2020-02-09, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vassastekniven
Smak och behag. Tina är toppen, men jag har en förkärlek för små petite thaiflickor, och Tina är lite för stor för mig. Hon känns nästan inte thai faktiskt. Men en toppentjej är det. Dock, för en som också gillar att ge och försöka få tjejerna att njuta också, så är det lite svårt med Tina sedan hon slutade med sex.

Har varit hos Nina Siambabe fyra gånger nu, och det blir bara bättre. Hon släpper loss mer när man känner henne och det går inte att missta sig på när hon kommer. Sista gången bad jag om hård massage, och det ska jag lova för att jag fick.

Personligen tycker jag att både Tina och Nina tillhör toppen av thaikliniker i Köpenhamn. Båda är säkra kort. Vilket man inte kan säga om många ställen nu för tiden.

Det låter som du har haft bättre upplevelser med Nina än jag har. Tycker hon har varit lite tillsluten båda gångerna jag har varit där, och sexen har bara varit medel. Men det handlar såklart alltid om kemi och dagsform, kanske har jag bara haft otur.

Tina har dock varit fantastisk varenda gång jag besökt henne. Att hon skulle vara "stor" har jag aldrig tänkt på, hon är ju som en vanlig svensk tjej - typ 170 cm, och har en underbar kropp i mina ögon. Men du har rätt i att hon nog är lång för att vara Thai.
Citera
2021-03-31, 12:16
Medlem
ChiCoLas avatar
Hur är det i Danmark nu med restriktionerna ? Är salongerna öppna ? Har alla munskydd ? Finns ens FS kvar i dessa tider ?
Citera
2021-03-31, 13:05
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Hur är det i Danmark nu med restriktionerna ? Är salongerna öppna ? Har alla munskydd ? Finns ens FS kvar i dessa tider ?

Den 6/4 är det väldigt mycket som öppnar i Köpenhamn. T.ex. bordellerna. Troligtvis även thaimassagesalongerna.
Citera
2021-03-31, 13:28
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Den 6/4 är det väldigt mycket som öppnar i Köpenhamn. T.ex. bordellerna. Troligtvis även thaimassagesalongerna.

Men fortfarande svårt för svenskar att komma över va ?
Citera
2021-03-31, 13:31
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Men fortfarande svårt för svenskar att komma över va ?

Dessvärre ja.
Senast redigerad av Kurt1 2021-03-31 kl. 14:17.
Citera
2021-03-31, 15:45
Medlem
Bortsett från svårigheterna att ta sig över sundet så gäller, såvitt jag förstår det, att kunden ska kunna uppvisa koronapass (det vill säga negativt test max 72 h gammalt, genomgången vaccination eller genomgången covid) och att det ska bäras munskydd/visir om man har närkontakt med mindre än 2 meters avstånd. I alla fall om klinikerna följer regelverket.

Personligen så skulle jag tycka att det skulle vara lite avtändande att knulla iförd munskydd. Det franska blir ju också lite svårt att genomföra med munskydd
Citera
2021-03-31, 22:41
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Bortsett från svårigheterna att ta sig över sundet så gäller, såvitt jag förstår det, att kunden ska kunna uppvisa koronapass (det vill säga negativt test max 72 h gammalt, genomgången vaccination eller genomgången covid) och att det ska bäras munskydd/visir om man har närkontakt med mindre än 2 meters avstånd. I alla fall om klinikerna följer regelverket.

Personligen så skulle jag tycka att det skulle vara lite avtändande att knulla iförd munskydd. Det franska blir ju också lite svårt att genomföra med munskydd

Det har du nog rätt i, blir ju inte särskilt eggande . Får artigt vänta helt enkelt
Citera
2021-06-27, 12:47
Medlem
Någon som vet om det fortfarande är restriktioner och stängt eller om klinikerna har öppet? Funderar på om man ska glida ner några dagar till Köpenhamn och passa på att få lite kvalitetsmassage utan att myndigheterna ska göra det tråkigt för en.
Citera
2021-06-27, 13:00
Medlem
HomoHitlers avatar
Ny på Köpenhamn. finns det massageställen med full service relativt nära (gångavstånd) till tågcentralen där? Tips?
Citera
2021-06-27, 21:06
Medlem
Singha massage var ganska populärt förrut? hemsidan har blivit mer amatörmässig men är den salongen fortfarande värt ett besök?
Citera
2021-07-18, 20:11
Medlem
Någon som kan tipsa om en bra thaimassage i Köpenhamn? Läste lite om några som blivit nämnda i tråden, men de tjejerna var över 35.. när jag har kollat annonserna är de mellan 35 och 50 typ..

Någon som kan tipsa om nån yngre, typ 20-25 i centrala cph??

Vad brukar priset landa på? Såg någon annons där det stod typ 500 för 60min massage, hur mycket måste man ungefär lägga till för sex?
Citera
2021-07-19, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolt-nick
Någon som kan tipsa om en bra thaimassage i Köpenhamn? Läste lite om några som blivit nämnda i tråden, men de tjejerna var över 35.. när jag har kollat annonserna är de mellan 35 och 50 typ..

Någon som kan tipsa om nån yngre, typ 20-25 i centrala cph??

Vad brukar priset landa på? Såg någon annons där det stod typ 500 för 60min massage, hur mycket måste man ungefär lägga till för sex?

1000-1500 DKK! Yngre tjejer, då brukar priser ligga på topp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in