2007-07-08, 13:00
Medlem
Friar Tucks avatar
Liknande trådar finns i överflöd, men då jag inte hittat någon som helt stämmer överens blir det en ny...

Jag har ett problem med min 2 år gamla HP laptop som är att den allt oftare är helt omöjlig att få igång. Vid uppstart börjar fläkten att gå för högvarv och allt hänger sig. Ibland innan man kommer till inloggningssidan, ibland när man befinner sig på inloggningssidan och ibland lyckas man komma ända till skrivbordet.

Som jag har förstått det brukar problem ota bero på att datorn blir för varm, men i detta fallet tycker jag att det borde bero på ngt annat eftersom det är just i uppstartfasen det händer. Men jag kan mycket väl ha fel...

Är det någon kunnig person här som känner igen problemet och har någon bot eller någon som vet hur man kan identifiera problemet? Jag hade varit ytterst tacksam. Jag kanske bör tillägga att jag behöver en ganska så detaljerad beskrivning eftersom mitt kunnande är på ganska basal nivå.

// Tuck
Citera
2007-07-09, 18:49
Medlem
Friar Tucks avatar
Eftersom svaren inte dröser in tänkte jag utöka frågeställningen en aning...

Om man går till en reperatör med datorn, ungefär hur mycket bör man betala? Är det sedan någon som har ett tips på en bra firma i Skåne hade detta uppskattats.

// Tuck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in