om och om igen.