Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Ja, för jag tycker det är så många som hycklar och inte vågar erkänna att de kan tända på fjortisar - du gör väl heller inte det, eller? Konstigt nog är "Teens" det mest sökta ordet på nätet, i princip och den kategori som är populärast av alla. Men inte i denna tråd, inte - hit har bara de moraliska väktarna och etikens företrädare sökt sig. Jag motsätter mig även "barn" i detta fallet. Jo, iofs kan många tonåringar se ut som allt för unga för att ha sex, men lika många om inte fler ser klart äldre ut och klart mogna för sex, i alla fall fysiologiskt och kroppsligt - mentalt, är det klart färre, men finns mängder av ändå. Och klarar en tonåring av att knulla med en jämnårig, så klarar denne av att knulla med en klart äldre man - tycker man inte det så är man enkom moralistisk, inget annat.
Jag knullar aldrig med ungdomar, förutom någon 17-19-årig eskorttjej. Vad nu dessa skall kallas i denna värld? Innan jag/vi vet allt kring fallet med Gylfi och hans förehavanden, eller inte, så är det lika bra att ligga lågt, det blir bara fel att försöka diskutera med de som misstänker allt man skriver och vill förvränga det till att man är pedofil och faan vet...
Vad tycker ni förresten om denna tjej, nedan?
https://www.youtube.com/watch?v=Q6omsDyFNlk
Att män tänder på kvinnor som nyss blivit könsmogna är ingen defekt, det är hårdkodad biologi. Det är inga som helst konstigheter. Vi är programmerade att sprida vår säd och unga vackra, friska kvinnor ger bra avkomma.
Så, att bli attraherad är naturligt - särskilt om hon är tidigt utvecklad, har kvinnliga former och inte ser ut som ett barn.
Att gå därifrån till att faktiskt agera på sina drifter, det är något helt annat. Det vågar jag påstå att väldigt få män på 30+ har möjlighet att göra, och av de som kan göra det är det få som skulle köra. Helt enkelt för att det är inte sex på lika villkor. Visst, fysisk ömsesidig attraktion kan finnas, men det är en vuxen färdigutvecklad hjärna och någon som på många sätt fortfarande är ett barn. Utöver det så riskerar du förlora allt, likt Gylfi och Adam Johnson gjort (om det stämmer). Jag håller med om att det inte är svartvitt - 17 år och 364 dagar = pedofili, 18 år = kör på - men om det som rapporterats stämmer, har jag inga problem med att han döms. Det skulle vara att älskarinnan försvarar honom, står för att det var ömsesidigt och menar att ingen foul play begåtts.