2021-07-20, 13:43
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Nope. Jag jämförde det då du skrev nåt i stil med att det är skitsamma så länge tjejen är villig. Då undrar jag ifall du tycker det är ok med en neddrogad tjej också som kan vara villig för stunden men som ångrar sig senare? Du är ju uppenbarligen den som erkänner att du har såna typer av fantasier. Jag har det inte.

Man måste som jag skrivit dra gränsen någonstans. Alla är olika som jag redan skrivit, har olika konsekvenstänk, mogna osv. Men någonstans måste (ålders)gränsen dras.

Att du påstår att alla män skulle ha sex med minderårig är vad DU tror. Vi är många här som inte håller med dig. Vilket säger mer dåligt om dig än om oss.

För att vara ontopic så verkar det har rört sig om sms? Får nog avvakta mer info. innan man snackar mer om det här fallet. Är ju skillnad om han smsat flörtigt med en som han trott har åldern inne jämfört med om han skickat snusk till massa han vet är minderåriga.

Ingen idé att fortsätta argumentera. Han har bestämt sig för att han är normal, och han vill knulla 14-åringar. Därför måste ju alla vilja det eftersom han som normal vill det.

Som jag fattat det är smsen bevis för att någon sorts handling har begåtts?
Citera
2021-07-20, 13:58
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det är England: om han har legat med en 16-årig tjej, så är det sexbrott mot barn enligt deras lagar.
Har man någon koll på hur gammal tjejen är som misstänks ha blivit utnyttjad?
Citera
2021-07-20, 14:18
Medlem
stardust74s avatar
Befinner mig i mitt hemland Island just nu. Nationen är i chock, en av Gudarna som lyfte en hel nation för några år sen. Många vill förstås vänta och se, men en god vän till mig inom KSÍ har bekräftat en del detaljer som gör att detta blir omöjligt att återhämta sig från. Det är mer än SMS eller samtal, det är handlingar och ett allvarligt brott inte bara i UK. Han är bränd både där borta och här i landslaget.
Citera
2021-07-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Alla skulle knulla unga söta tjejer med naturliga jättebröst, annars är man bög lr lever i förnekelse.
Skulle gärna lägga upp bilder här för att testa er, men det får man ju inte enligt lag.
Eller så har man självkontroll och en liten syrsa på axeln som säger till en att det är fel att utnyttja barn och så hoppar man över det oavsett hur attraherad man än må vara. Det är inte den kroppsliga mognaden det handlar om utan den mentala, men den verkar du och dina likar sakna också iochförsig så jag antar att det bara är kaka söker maka som är anledningen till att ni jagar småtjejer.

Kan ju även tänka mig att ni har svårt med jämnåriga då de har livserfarenhet nog att rata er. En grej som du kan ta med dig och tänka på är att det inte är dem det är fel på. Det är dig det är fel på.
Citera
2021-07-20, 14:28
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
Befinner mig i mitt hemland Island just nu. Nationen är i chock, en av Gudarna som lyfte en hel nation för några år sen. Många vill förstås vänta och se, men en god vän till mig inom KSÍ har bekräftat en del detaljer som gör att detta blir omöjligt att återhämta sig från. Det är mer än SMS eller samtal, det är handlingar och ett allvarligt brott inte bara i UK. Han är bränd både där borta och här i landslaget.
Bästa inlägget hittills! Tack för den infon.

Jag misstänkte också det eftersom det är helt knäpptyst från Alexandra Ívarsdóttir och hon verkar ha tagit bort sin Instagram och Twitter?

Hon måste känna sig otroligt kränkt nu.. Hon är ju värsta fotomodellen.
Citera
2021-07-20, 14:37
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Jag misstänkte också det eftersom det är helt knäpptyst från Alexandra Ívarsdóttir och hon verkar ha tagit bort sin Instagram och Twitter?

Ändå hade jag inte satsat pengar på att relationen är slut nu... money talks.

Blir intressant att se var detta slutar. Gylfi såg man ju som helylle.
Citera
2021-07-20, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Såg på hans insta att han är en BLM-anhängare, usch vilket as, hoppas han blir canclad 👮🏽‍♀️✊🏿😂👎

Såg också det. Falska människor skriker oftast högst om hur goda dom är. Låt hans liv raseras.
Citera
2021-07-20, 15:13
Medlem
stardust74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ändå hade jag inte satsat pengar på att relationen är slut nu... money talks.

Blir intressant att se var detta slutar. Gylfi såg man ju som helylle.

Mmmm det är nog ganska slut om mina KSÍ källor har rätt i vem som tryckte på larmknappen här….
Citera
2021-07-20, 15:15
Medlem
stardust74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Hör vad du säger, men är inte helt säker på att GS söker sig bort fån Alexandra pga hennes utseende, en avvikande lust finns där oavsett hur het partnern är. Och ja, hon är rätt kränkt - milt sagt.
Citera
2021-07-20, 15:16
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Mmmm det är nog ganska slut om mina KSÍ källor har rätt i vem som tryckte på larmknappen här….

Gäller att äktenskapsförordet har lite läckor då... alternativt att vi har att göra med en kvinna som kan dra in sina egna pengar istället för att vara WAG. Ser att hon haft ganska OK karriär före hon blev fru.

Kalla mig cynisk men relationer mellan rich and famous men och deras fruar tenderar att "hålla" trots att mannen knullat runt...
Citera
2021-07-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det är England: om han har legat med en 16-årig tjej, så är det sexbrott mot barn enligt deras lagar.

Age of consent är 16 vilket betyder att personen är yngre än 16.

Citat:

Kan du dela med dig av någon mer information? Rör det sig alltså om regelrätt pedofili?
Citera
2021-07-20, 15:39
Medlem
cerns avatar
Citat:
Hör vad du säger, men är inte helt säker på att GS söker sig bort fån Alexandra pga hennes utseende, en avvikande lust finns där oavsett hur het partnern är. Och ja, hon är rätt kränkt - milt sagt.
Menade mera på att det måste ta extra hårt på Alexandra då hon automatiskt är en offentlig person, fotomodell och hennes make väljer att doppa kuken i en högstadiebimbo och hela världen får reda på det.

Hon försvar givetvis hans gräsliga beteende genom att förneka det hela men efter några timmar idag med nyheter jorden runt förstår hon att ingen kommer tro på hennes lögner och hon skäms och känner sig kränkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in