Citat:
Ursprungligen postat av
vassastekniven
Smak och behag. Tina är toppen, men jag har en förkärlek för små petite thaiflickor, och Tina är lite för stor för mig. Hon känns nästan inte thai faktiskt. Men en toppentjej är det. Dock, för en som också gillar att ge och försöka få tjejerna att njuta också, så är det lite svårt med Tina sedan hon slutade med sex.
Har varit hos Nina Siambabe fyra gånger nu, och det blir bara bättre. Hon släpper loss mer när man känner henne och det går inte att missta sig på när hon kommer. Sista gången bad jag om hård massage, och det ska jag lova för att jag fick.
Personligen tycker jag att både Tina och Nina tillhör toppen av thaikliniker i Köpenhamn. Båda är säkra kort. Vilket man inte kan säga om många ställen nu för tiden.
Det låter som du har haft bättre upplevelser med Nina än jag har. Tycker hon har varit lite tillsluten båda gångerna jag har varit där, och sexen har bara varit medel. Men det handlar såklart alltid om kemi och dagsform, kanske har jag bara haft otur.
Tina har dock varit fantastisk varenda gång jag besökt henne. Att hon skulle vara "stor" har jag aldrig tänkt på, hon är ju som en vanlig svensk tjej - typ 170 cm, och har en underbar kropp i mina ögon. Men du har rätt i att hon nog är lång för att vara Thai.