2021-07-17, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macbang
Inget nytt?

Clownen körde just en livesändning där han sprang 4.35km på 20 minuter.
Det är väl ungefär det roligaste/enda som hänt i Parans på ganska länge.
Citera
2021-07-19, 12:07
Medlem
jack.danielss avatar
Han flaggar lite på fejan, att lämna skutan: över 20 kronor, noterade på en lista och vinstdrivande affärer

Annars har jag inte power att klara av det här!
Citera
2021-07-19, 18:13
Medlem
på tal om haussgrupper, vad har folk för uppfattning om aktieinfluencern sebastian berg? han verkar vilja framstå som genomgod på instagram men det känns som att något skaver där. har sett honom haussa qlife och andra aktier på facebook. han har nån betalgrupp på patreon med.
Citera
2021-07-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Han flaggar lite på fejan, att lämna skutan: över 20 kronor, noterade på en lista och vinstdrivande affärer

Annars har jag inte power att klara av det här!

Visst är det sött?
Om kursen går till 20 spänn har clownen gjort ett bra jobb, och om inte har VD gjort ett dåligt jobb.
Där snackar man win-win för haussarclownen.
Citera
2021-07-21, 17:05
Medlem
En av dagens bättre kommentarer i Parans FB-grupp:

Vill köpa 100.000 aktier i företaget. Jag betalar 40 kronor för posten.
Valde mellan det och trisslott, tror mer på Parans....
Citera
2021-07-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomAccess

Citera
2021-07-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishdaemon
på tal om haussgrupper, vad har folk för uppfattning om aktieinfluencern sebastian berg? han verkar vilja framstå som genomgod på instagram men det känns som att något skaver där. har sett honom haussa qlife och andra aktier på facebook. han har nån betalgrupp på patreon med.

Undrar detsamma faktiskt. Någon som är med i hans patreon? Vad lär han ut?
Citera
2021-07-31, 08:11
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomAccess

Buy the infinitydip!

Och för övrigt var det nog memestocksen som slutligen knäckte ryggen på Parans. Raset började på allvar Måndagen den 25e Januari precis i frenesin. Alla paransare började sälja till en närmast obefintlig köpsida för att köpa memestocks på toppen vilket satte igång lavinen.
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz 2021-01-25
Är det stordumpen som inletts nu? Parans ner över 8% idag. Undrar om det blir snurrigt i kolan hos alla stackare som tror att Ibra ska göra dem och deras thaifruar till miljardärer men superkina-PM aldrig kommer och aktiekontot lyser rött.
Para rasar på löningsdagen ? Hata slumpen som GW säger.

Ibra har iallafall bidragit till flashbackkulturen med ett minnesvärt citat "ba tröck in"
En antihjälte likt Raffa Pancamo, en total stolle som lever i fablernas värld. Orsakade visserligen stor ekonomisk skada för några stackare, men underhållnigsvärdet är off the charts.

Har någon fler bra Ibraismer som bör finnas i min vokabulär ?
Citera
2021-07-31, 16:11
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan

Har någon fler bra Ibraismer som bör finnas i min vokabulär ?

Hänger ni mä!
Tycker jag personligen är värt att använda vid valda tillfällen
Citera
2021-07-31, 19:00
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Stack han på semester till Thailand officiellt, eller var det mer fly från vissa mindre belevade tro ;-)
Gissar på det sistnämnda, tror knappast han kommer tillbaka till Svedala han har nog ett fint prisjägarvärde ,enligt vad jag hört ;-)
Citera
2021-08-02, 12:43
Medlem
Idag från Ibra:
Citat:
”Tror det är jätteviktigt att alla röstar ja på att ge styrelsen och VD ansvarsfrihet.
Gör vi inte detta riskerar vi att skada bolaget och att listas på First North eller de övriga handelsplattform och kan komma att ta upp till 1 år. Röstar vi ja och en order från Kina kommer finns chanser att vi kan bli listade igen runt årsskiftet.
Hälsn/Ibra Kadabra”

Han har ju inte en susning om vad snackar om.
Citera
2021-08-02, 19:55
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Stack han på semester till Thailand officiellt, eller var det mer fly från vissa mindre belevade tro ;-)
Gissar på det sistnämnda, tror knappast han kommer tillbaka till Svedala han har nog ett fint prisjägarvärde ,enligt vad jag hört ;-)

Intressant tanke. Det var ju ändå en hel del unga invandrarkillar i Paransgruppen. Där har du förmodligen redan en förhöjd risk för låg impulskontroll och förhöjd aggresivitet. Att de väljer att slänga pengar på parans visar ju dessutom på att även riskbedömningen svajar. Som sista ingrediens slänger vi in att flera av dem inte riktigt verkade förstå hur börsen fungerade och därmed ligger det nära till hands att känna sig blåst snarare än att inse att man själv hade dåligt omdöme.

Så det finns säkert ett antal individer som gärna vill lappa till honom och tror de kan komma undan med det (eller skiter i vilket).

Men jag tror ändå han klarar sig, 99,9% av alla snackar bara. Det vore däremot kul att få tjuvkika i hans inkorg. Jag tror det är ruskigt grovt. Hoppas på en "jag utsätts för hot och hat" - video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in