2021-07-23, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedballer
Varför är det bara betamän som ställer upp i sånna här program? Såg första avsnittet och blev fan förbannad.

För att INGEN alfa, man eller kvinna, skulle vilja fläka ut sitt privatliv på tv?? Väldigt beta grej att göra
Citera
2021-07-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nej det är inte bara du. Han måste minst vara bi i alla fall. Men jag tycker även att Matti verkar lite gay sett till hans rörelser. Eller nej, det är hans kropp över huvud taget som jag reagerar över. Han ser ut som ett barn/en pojke i kroppen och det gör hans utseende mindre manligt.

Edit; jag menar Matteo, inte Matti

Är det inte en grupp udda fåglar allihop förresten? Vem är typ normal av dem?
Matteo verkar helt bedövad och kall och möjligen lite ”passiv aggressiv”. Hans flickvän känner av det och överdramatiserar i sin respons och reaktioner.

Tjejen som inte tror på monogama förhållanden är också udda. Sitter med sin kille och snackar inför hela sällskapet om hennes åsikt i ämnet vilket i alla fall jag skulle uppfattat nedlåtande om jag vore honom. Däremot verkar han i sin tur också wierd där han går omkring i hängselbyxor likt en amerikansk farmare.

Marcus lär som sagt vara gay och hans tjej ser gammal ut på nåt sätt. Är de lite WT kanske?

Snubben med knäskada och svart tjej är en märklig historia och varför är de ens med i programmet eftersom de precis träffats? Har aldrig hört talas om att gå i parterapi efter ett halvår 😅 Gör slut om er nya relation är så dålig i inledningen liksom…och ett stort varningstecken att snubben inte kunnat ”ligga” på grund av knät 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Och så sist men inte minst, VAD gör den där Julia där utan sin partner??

Helt rätt, både Markus och Matteo är 10000000% gay.
På Markus ser du det på den helt frånvarande blicken, troligtvis autist av nå slag, verkar ju inte vara nån hemma alls.
Och dont get me started on Matteo!?!?!?!?
Har ni sett hans kropp?? Som en bebis.
0 testosteron.
0 arisk kroppsform.
100% fjolla
Citera
2021-07-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligaBullfitta
Helt rätt, både Markus och Matteo är 10000000% gay.
På Markus ser du det på den helt frånvarande blicken, troligtvis autist av nå slag, verkar ju inte vara nån hemma alls.
Och dont get me started on Matteo!?!?!?!?
Har ni sett hans kropp?? Som en bebis.
0 testosteron.
0 arisk kroppsform.
100% fjolla

Det chockar mig att de har fått tjejer.
HUR kan en kvinna inte se skillnad på en karl och en bög????? Sjukt ju
Citera
2021-07-23, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Intressant program, kommer fortsätta titta.

Paren:
Blå paret, Matteo och socionomstuderanden - fy fan, jag känner med honom. Allt han gör är fel i hennes ögon, för hon anser sig vara norm för hur man ska vara. Hon är skadlig för hans självkänsla. Dumpa!

Rosa paret, blonda tjejen o killen - för tidigt att säga något. Konstigt dock att han har svårt att initiera fysisk kontakt, kraftig varningssignal på detta. Vill han ens vara tillsammans?

Oranga tjejen - känns som hon är nr 19 på hans priolista. Jag säger dumpa, utan att killen ens har dykt upp.

Gröna paret, mörkhyade tjejen och Jonas - han har problem, man har sex även med knäskada. Särskilt om man är nyförälskad. Jag tror han har potensproblem pga dålig självkänsla.

Svarta paret, Hedda och ? - de är för olika. De verkar mest vara tillsammans för att slippa vara ensamma. Har ju inget gemensamt.

Sexologen - värdelösa snack och tips, och har jobbig brytning.

Psykologen - lite mindre värdelösa snack men ändå väldigt beige.

Svarta paret vore ju perfekt om hon bara hängde med på snowboard nån gång. Konstigt att vägra, vore ju askul led en partner som ville ha med en på sånt kul. Tycker de verkar gulliga men att hon inte riktigt ser vad hon har.. Hon skulle nog bli väldigt ledsen om det tog slut, men ser inte alls att hon måste bjuda till.
Hoppas på dem, ända någorlunda sympatiska
Citera
2021-07-23, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Och det skulle vara dåligt menar du? att ha ett mindre manlig utseende?
Har du hört talas om androgyn samman-satt-het?, tillika är ett kvinnligt utseende är inte snyggt om hon saknar androgyna drag också, men det här var väl ändå överkurs för dig?

Den primära manligheter sitter oavsett i ansiktet och kompenserar för kroppens.
Alla gossar som saknar hår på bringan & tjock svart arm & benhår har all anledning att gå med näsan i vädret förbi den vanliga bergsgorillan

Nu är du ute och cyklar, och blandar ihop manlighet med ras.
Att du associerar manlighet med svart hår visar att du är självhatande arier.

Matteo ser ut som en inavlad pingvin med enorma lår och pytte axlar. Snälla.
Citera
2021-07-23, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten.Hard
Det är judens fel att betamän ska vara fullt exponerade och sätta normen för svenska män. När merparten av alla män har blivit vad juden försöker åstadkomma så kommer det inte finnas ett normalt fullt fungerande förhållande i form av kärnfamilj som kan vara ett hot mot juden.

Exakt.
Confusion of the highest orda!!!
Citera
2021-07-23, 20:57
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedballer
Varför är det bara betamän som ställer upp i sånna här program? Såg första avsnittet och blev fan förbannad.
Du svarar ju på frågan själv. Vi andra vet hur man behandlar kvinnor.
Citera
2021-07-23, 21:21
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Har totalt ändrat mig. Den ”blå” tjejen är otroligt bossig. Jag trodde först att Karl var en dryg stropp, men hur kan hon ha gjort slut när han var sjuk i covid? Hon verkar vara lite bortskämd och kräver uppmärksamhet rätt så mycket.
Hon är ju sjuk i huvudet och jag tror mest hon vill ha uppmärksamhet till hennes uppfinningar och jag blir ju nyfiken men vägrar ta reda på det av just den anledningen.
Citera
2021-07-23, 21:22
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Matteo är alltså 21 år och polis.
En kille som därför bör ha behov att privat ha ett hem präglat av lugn, ro och återhämtning.
Med en partner som tillför stabilitet, trygghet och glädje i tillvaron.
Något han knappast lär få med en dramatisk, krävande och självcentrerad tjej som Felicia.

Är det såhär illa vid 21, tänk tio framåt om det är barn med i bilden osv. Hon lär knappast bli mindre krävande med åren utan det kommer bara att bli mer tjat och gnäll.

Run Matteo run. Du förtjänar bättre.
Men han kan väl knappast patrullera gatan med hans tafatta personlighet? Hoppas jag.
Citera
2021-07-23, 21:25
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Vilket skräp. Orkade se några sekunder.
Sliddjur med taskig makeup, PH-vibbar o annan skit.
Haha juste! Hon hysteriska blonda bruden med brun utan sol i bara halva ansiktet? Det brukar man ju bara se 13-åringar med. Shit va störd hon är och förmodligen helt söndercurlad av sin ensamstående mamma.
Citera
2021-07-24, 01:50
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligaBullfitta
Det chockar mig att de har fått tjejer.
HUR kan en kvinna inte se skillnad på en karl och en bög????? Sjukt ju

Jo men vem hittar hans tjej istället tror du?? Dragplåster på krogen, not so much.
Och särskilt inte nu efter den här doku-serien där hon inte direkt salufört sin personlighet med framgång. Utseendet emot sig, vilket kan funka ändå med en bra skalle och lite humor men det är ju tomt där liksom.
Citera
2021-07-24, 04:18
Medlem
Typiskt SVT att locka in mig i detta, men återigen lura på mig bögpropaganda. Denna gång efter några normala avsnitt för att invagga mig i falsk trygghet.

Matteo borde hitta en lugnare brud med mindre känslobehov.
Julia och Karl känns som det kan ligga en gravad hund till bakom deras förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in