Citat:
Ursprungligen postat av
Gavins-Friend
När flera personer skriver till dig att det du skriver inte stämmer borde du tänka efter en gång extra. Bara för jag inte vill ha sex med en 14åring så är JAG en pajas? Konsekvenstänk har mycket att göra med saken. Att vuxna kan sakna det också är du ett bevis på (om du nu är vuxen) alla är olika. Men någonstans måste gränsen dras och lagen finns av flera anledningar, bland annat pga. det jag skrivit.
Nej, du är en pajas för att du börjar orera om att droga tjejer, något du troligtvis gjort och/eller fantiserat om, så lämna mig utanför detta. Det tack vare jag har ett konsekvenstänk som gör att jag aldrig gått lös på mina fantasier. Skulle aldrig riskera mitt liv, rykte och/eller min familjs dito för sex med vem fasiken som helst...
Så om en 14, 15-åring verkligen innehar konsekvenstänk så är det ok att knulla för denne?
Nej, nu orkar jag inte med er klantskallar något mer - ni är moralister, inget annat! Så duktiga och så ärliga. ALLA här inne skulle ex. stjäla 100 miljoner kronor om ingen kom på dem och dessa landade i knät på dem. Men, jag har väl fel där också, era skenheliga djävlar...
Jag skriver inte mer i denna tråd - den är redan off topic så det räcker och blir över...
Ni är alla på IGNORE!