2021-07-21, 16:33
Medlem
I cypern kommer de införa vacccinpass för matbutiker, så visst är diskussionen befogad även här.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Är det någon som sagt att alla måste vaccinera sig eller är det dina hjärnspöken?
Citera
2021-07-21, 16:38
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ivermektin står väl numera på skakig grund då den studien alla andra studier baseras på har dragits tillbaka pga oegentligheter. Lars Bern har nog blivit lite senildement på äldre dar.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Vad gör man då? Glömmer man ivermektin? Eller gör man nya studier som lever upp till alla tänkbara krav, så att vi får tydliga svar?

Bara massa skitsnack.

39 av 60 studier är Peer-reviewed..... Bara läsa och se........
https://ivmmeta.com/

Mordet på de sjuka fortsätter..........
Citera
2021-07-21, 16:44
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Bara massa skitsnack.

39 av 60 studier är Peer-reviewed..... Bara läsa och se........
https://ivmmeta.com/

Mordet på de sjuka fortsätter..........

Finns mycket pengar bakom BigPharma för att finsiera bloggare som är inne och bemöter/avfärdar alternativ till Vaccin.

Det finns inget genuint intresse att stoppa en eventuell pandemi.
Ingen diskussion. Ingen kritik. Inga alternativ.

Alla alternativ ska tystas, Censur har blivit normaliserat. Sanningsministeriet med "Fact Checks" lät som en ingrediens i en B film... men idag en helt normal företeelse.

Det enda målet för Big Pharma är att ALLA ska vaccineras eftersom det blir feta fina bonusar som betalas ut.
Alla ni som tror att företag fungerar på något annat sätt är inte bara naiva ute på gränsen till dumma
Citera
2021-07-21, 16:44
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Luktar konspirationsteorier det där. Varför skulle man göra det? Alla kan ju bli sjuka, så det finns väl inget att vinna något på att släppa ut ett sådant virus?

Jag vet inte om jag köper den där historien ärligt talat...

Vem har släppt ut ett virus? Vad har vi för bevis för det?

Mitt inlägg syftade inte på att man släppte ut viruset. Mitt inlägg syftade på att man släppte in viruset.

Svenska myndigheter försökte inte ens att hejda virusets ankomst till Sverige. Varför gjordes ingenting? Därför att man redan innan hade bestämt sig för en strategi som gick ut på att låta viruset bränna igenom befolkningen.
Citera
2021-07-21, 16:46
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe

Under 1 år och 7 månader har det avlidit 1.615 hittills i åldersgruppen <70år (Källa https://experience.arcgis.com/experience/09f821667ce64bf7be6f9f87457ed9aa/page/page_0/)
Med tanke på den 2 och 3 vågen skedde under 2021 så kan du räkna bort en tredjedel (räknar du bort mer så blir det mer gynnsamt för min uträkning).. så ca 1.000 personer under 2020

Riskgruppen 70 plussare är 1.7 Miljoner... dvs under 70 år = 10.350.000 - 1.700.000 = 8.650.000

Då tar vi det igen... Mortality rate case Specific för 2020 är:

1.000 / 8.650.000 = 0.00011561

1. I procent blir detta: 0.01% (eller ännu mer exakt om du så önskar 0.011565)
2. Per 10.000 invånare blir detta 1.16 personer
3. Per 100.000 invånare blir det 11.6 personer

Du kan välja vilken av ovan sätt du vill att representera siffrorna på.. men de ändras inte för det.

Nu orkar jag inte med din låga kunskapsnivå längre.. du får ta dig igenom grundskolematte först.

Det mest intressanta är väll hur många av de äldre som hade dött om man ej gett fel vård.
1. För högt tryck i respirator
2. Sprutmorden (Hur många tusen?)
3. Nekat HQ och ivermectin

Hade vi ens haft 2000 döda?! 1000? 500?.....
Senast redigerad av severustheemperor 2021-07-21 kl. 16:48.
Citera
2021-07-21, 16:46
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Mitt inlägg syftade inte på att man släppte ut viruset. Mitt inlägg syftade på att man släppte in viruset.

Svenska myndigheter försökte inte ens att hejda virusets ankomst till Sverige. Varför gjordes ingenting? Därför att man redan innan hade bestämt sig för en strategi som gick ut på att låta viruset bränna igenom befolkningen.

vad är det för dystopi du lever i?

Face slap! Vakna!
Medelåldern för de avlidna med C19 är 83år (Medellivslängden i sverige är ca 82,5 år)
Den absoluta majoriteten var sköra multisjuka 86%

Andas och försök.. försök.. ta in vad ovan betyder.
Citera
2021-07-21, 16:55
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:

Citat:
vad är det för dystopi du lever i?

Face slap! Vakna!
Medelåldern för de avlidna med C19 är 83år (Medellivslängden i sverige är ca 82,5 år)
Den absoluta majoriteten var sköra multisjuka 86%

Andas och försök.. försök.. ta in vad ovan betyder.

På vilket sätt är ditt svar relaterat till mitt inlägg? Jag nämnde ingenting om åldern på dödsoffren.

Goddag yxskaft!
Citera
2021-07-21, 16:59
Medlem
Citat:
Det enda fascistiska samhälle är det nya Sverige med dess regering som vill massvaccinera hela befolkningen

Det finns ett vaccin... då kan de som är i riskgrupp och/eller äldre ta det... eller är det ett problem menar du?

Det der er et problem er at mange personer, som dig, kan finde på at komme med statements som det du kom med:

Citat.För att repetera för de hjärndöda
Medelåldern för de avlidna med c19 är 83 år och absoluta majoriteten 86% var multisjuka

Det er jo rablende vanvid.
Citera
2021-07-21, 17:01
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vilken media sponsrar Gates menar du? Har du rökt en gås för mycket?

Varsågod:

https://childrenshealthdefense.org/news/press-in-his-pocket-bill-gates-buys-media-to-control-the-messaging/

"A Columbia Journalism Review expose reveals that, to control global journalism, Bill Gates has steered over $250 million to the BBC, NPR, NBC, Al Jazeera, ProPublica, National Journal, The Guardian, the New York Times, Univision, Medium, the Financial Times, The Atlantic, the Texas Tribune, Gannett, Washington Monthly, Le Monde, Center for Investigative Reporting, Pulitzer Center, National Press Foundation, International Center for Journalists, and a host of other groups. To conceal his influence, Gates also funneled unknown sums via subgrants for contracts to other press outlets.

His press bribes have paid off. During the pandemic, bought and brain-dead news outlets have treated Bill Gates as a public health expert—despite his lack of medical training or regulatory experience.

Gates also funds an army of independent fact checkers including the Poynter Institute and Gannett —which use their fact-checking platforms to “silence detractors” and to “debunk” as “false conspiracy theories” and “misinformation,” charges that Gates has championed and invested in biometric chips, vaccine identification systems, satellite surveillance, and COVID vaccines."

Okej?
Senast redigerad av Död o återfödd 2021-07-21 kl. 17:04.
Citera
2021-07-21, 17:04
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
På vilket sätt är ditt svar relaterat till mitt inlägg? Jag nämnde ingenting om åldern på dödsoffren.

Goddag yxskaft!

Det var en reality check I all den obefogade alarmism som sprids
Citera
2021-07-21, 17:07
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Det der er et problem er at mange personer, som dig, kan finde på at komme med statements som det du kom med:

Citat.För att repetera för de hjärndöda
Medelåldern för de avlidna med c19 är 83 år och absoluta majoriteten 86% var multisjuka

Det er jo rablende vanvid.

Jag kanske missar något här mellan raden..

Vad är FEL menar du?

Att jag förmedlar fakta.. eller menar du att faktan är fel?
Citera
2021-07-21, 17:07
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Varsågod:

https://childrenshealthdefense.org/news/press-in-his-pocket-bill-gates-buys-media-to-control-the-messaging/

"A Columbia Journalism Review expose reveals that, to control global journalism, Bill Gates has steered over $250 million to the BBC, NPR, NBC, Al Jazeera, ProPublica, National Journal, The Guardian, the New York Times, Univision, Medium, the Financial Times, The Atlantic, the Texas Tribune, Gannett, Washington Monthly, Le Monde, Center for Investigative Reporting, Pulitzer Center, National Press Foundation, International Center for Journalists, and a host of other groups. To conceal his influence, Gates also funneled unknown sums via subgrants for contracts to other press outlets.

His press bribes have paid off. During the pandemic, bought and brain-dead news outlets have treated Bill Gates as a public health expert—despite his lack of medical training or regulatory experience.

Gates also funds an army of independent fact checkers including the Poynter Institute and Gannett —which use their fact-checking platforms to “silence detractors” and to “debunk” as “false conspiracy theories” and “misinformation,” charges that Gates has championed and invested in biometric chips, vaccine identification systems, satellite surveillance, and COVID vaccines."

Okej?

Inte särskilt många med andra ord. Inga svenska finns med på din lista. Inga norska, danska, tyska, australiensiska, brasilianska, indiska, kinesiska, ryska, peruanska, österrikiska....

Listan kan fortsätta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in