Citat:
Jag har åtminstone inte hävdat att det handlar om en annan studie. Man kan naturligtvis fortsätta följa upp samma människor genom regulbunda läkarundersökningar, intervjuver eller vad det nu kan vara. Men studien övergår i en annan fas.Precis vad jag menar. Men första sprutan var 27 Juli och sen ska man vänta 1-2 månader.
Du ville inte svara på hur du får slutet av stycket angående fas 3 att handla om en annan studie? Skickar frågan igen här, nu har du chansen att övertyga mig…
”Hur stycket startas: ”The Phase 3 clinical trial of BNT162b2”
Hur det avslutas: ”The trial will continue to collect efficacy and safety data in participants for an additional two years”
Vart får ni ifrån att avslutet ska handla om en annan studie?
Annars ser det ut som att det funkar som det ska göra med villkorligt godkända mediciner. Kliniska testerna fortsätter parallelt med användandet för allmänheten och bolagen ger kontinuerligt uppdateringar på hur dom kliniska studierna går.
Också från samma länk ” after conducting the final efficacy analysis in their ongoing Phase 3 study” kan det bli tydligare?
Slutsats: man måste läsa kliniska studier på ett annat sätt än hur man läser en serietidning med Kalle anka. Annars får man den slutsatsen ni fått.
Nu ska det bli intressant och se om nån vågar erkänna att dom hade fel.
Du ville inte svara på hur du får slutet av stycket angående fas 3 att handla om en annan studie? Skickar frågan igen här, nu har du chansen att övertyga mig…
”Hur stycket startas: ”The Phase 3 clinical trial of BNT162b2”
Hur det avslutas: ”The trial will continue to collect efficacy and safety data in participants for an additional two years”
Vart får ni ifrån att avslutet ska handla om en annan studie?
Annars ser det ut som att det funkar som det ska göra med villkorligt godkända mediciner. Kliniska testerna fortsätter parallelt med användandet för allmänheten och bolagen ger kontinuerligt uppdateringar på hur dom kliniska studierna går.
Också från samma länk ” after conducting the final efficacy analysis in their ongoing Phase 3 study” kan det bli tydligare?
Slutsats: man måste läsa kliniska studier på ett annat sätt än hur man läser en serietidning med Kalle anka. Annars får man den slutsatsen ni fått.
Nu ska det bli intressant och se om nån vågar erkänna att dom hade fel.
Här är rubriken på denna pressrelease som du fortsätter hävda säger att fas 3 inte är avslutad:
"PFIZER AND BIONTECH CONCLUDE PHASE 3 STUDY OF COVID-19 VACCINE CANDIDATE, MEETING ALL PRIMARY EFFICACY ENDPOINTS"
Vad betyder den?
Kan du inte översätta den åt oss andra som kanske inte är lika bra på engelska som du själv är?