Rosa paret - ta på din fru mer, nyp henne i rumpan när ni lagar mat tillsammans eller nåt, fuck your goddamn wife before someone else does you dummy.
Gröna paret - damn big tits kökschef wife, jag hade nöjt mig LÄTT alla dagar i veckan. Sluta deppa över att ditt knä är sönder, så typiskt oss svenskar att typ få en mindre allvarlig kronisk skada och göra det till hela sin typ episka livstragedi. SLICKA FITTA OM DU INTE KAN KNULLA HENNE DÅ. lös problemet.
Blå paret - om han inte kan prata nu, och hennes normala reaktion på varenda stavelse han utstöter är att bli maximalt arg eller maximalt glad... Han har det inte lätt framför sig, han kanske skulle behöva någon som var en liten smula mindre konfrontativ. Jag är rädd för de ungdomar som kommer i hans väg när han är ute och patrullerar. Snubben har ju typ flera livstider av uppdämd känslomässig rage inom sig. I vilket fall som helst, hon hade nog behövt nån som var mer mogen också. Låt en kvinna triumfera över att hon snackar sig till ett rum med bättre vibes för fan. Varför ska du komma in där och sätta stopp?
Svarta paret - hon har shark-eyes. är hon autist? Hon är snygg, jag hade. Han verkar känslomässigt in tune. det verkar funka, varför är dem med? Typiskt en göteborgare att vara 35 och studerande, enda bingo-rutan han missar är att ha en för liten ålderskillnad. Typiskt autister att vara poly också LOL haha fan vad ägd han blev
Oranga paret - Vilken vändning! Hon lever i förnekelse? Dumpar honom när han är sjuk i covid? Och sen tvingar med honom på detta mot hans vilja!? that is cold. Han kanske jobbar för mycket men du kanske kan hitta någon annan då? Istället för att frammana förstörelse över alla aspekter av hela hans liv. Shiva the destroyer hade varit stolt över Julia. that bitch is duuuuuuuuumb.