Ombord fanns avfyrningsalgoritmerna till ryska kärnvapen oavsett vad du tror, Förklara istället varför haverikommissionen manipulerat mängder med filmer, Estoniarapporten är katastrof med ändrade dokument och sidor saknas.
Tror du på allvar att bogvisiret är boven? Finns ingen annan förklaring än att du jobbar för haverikommissionen då du verkar ha som livskall att förmedla smörja från någon professor som aldrig sett båten.
Du vet att anhöriga säger nej till ny utredning för dom är så trötta på alla lögner. Verkar vara en öm tå att förklara varför det manipulerats med filmer, dokument och vittnesmål. Det verkar väl onödigt när det var en olycka....
Time will tell? Njeet det kommer aldrig ske en ärlig utredning och fartyget får snällt ligga kvar och bli vår tids tomtar och troll, många har hört om anledningen för olyckan men få har fått se bevis.
Blir det riktigt mycket press mot Sverige så skall du nog få se en Palmeutredning som fått nytt spår och all-in där för att flytta fokus, Must har gått ovan alla andra i sina agendor och politikerna vet ingenting på riktigt.
Härliga Sverige som försöker hjälpa USA för att komma över hemligheterna och samtidigt syssla med signalspaning åt Nato för att reta ryssarna till maximum.
Med mirakel-tur kommer sanningen fram och farbror får inse att alla dina timmar/dagar/veckor på forumet var bortkastad tid. Det händer endast om ansvarsfrihet blir en verklighet och inblandade talar ut. Det har dom redan gjort till vissa kretsar.
Kämpa på och beundrar din kraft att citera obetydliga analyser från betalt folk som svamlar smörja.
Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
Jag var otydlig: det kan självfallet finnas ’stofiler’ som sitter på kunskap om evenuella transporter av militärmateriel. Men att någon av dessa idag skulle komma med något nytt som dessutom har ett samband med Estonias förlisning, det är en LÅ-dröm utan koppling till verkligheten.
LÅ har levt ett helt liv med misstro och motvilja mot Sveriges försvar i allmänhet och vapenexport och vapenhandel i synnerhet. Han kommer aldrig att släppa detta, eftersom hans världsbild har de inblandade i detta som bovar. Och honom själv som hjälte. Personligen är jag glad att Sverige under LÅs och min livstid styrts av personer som har helt annan verklighetsuppfattning än LÅ och hans gelikar i Svenska Freds och Miljöpartiet.