Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Du kan väl bara citera det som du tycker bevisar att mamman inte trodde på dottern? Jag förstår att du hellre vill diskutera annat, men jag vidhåller mitt önskemål.
Att hon påvisat självskadebeteende före Binninges misshandel kan vi som sagt var inte finna i domen. Den uppgiften har vi hittills bara från trådskvaller via någons brorsas kompis eller möjligen ur ett PM från en grannes närmaste bekanta eller liknande.
Det finns bara en av dina påståenden kvar som du gärna får försöka vidimera via domarna med ett citat.
Hur svårt kan det vara….?
Får väl ringa upp JB då eller SMS:a blir ju bäst. Jag vill ju självklart ogärna störa honom i hans semester, med å be honom svara på om hon hade ett skadebeteende redan innan han, i bara kalsongerna, enligt henne hade ställt sig rakt framför och frågat om hon gjort det förut.
Någonstans i domen står det att hon då säger att hon förstod att han ville hon skulle suga hans kuk. Säkert inte av mig nu helt ordagrant återgivet men du
N.Armstark kan väl lägga ut det citatet så vi får det helt rätt? Ja om du så där på
rak arm kan erinra dig vilken av de två aktbilagorna och sidnummer o rad där det omnämns. Tycker dessa hennes ord vittnar om att hon var mycket väl bevandrad i sexlivets mysterium om inte irl så iaf från skärmen. Kommer ihåg att någon som diskuterade domen med forumanvändaren Garre74 försökte förespegla trådläsarna att flickan var ja mer än oskuld

Ja något snövitare var inte att finna, vilket enligt denne trådskribent såklart gjorde JB:s handling än värre än om så inte hade varit fallet.
Synd att jag inte kommer ihåg vem det var så vi även får den sekvensen i detta drama helt korrekt återgiven. Nåja, Garre74 slog sig för pannan å undrade om skribenten verkligen på fullt allvar menade att hon var så pass sexuell omedveten. Tror det hade nåt å göra med att hon inte visste om ifall man kunde bli gravid även om man inte hade samlag....hm.....nä mitt minne sviker mig här....kanske du
N.Armstark om än inte på
rak arm men ändå kan dra dig till minnes den här diskussionen med Garre74 som någon företog i någon av dessa trådar som JB figurerat i.....ja vem den användaren var så vi får veta å tillföra det jag missat.
Jag har PM:at Garre74 men det är ju fullt möjligt att han inte vill återvända till denna diskussion då nog även han fick utstå att bli kallad pedofilkramare enkom för att han efter att ha läst domarna uttryckte en viss skepsis till dem. Han sa nåt om att var glad för att han inte är domare. Hans ord därvidlag hade såklart sin grund i att han konstaterade att något i domen inte stämde. Då flickan så uppenbart ljög, efter det han kunde se. Ja herregud en späd liten flicka som alla efter vart kom att tycka så synd om så de rationaliserade bort varenda betänklighet som kontinuerligt radade upp sig som ett enda långt pärlband där varje pärla symboliserade en orimlighet i hennes berättelse.
Kanske man skulle kunna få Jan Guillou att kika på fallet. För han har väl fått någon fri förut, om jag inte helt missminner mig. Har för mig det var nåt mordfall. Undrar om han då fick ta emot många glåpord som mördarkramare o.d. Ja antagligen så för det finns ju sådana människor som ser domstolsutslag som synonymt med sanningen....eller hur Ebba lilla Stureplansflicksnärta där?
Ja på tal om citat.....ja varför i all världen är det så svårt så du
N.Armstrong t.o.m. anser dig behöva låtsas att det
är svårt när du bara har å
hajlajta så får du ju dina citat på två RÖDA sek'under
PS du förstår väl att det är ett uttryck som ska vara synonymt med "på momangen" eller liknande. Så du sen inte kommer å hojtar om att jag inte står för mitt ord när det naturligtvis inte låter sig göras på 0-tid + 2 sek. Dock sätter jag då omedelbart igång med arbetet att citera din rekvisition och leverera bums i inlägget