2021-07-19, 14:44
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Har ni andra fått lön ännu? Jag fick inget slutet av förra veckan, och ingenting har kommit idag heller.
I framtiden: om du inte har fått din lön på antingen torsdag eller fredag så är det coachen eller löneavdelningen som du ska vända dig till. Har hänt mig också att jag inte fått min lön, då sa löneavdelningen att jag var tvungen att ha tjänat in €150 för att jag hade Revolut som utbelningsmetod och vid det här tillfället hade de inte flyttat till Litauen än. Det visade sig att det inte ens stämde det som de sa, utan de hade slarvat med min lön och veckan därpå fick jag den.
2021-07-19, 14:56
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Fråga en coach.

Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
I framtiden: om du inte har fått din lön på antingen torsdag eller fredag så är det coachen eller löneavdelningen som du ska vända dig till. Har hänt mig också att jag inte fått min lön, då sa löneavdelningen att jag var tvungen att ha tjänat in €150 för att jag hade Revolut som utbelningsmetod och vid det här tillfället hade de inte flyttat till Litauen än. Det visade sig att det inte ens stämde det som de sa, utan de hade slarvat med min lön och veckan därpå fick jag den.

Okej, tack! Jag får fråga dem.
2021-07-19, 17:48
Medlem
frekkinheads avatar
Efter target frågat vart man bor 7 gånger och man äntligen svarar...

Target känner sig helt tom inuti, det kändes inte så härligt som han trodde att få reda på staden, så han frågar om område...
2021-07-19, 17:50
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Varför dyker det plötsligt upp en jävla massa favoriter för? Får man ens betalt för att svara på såna mess?
2021-07-19, 17:51
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Efter target frågat vart man bor 7 gånger och man äntligen svarar...

Target känner sig helt tom inuti, det kändes inte så härligt som han trodde att få reda på staden, så han frågar om område...
Target vill alltid man ska på i hans framficka. Bor man i grannstaden så vill de inte åka kommunalt dit pga corona. Men det är okej att ligga runt med en massa kvinnor man chattar med på nätet.
2021-07-19, 18:11
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Okej, tack! Jag får fråga dem.

Det visade sig att lönen var utbetald i tid, men att det var Bitsafe som gjort bort sig totalt. Bitsafe verkar vara totalt värdelös. Det är bara en massa problem från första stund.
2021-07-19, 18:18
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Det visade sig att lönen var utbetald i tid, men att det var Bitsafe som gjort bort sig totalt. Bitsafe verkar vara totalt värdelös. Det är bara en massa problem från första stund.

Hur hade Bitsafe strulat?
2021-07-19, 19:10
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Hur hade Bitsafe strulat?

Jag försökte hålla mig uppdaterad via deras app. Den visade att jag inte hade fått några pengar dit. När jag kontaktade en coach om detta, så visade det sig att de hade betalat ut det i tid. Då gick jag in på Bitsafe via datorn, och då såg jag pengarna. Jag försökte skicka pengarna vidare, men oavsett vilken metod jag använde, så strulade det. Den krävde hela tiden IBAN, vilket min bank inte använder etc. Vissa stunder stod det att det saknas pengar, vilket jag vet att det inte gjorde, för annars hade jag inte ens försökt föra över pengarna.
2021-07-19, 19:15
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Jag försökte hålla mig uppdaterad via deras app. Den visade att jag inte hade fått några pengar dit. När jag kontaktade en coach om detta, så visade det sig att de hade betalat ut det i tid. Då gick jag in på Bitsafe via datorn, och då såg jag pengarna. Jag försökte skicka pengarna vidare, men oavsett vilken metod jag använde, så strulade det. Den krävde hela tiden IBAN, vilket min bank inte använder etc. Vissa stunder stod det att det saknas pengar, vilket jag vet att det inte gjorde, för annars hade jag inte ens försökt föra över pengarna.

Ok, appen visar inte saldo. Så det var din egen okunskap.

Alla kräver Iban för internationella överföringar.
2021-07-19, 19:26
Medlem
Citat:
Oroa dig inte över jordens silver mynt din lön skall du få i himmelen ju
2021-07-19, 19:31
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Ok, appen visar inte saldo. Så det var din egen okunskap.

Alla kräver Iban för internationella överföringar.

Appen ska visa om någon förändring har skett den sista tiden. Det hade den inte gjort.

IBAN existerar inte för min bank. Det är bara Swift/BIC som finns. Den accepterades inte av Bitsafe.
2021-07-19, 20:03
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Appen ska visa om någon förändring har skett den sista tiden. Det hade den inte gjort.

IBAN existerar inte för min bank. Det är bara Swift/BIC som finns. Den accepterades inte av Bitsafe.

Ska den? Den säger aldrig till mig något ifall något satts in på kontot.

Var det så svårt att logga in och kolla eller? Herregud?

Och du får väll göra en international wire då och köra med swift? Vad är det för fel med att kolla upp sånt på egen hand liksom eller är vi dina extramammor? Skaffa kortet, casha ut och sätt in på ditt lokala konto. Ofta blir det till och med billigare då du annars skickar in Euro som växlas till bankens egna kurs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in