2021-07-15, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyyn-X
Hur hittar man seriösa säljare då? Det var nog 3-4 år sedan jag hade iptv senast och då var jag väl inte direkt supernöjd med svarstider och bildkvalitet

Ta tester och jämför utbudet.
Hör med vänner och bekanta som har iptv vilka dom är nöjda med.
Citera
2021-07-15, 10:53
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Ta tester och jämför utbudet.
Hör med vänner och bekanta som har iptv vilka dom är nöjda med.

Då provar jag runt lite
Citera
2021-07-15, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyyn-X
Hur hittar man seriösa säljare då? Det var nog 3-4 år sedan jag hade iptv senast och då var jag väl inte direkt supernöjd med svarstider och bildkvalitet

Hur långa var svarstiderna? Vissa verkar tro att säljarna sitter 24/7 och inte har liv.
Min säljare svarar alltid samma dag allt från någon minut till några få timmar beroende när på dygnet det är samt vad ärendet gäller verkar det som.
Citera
2021-07-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Hur långa var svarstiderna? Vissa verkar tro att säljarna sitter 24/7 och inte har liv.
Min säljare svarar alltid samma dag allt från någon minut till några få timmar beroende när på dygnet det är samt vad ärendet gäller verkar det som.

Beror ju såklart på hur dedikerad säljaren är.

Min säljare är tillgänglig 17 timmar om dygnet.
Mailar man eller skickar på Telegram under de timmarna så svarar han inom 5 min.
Man måste ju inte sitta vid datorn för att svara.
Citera
2021-07-16, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Beror ju såklart på hur dedikerad säljaren är.

Min säljare är tillgänglig 17 timmar om dygnet.
Mailar man eller skickar på Telegram under de timmarna så svarar han inom 5 min.
Man måste ju inte sitta vid datorn för att svara.

Absolut men de föesta tror jag har ett vanligt jobb vid sidan av. Tror inte cheferna skulle uppskatta att man håller på med mobilen under arbertstiderna.
Citera
2021-07-16, 03:29
Medlem
Citat:
Absolut men de föesta tror jag har ett vanligt jobb vid sidan av. Tror inte cheferna skulle uppskatta att man håller på med mobilen under arbertstiderna.

Som sagt, det handlar ju om hur dedikerade säljaren är.

Har man ett vanligt jobb vid sidan om så blir det ju såklart värre att hålla samma service.

Om säljaren dessutom har ett jobb där han inte kan använda sin mobil till jobbrelaterade uppgifter så blir det ännu svårare att hålla kontakt med sina kunder under sin egna arbetstid.
Citera
2021-07-16, 10:03
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:

Det var inte ovanligt med ett par tre dagars svarstid
Citera
2021-07-19, 20:02
Medlem
På Discovery+ sändning Djurgården-Sirius så är det inget kommentatorsljud utan dom som har konto hos dom får välja svenska som ljud. Hur gör man som har IPTV för att få till det?
Citera
2021-07-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
På Discovery+ sändning Djurgården-Sirius så är det inget kommentatorsljud utan dom som har konto hos dom får välja svenska som ljud. Hur gör man som har IPTV för att få till det?

Inget ni kan göra något åt.

Det kom igång i slutet.
Citera
2021-07-20, 14:47
Medlem
Tycker ni det är stor skillnad på bildkvalitet på en billigt 500 kr om året lösning vs 1200 kr eller mer lösning?

Rent krasst bryr jag mig mest om sporten och då tycker jag den billiga lösningen levererar lika bra stream men kan ju vara att man inte är så känslig.
Citera
2021-07-20, 15:06
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av degengambler
Tycker ni det är stor skillnad på bildkvalitet på en billigt 500 kr om året lösning vs 1200 kr eller mer lösning?

Rent krasst bryr jag mig mest om sporten och då tycker jag den billiga lösningen levererar lika bra stream men kan ju vara att man inte är så känslig.

kvalitén på supporten är nog större skillnad än bilden
Citera
2021-07-20, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av degengambler

Beror ju på vilken upplösning och FPS din "billiga" levererar på dom kanalerna du brukar kolla mest på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in