Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Nämen då så, då var alltså Ebbas grova förtal kontraproduktivt det med precis som alla andras inlägg här i denna tråd är som klamrar sig fast i hennes kjortel i hopp om hennes gunst

Här hänger jag inte med. En dålig utbildning 1986 gör Ebbas förtal kontraproduktivt nu?
Sedan tycker jag du kan lägga ner skitsnacket om att vi (som anser att Ebba har mer rätt än Esbjörn i fastighetsfallet) vill ha Ebbas gunst. För det första, hur skulle det gå till? Ett gäng anonyma människor på ett obskyrt forum på internet, tror du Ebba läser här? Eller ens vill ta i oss med tång? För det andra, vad spelar det för roll vad vi har för bakomliggande motiv? Bemöt fakta med fakta och lägg ner din dåliga argumentationsteknik. Visst kan du agera gödselspridare likt du gör, men en sån som mig vinner du inte över till din sida. Vem tror du att du vinner över till din sida med det sätt du skriver på? Men det kanske inte är vitsen? Du kanske bara är en sån som står på torget och skriker rakt ut, för skrikandets skull?
Om du har en direktlina in till Binninge kunde du vara en som bidrog till att bringa klarhet i saker och ting. Klarhet i fastighetsaffären är iallafall vad jag jagar efter, tro det eller ej.