Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Baserat på det som framkommit i tråden så är det lite förvånande. Jag trodde nog att ni snarare hade ett gemensamt intresse av flickfotboll och snarare följde f-14 laget.
Egentligen borde jag rapportera för 0.03. trams och 0.09 falsk ryktesspridning, men bara för att du inte ska komma undan!

Du verkar till slut ha funnit ut (äntligen
studerat domarna) att allt det jag sagt stämmer och som du helt vettlöst sagt är båg utan att såklart ha på fötterna för det.
Du kan ju inte bara helt frankt så bombastiskt påstå att något inte finns i dem bara för att du inte lagt märke till det. Dock ligger mitt erbjudande kvar om att du bara har att artigt, hövligt o belevat be mig att visa dig exakt var, om du bara skriver detta lilla i din nästa text >>>
Domarna, Tack! Så alla lägger märke till att du har fel och jag rätt! Detta så du lär dig å hålla igen på dina falska anklagelser. Jag gör det här för allas skull, som du skriker skit på när du i din fartblindhet och med tunnelseende far fram i Ebba-trådarna.
Till sist - såg att du drog fram något halvår gammalt, där jag skrev att hon skurit sig själv. Det är det enda som jag inte är helt 100 på att det uttryckligen står i domarna. Det kan ha varit slarvigt uttryckt av mig för att det ju är vanligt att tjejer just gör så när de har ett skadebeteende vilket det står i någon av det två domarna att hon hade.
Dock var inte just den detaljen med i ditt citat där jag lovade att aldrig mer skriva i en Ebba-tråd om inte jag kunde ange plats i domarna för det du påstod inte fanns. Nämligen att modern tvivlade på flickans uppgifter och att hon hade ett självskadebeteende.
Nu har jag iaf skrivit ut de 36 sidorna som finns om de två domarna från TR och HR så ska jag
RÖD-markera med överstrykningspenna sen var det står det du ger uttryck för att så slarvigt förbisett när du ögnat igenom dem ivrig på att hitta skit om JB. Detta såklart om du bara ber på det sätt jag instruerat dig om att göra - icke annars - för mig lurar du inte till att jobba arselet av mig för din fräcka ignorans skull din >random invektiv<