2021-07-21, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Har totalt ändrat mig. Den ”blå” tjejen är otroligt bossig. Jag trodde först att Karl var en dryg stropp, men hur kan hon ha gjort slut när han var sjuk i covid? Hon verkar vara lite bortskämd och kräver uppmärksamhet rätt så mycket.

Hon beter sig som att hon är med i Big Brother-huset…
Citera
2021-07-21, 11:37
Medlem
Eckiumbums avatar
De verkar ha valt ut paren så att kvinnorna är rätt hopplösa medan killarna är hyfsat vettiga, i alla fall herr blå och herr orange. Kan tänka mig att de kastar in lite bögpar för att promota en homofil livsstil. Några killar kanske till om med blir lockade att böga lite.
Citera
2021-07-21, 15:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Därför man ska hitta en tjej från ett annat land.. Svenska tjejer är alltid duktiga på att hitta utländska män. Varför är alltid den svenske mannen så svag för svenska tjejer och hänger efter?

Att komma bort från svenska damer för att träffa kvinnor från andra länder är som natt och dag.
För dom tjejerna vet sin plats? Vill dom vara kombinerad hemsamarit & knulldocka? nej?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-21 kl. 15:43.
Citera
2021-07-21, 15:26
Medlem
HighwayDelights avatar
Vilket skräp. Orkade se några sekunder.
Sliddjur med taskig makeup, PH-vibbar o annan skit.
Citera
2021-07-21, 15:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Vilket skräp. Orkade se några sekunder.
Sliddjur med taskig makeup, PH-vibbar o annan skit.
PH-värde?

Vad rekommenderar du för makeup, något särskilt märke?
Citera
2021-07-21, 15:37
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
PH-värde?

Vad rekommenderar du för makeup, något särskilt märke?

Paradise Hotel*

Det är inte märket det är fel på, utan hur den första bruden i klippet smetat med skiten i facet.
Gulsot någon?

Jag spacklar inte facet dagligen heller, så märken har jag ingen koll på.
Citera
2021-07-21, 15:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Paradise Hotel*

Det är inte märket det är fel på, utan hur den första bruden i klippet smetat med skiten i facet.
Gulsot någon?

Jag spacklar inte facet dagligen heller, så märken har jag ingen koll på.
Vilket jävla klipp?

Aktieklippet?
Citera
2021-07-21, 21:08
Medlem
Rosa paret - ta på din fru mer, nyp henne i rumpan när ni lagar mat tillsammans eller nåt, fuck your goddamn wife before someone else does you dummy.

Gröna paret - damn big tits kökschef wife, jag hade nöjt mig LÄTT alla dagar i veckan. Sluta deppa över att ditt knä är sönder, så typiskt oss svenskar att typ få en mindre allvarlig kronisk skada och göra det till hela sin typ episka livstragedi. SLICKA FITTA OM DU INTE KAN KNULLA HENNE DÅ. lös problemet.

Blå paret - om han inte kan prata nu, och hennes normala reaktion på varenda stavelse han utstöter är att bli maximalt arg eller maximalt glad... Han har det inte lätt framför sig, han kanske skulle behöva någon som var en liten smula mindre konfrontativ. Jag är rädd för de ungdomar som kommer i hans väg när han är ute och patrullerar. Snubben har ju typ flera livstider av uppdämd känslomässig rage inom sig. I vilket fall som helst, hon hade nog behövt nån som var mer mogen också. Låt en kvinna triumfera över att hon snackar sig till ett rum med bättre vibes för fan. Varför ska du komma in där och sätta stopp?

Svarta paret - hon har shark-eyes. är hon autist? Hon är snygg, jag hade. Han verkar känslomässigt in tune. det verkar funka, varför är dem med? Typiskt en göteborgare att vara 35 och studerande, enda bingo-rutan han missar är att ha en för liten ålderskillnad. Typiskt autister att vara poly också LOL haha fan vad ägd han blev

Oranga paret - Vilken vändning! Hon lever i förnekelse? Dumpar honom när han är sjuk i covid? Och sen tvingar med honom på detta mot hans vilja!? that is cold. Han kanske jobbar för mycket men du kanske kan hitta någon annan då? Istället för att frammana förstörelse över alla aspekter av hela hans liv. Shiva the destroyer hade varit stolt över Julia. that bitch is duuuuuuuuumb.
Citera
2021-07-22, 22:36
Medlem
Crapmagics avatar
Det var ju inte en jämställd swingers-övning att killarna får lukta på tjejernas skit-parfym (som väll skiftar med säsongen) mens tjejerna fick klämma honom på lårbens-halsen

Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
Svarta paret - hon har shark-eyes. är hon autist? Hon är snygg, jag hade. Han verkar känslomässigt in tune. det verkar funka, varför är dem med? Typiskt en göteborgare att vara 35 och studerande, enda bingo-rutan han missar är att ha en för liten ålderskillnad. Typiskt autister att vara poly också LOL haha fan vad ägd han blev
Har autister shark eyes?, vilken typ av hajögon har hon då?, tiger-haj? trollhaj? hammarhaj?
Solklar igenkänningsfaktor på Hedda https://cdn.shopify.com/s/files/1/0252/8070/8659/files/images_1200x1200.jpg?v=1573701319
Jag hade vadå?
Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
Oranga paret - Vilken vändning! Hon lever i förnekelse? Dumpar honom när han är sjuk i covid?.
Hennes självbevarelse-bedrift funkade, tänk om hon hade blitt smittad & allvarligt sjuk...
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-22 kl. 22:41.
Citera
2021-07-22, 22:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
De verkar ha valt ut paren så att kvinnorna är rätt hopplösa medan killarna är hyfsat vettiga, i alla fall herr blå och herr orange. Kan tänka mig att de kastar in lite bögpar för att promota en homofil livsstil. Några killar kanske till om med blir lockade att böga lite.
Be carefull what you fisk for Woke-Svt skulle bryta mot mångfalds-planen annars, däremot är lesbiska inte lika mycket värda

Det går bra för jättebäbyn Felicia, kul upp-och-ner-vändande projicering...om du vill ha ett eget liv så ska du inte vara i ett förhållande. Felicia bör omyndigförklaras och fråntas rösträtten, även i allmänna val

Så fort dansk-jäveln agerade munksänk och satte ord på vad dom redan visste så ville Felicia försöka igen, väldigt irrationell sexolog, hon inleder med att ge dom sin ärliga åsikt & välmenande råd, varför är ni två ihop egentligen?.
För att i nästa mening inte kunna hålla sig från björntjänsten att dra tillbaka domen genom att ändå glänta på dumskalle-dörren, vilken dom 2 mentala barnen då gör och ritar 2 vibrerande hjärnor på griffeltavlan vid sanningens ögonblick, fejk news...så fort kamerorna slocknar kommer dom göra slut
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-22 kl. 23:16.
Citera
2021-07-23, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Matteo är alltså 21 år och polis.
En kille som därför bör ha behov att privat ha ett hem präglat av lugn, ro och återhämtning.
Med en partner som tillför stabilitet, trygghet och glädje i tillvaron.
Något han knappast lär få med en dramatisk, krävande och självcentrerad tjej som Felicia.

Är det såhär illa vid 21, tänk tio framåt om det är barn med i bilden osv. Hon lär knappast bli mindre krävande med åren utan det kommer bara att bli mer tjat och gnäll.

Run Matteo run. Du förtjänar bättre.

Polis? Är han polis???? Och så undergiven fläskkärringen?
Citera
2021-07-23, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Riktigt snygga tjejer (Känslomässig ätaren-Felicia låg bara några hekto över min attraktion BMI-gräns) exkluderat en rymdvarelse jag inte kom ihåg namnet på

Snygg-Felicias problem härrörde inte från hennes personlighet, utanför att hon är kvinna och känner för mycket, man kan fråga sig varför hon då ska vara ihop med en rationell man? borde hon inte pröva gnugga fitta mot fitta?

Vad tror ni? hur fan kunde detta par öh förmå att bli ihop med varandra om dom inte kunde kommunicera & således inte känner varandra, hur kan man bli ihop med någon man inte känner???
Jag kan inte kommunicera och inte får jag bli ihop med någon tjej för det, livet är alltså inte rättvist?

Det var ingen komplimang till henne, att Matteo sa att det bästa med Felicia är att hon alltid vill vara med honom, det är ju bara värdens ego-tripp, jag kan börja älska dig (tillbaka) för att du älskar mig till å börja med....vad fan är det?

Sexterapeuten levde verkligen upp till alla fördomar man har om sexologer
(utöver avvikelsen att tala med extremt störig brytning som förvränger hela
svenska-försöket till oigenkännlighet) ganska fula 30+ kvinnor som ger uttryck för plattityd-hokus
pokus ​om att sex skulle vara en intim handling framför en manlig-prestation

Neej Felicia behöver en riktig karl!!!
Fast hon behöver nog mogna lite först, hon är ju helt fäst vid dendär jättebebisen!!!!!! usch.
Dendär killen har lägre testosteronnivåer än min mormor, kolla vilka feta lår och smala axlar, inte alls kär i sin tjej men NOLL stake att göra slut.
Icke arisk kroppsform.
Patetiskt.
Jag hoppas Felicia hittar nån stor rejäl härlig karla karl.

I övrigt, sjukt program, det är för mig ooooobegripligt hur man kan va med i nån sorts dejting program övht
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in