2021-07-20, 12:19
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
men han är inte häktad, bevis finns inte och frugan och den misstänkte nekar allt tydligen.
Mjo men jag skrev att om det var så. Jag vet ju inte. Frugan nekade först och sen tog hon bort instagram. Märkligt? Säger inte mycket att hon dementerar heller. Hon kanske levt i förnekelse.
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
"Troligtvis", du borde läsa tillbaka i tråden själv att där är ett par namn som droppats bland annat Walker.
Troligtvis i detta fall verkar vara 99,99999%

Walker droppades bara för åldern och område stämde in. Men dels var han inte i landet då vad det verkar och dels är det med 100% en spelare från Everton, (där Walker INTE spelar) det är bekräftat på deras hemsida.
Citera
2021-07-20, 12:21
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Herregud - det är det jag skriver. De värsta filurerna är de som skriker högst om etik- och moral! Vad har konsekvenstänk med det hela att göra? Är hon kåt och vill knulla, låt henne då göra detta om hon känner sig redo. Tror du inte äldre kvinnor ångrar sig - har alla dessa också dåligt konsekvenstänk? Resten är bara vidrigt det du skriver om neddrogning och slikt - detta är en tydlig projicering och det skulle inte förvåna mig om det är något du sysslat med...

Pajas!
När flera personer skriver till dig att det du skriver inte stämmer borde du tänka efter en gång extra. Bara för jag inte vill ha sex med en 14åring så är JAG en pajas? Konsekvenstänk har mycket att göra med saken. Att vuxna kan sakna det också är du ett bevis på (om du nu är vuxen) alla är olika. Men någonstans måste gränsen dras och lagen finns av flera anledningar, bland annat pga. det jag skrivit.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2021-07-20 kl. 12:23.
Citera
2021-07-20, 12:29
Medlem
Island verkar vara nya centralen för sexskandaler i Premier League.

Lite som Englands Malmö.
Citera
2021-07-20, 12:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Det finns verkligen ingenting attraktivt med att ligga med en 14 åring, hos människor med normal sexdrift. Det är bara äckligt.

Vad är det med er sjuka jävlar som skall trivialisera detta som är uppenbart ”helt okej i era hjärnor” men vi andra tycker är helt jävla sjukt?

Måste man talla på 14 åringar som vuxen karl har man flera skruvar lösa, inget mer med det. Sök hjälp.

Jo ursäkter duger inte heller direkt. Hon sa att hon var 18! Eller ja i Sverige skulle det vara lagligt med 15 också. I England är du byxmyndig först vid 16. Men ändå vuxen karl om det nu är just det han gjort, haft sex, textat med någon runt 14-15 då ska han åka dit. Även om du kanske inte direkt kan se om en person är 18 eller 15 så lär det ju ringa varningsklockor.
Citera
2021-07-20, 12:35
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Premier League footballer arrested on suspicion of child sex offences.

His home was searched earlier this month and he was then suspended indefinitely by his club pending further investigation.

A source told The Sun newspaper: “It has stunned the dressing room. Everyone’s hoping the allegations aren’t true. He has gone to ground.”

https://www.thetimes.co.uk/article/premier-league-footballer-arrested-on-suspicion-of-child-sex-offences-vgmptz09x

Med tanke på hur tjejer/kvinnor var under "Me Too", med alla falska anklagelser, tycker jag att man ska hålla sig väldigt lugn. Ingen vet vad som har hänt. Eller om det ens har hänt.
Citera
2021-07-20, 12:36
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
När flera personer skriver till dig att det du skriver inte stämmer borde du tänka efter en gång extra. Bara för jag inte vill ha sex med en 14åring så är JAG en pajas? Konsekvenstänk har mycket att göra med saken. Att vuxna kan sakna det också är du ett bevis på (om du nu är vuxen) alla är olika. Men någonstans måste gränsen dras och lagen finns av flera anledningar, bland annat pga. det jag skrivit.

Nej, du är en pajas för att du börjar orera om att droga tjejer, något du troligtvis gjort och/eller fantiserat om, så lämna mig utanför detta. Det tack vare jag har ett konsekvenstänk som gör att jag aldrig gått lös på mina fantasier. Skulle aldrig riskera mitt liv, rykte och/eller min familjs dito för sex med vem fasiken som helst...

Så om en 14, 15-åring verkligen innehar konsekvenstänk så är det ok att knulla för denne?

Nej, nu orkar jag inte med er klantskallar något mer - ni är moralister, inget annat! Så duktiga och så ärliga. ALLA här inne skulle ex. stjäla 100 miljoner kronor om ingen kom på dem och dessa landade i knät på dem. Men, jag har väl fel där också, era skenheliga djävlar...

Jag skriver inte mer i denna tråd - den är redan off topic så det räcker och blir över...

Ni är alla på IGNORE!

Citera
2021-07-20, 12:38
Medlem
omkretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
https://www.thetimes.co.uk/article/premier-league-footballer-arrested-on-suspicion-of-child-sex-offences-vgmptz09x

Med tanke på hur tjejer/kvinnor var under "Me Too", med alla falska anklagelser, tycker jag att man ska hålla sig väldigt lugn. Ingen vet vad som har hänt. Eller om det ens har hänt.
Det finns uppenbarligen nog med digital kommunikation för att han skulle tas in till förhör. Har han dessutom petat in den i en minderårig så får han krypa in i fängelse ett tag. Svårt att tänka mig att frun stannar kvar och de fick barn i våras.
Citera
2021-07-20, 12:40
Medlem
omkretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo ursäkter duger inte heller direkt. Hon sa att hon var 18! Eller ja i Sverige skulle det vara lagligt med 15 också. I England är du byxmyndig först vid 16. Men ändå vuxen karl om det nu är just det han gjort, haft sex, textat med någon runt 14-15 då ska han åka dit. Även om du kanske inte direkt kan se om en person är 18 eller 15 så lär det ju ringa varningsklockor.
Är du 31 år och fotbollsstjärna med en fru som är fotomodell så saknas inte direkt möjligheten till normal kontakt med vuxna kvinnor. Med andra ord är det här hans preferens vilket gör att det säkert kommer att komma fram mer än bara det här.
Citera
2021-07-20, 12:40
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omkrets
Det finns uppenbarligen nog med digital kommunikation för att han skulle tas in till förhör. Har han dessutom petat in den i en minderårig så får han krypa in i fängelse ett tag. Svårt att tänka mig att frun stannar kvar och de fick barn i våras.

Att tas in på förhör är något helt annat.
Hur många oskyldiga män runt om i världen har inte blivit falsk anklagade genom åren och speciellt under "Me Too"? Skamligt!
För övrigt skulle han inte ha satt sig i denna situationen. Så svårt är det inte.
Citera
2021-07-20, 12:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omkrets
Är du 31 år och fotbollsstjärna med en fru som är fotomodell så saknas inte direkt möjligheten till normal kontakt med vuxna kvinnor. Med andra ord är det här hans preferens vilket gör att det säkert kommer att komma fram mer än bara det här.

Vi spekulerar ju bara. Efter tidigare fall. Men japp är du stjärna och tjänar så mycket pengar så även om han vill vara otrogen för frugan är gravid så lär det ju inte saknas möjligheter med det med en vuxen kvinna. Inga större svårigheter. Här kanske då mer något sjukt i grunden.
Citera
2021-07-20, 13:01
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, du är en pajas för att du börjar orera om att droga tjejer, något du troligtvis gjort och/eller fantiserat om, så lämna mig utanför detta. Det tack vare jag har ett konsekvenstänk som gör att jag aldrig gått lös på mina fantasier. Skulle aldrig riskera mitt liv, rykte och/eller min familjs dito för sex med vem fasiken som helst...

Så om en 14, 15-åring verkligen innehar konsekvenstänk så är det ok att knulla för denne?

Nej, nu orkar jag inte med er klantskallar något mer - ni är moralister, inget annat! Så duktiga och så ärliga. ALLA här inne skulle ex. stjäla 100 miljoner kronor om ingen kom på dem och dessa landade i knät på dem. Men, jag har väl fel där också, era skenheliga djävlar...

Jag skriver inte mer i denna tråd - den är redan off topic så det räcker och blir över...

Ni är alla på IGNORE!

Nope. Jag jämförde det då du skrev nåt i stil med att det är skitsamma så länge tjejen är villig. Då undrar jag ifall du tycker det är ok med en neddrogad tjej också som kan vara villig för stunden men som ångrar sig senare? Du är ju uppenbarligen den som erkänner att du har såna typer av fantasier. Jag har det inte.

Man måste som jag skrivit dra gränsen någonstans. Alla är olika som jag redan skrivit, har olika konsekvenstänk, mogna osv. Men någonstans måste (ålders)gränsen dras.

Att du påstår att alla män skulle ha sex med minderårig är vad DU tror. Vi är många här som inte håller med dig. Vilket säger mer dåligt om dig än om oss.

För att vara ontopic så verkar det har rört sig om sms? Får nog avvakta mer info. innan man snackar mer om det här fallet. Är ju skillnad om han smsat flörtigt med en som han trott har åldern inne jämfört med om han skickat snusk till massa han vet är minderåriga.
Citera
2021-07-20, 13:39
Medlem
Ken Drydens avatar
Det är England: om han har legat med en 16-årig tjej, så är det sexbrott mot barn enligt deras lagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in