2021-07-18, 08:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Han är bara ett fyllo som tror han är smartare än alla andra pajas gubben.
Hur ska han kunna stämma någon föt förtal?
Han kan ju inte bevisa ngt.
Han kör med sin skeppar examen som bevis på allt.
Herregud.
😂😂😂

Ja riktiga idioter tror oftast att de är smartare än andra. Och tänk dig då att han verkar så mycket högre intelligensmässigt än dom som följer honom eftersom han kan ljuga på ett sätt som en normalbegåvad genomskådar på fem minuter och tigga av dom så mycket pengar
Citera
2021-07-18, 09:53
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Du har sagt mycket i dina videos och nu får du än en gång chansen att bevisa att allt är sant och att vi bara ljuger. Bevisa följande med betyg, anställningsbevis etc.

1. Du har jobbat som civilekonom
2. Du har jobbat som pilot
3. Du har jobbat som sjökapten
4. Du har varit officer som röjdykare
5. Du har jobbat inom KSI (svensk underrättelsetjänst).
6. Du var bland de första som dök ner till Estonia efter att den hade sjunkit.*

Mitt Youtube nick.

Beggmark.

Vi träffas så tar jag med mina papper

Mvh

S Håkan Bergmark
www.populisterna.se
MeWe.com och Wakeupfriends.net

Mitt svar.

Vi vet båda att du inte har några papper din pajas. Och ingen vill träffa ett illaluktande fyllo som dig.

Så var det med det 😂

Beggmarks svar.

Jag har papper på allt men dina förolämpningar gör att det inte är värt att offra min tid på dig. Fortsätt som du gör i stället och häv ur dig oförskämdheter. Gärna på mail så jag förbereda en stämning mot dig.

Ha en trevlig kväll

S Håkan Bergmark

www.populisterna.se

MeWe.com och Wakeupfriends.net

HAN HAR PAPPER PÅ ALLT 😂😂👍

PS. Sedan var det två till som påstod sig mest honom. En från sitt Outlook konto med bild på sig själv. Det lär inte ha blivit någon diskussion där heller. Allt han är ute efter är att nån ska vara lika korkad som han så de röjer sin identitet. Sen fyllehot och uppvigling samt hot om stämning.
Vågar du inte träffa honom öga mot öga, vilken tuffing du är 😂
Citera
2021-07-18, 10:09
Medlem
Nu vill han alltså att andra människor ska stå för underhållningen på hans egna kanal. Varför skulle någon få för sig att göra det? Att det gått inflation i innehållet på kanalen är troligtvis alla rörande överens om.

Jag är tämligen övertygad om att det hade blivit en ytterst pinsam affär för Håkan att bli konfronterad med alla lögner. Vi pratar inte om ett fåtal lögner utan en hel lista med påståenden som skulle behöva styrkas. Även om det med all sannolikhet hade varit ett tacksamt koncept för att blåsa liv i kanalen så tror jag att Håkan direkt kommer att backa när han ser de frågor som ska besvaras. Tufft att ställas mot väggen och därefter behöva ex. behöva bevisa att han är sveriges främsta expert på gaser.
Citera
2021-07-18, 11:20
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Nu vill han alltså att andra människor ska stå för underhållningen på hans egna kanal. Varför skulle någon få för sig att göra det? Att det gått inflation i innehållet på kanalen är troligtvis alla rörande överens om.

Jag är tämligen övertygad om att det hade blivit en ytterst pinsam affär för Håkan att bli konfronterad med alla lögner. Vi pratar inte om ett fåtal lögner utan en hel lista med påståenden som skulle behöva styrkas. Även om det med all sannolikhet hade varit ett tacksamt koncept för att blåsa liv i kanalen så tror jag att Håkan direkt kommer att backa när han ser de frågor som ska besvaras. Tufft att ställas mot väggen och därefter behöva ex. behöva bevisa att han är sveriges främsta expert på gaser.
Varför skulle det bli en pinsam affär? Ingen här i tråden verkar ha pungkulor nog att träffa Bergmark öga mot öga.
Det pinsammaste är väl om man gapar på nätet om hur blåst, korkad och lögnaktig någon är och sedan inte vågar berätta det öga mot öga.
Om nu Bergmark är en sådan lögnare så borde det vara öppet mål för kritikerna i tråden?
Awakeasfuck och Ritva2 borde väl enkelt göra med Bergmark om de har rätt?
Citera
2021-07-18, 11:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Varför skulle det bli en pinsam affär? Ingen här i tråden verkar ha pungkulor nog att träffa Bergmark öga mot öga.
Det pinsammaste är väl om man gapar på nätet om hur blåst, korkad och lögnaktig någon är och sedan inte vågar berätta det öga mot öga.
Om nu Bergmark är en sådan lögnare så borde det vara öppet mål för kritikerna i tråden?
Awakeasfuck och Ritva2 borde väl enkelt göra med Bergmark om de har rätt?

Du förstår inte det här. Din intelligensnivå är i höjd med Lärjungarnas. Du är mest troligt en av dem. Om man inte förstår något så är det bäst att vara tyst brukar man säga.

"Awakeasfuck och Ritva2 borde väl enkelt göra med Bergmark om de har rätt?" Göra med ? Vad försöker du förmedla med det ?

Och varför ska ni träffa en alkoholiserad mytomanjävel som vägrar visa upp sina "papper" ? Du är ju helt jävla slut i huvudet. Det är inte vi som ska bevisa att alla hans lögner är just lögner utan han som ska bevisa att det inte är det. Du hade verkligen otur då Gud fördelade intelligens mellan människorna.
Citera
2021-07-18, 11:45
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Du förstår inte det här. Din intelligensnivå är i höjd med Lärjungarnas. Du är mest troligt en av dem. Om man inte förstår något så är det bäst att vara tyst brukar man säga.

"Awakeasfuck och Ritva2 borde väl enkelt göra med Bergmark om de har rätt?" Göra med ? Vad försöker du förmedla med det ?

Och varför ska ni träffa en alkoholiserad mytomanjävel som vägrar visa upp sina "papper" ? Du är ju helt jävla slut i huvudet. Det är inte vi som ska bevisa att alla hans lögner är just lögner utan han som ska bevisa att det inte är det. Du hade verkligen otur då Gud fördelade intelligens mellan människorna.
Du törs inte träffa Bergmark, du vågar bara sitta här och kasta skit. När han bjuder in dig så skiter du på dig.
Med tanke på alla invektiv du slängt ur dig så är väl Bergmark ingen match för dig vare sig intellektuellt eller fysiskt
Eller är du 160 lång och kobent eller varför vågar du inte?
Citera
2021-07-18, 11:53
Avslutad
Citat:
Du törs inte träffa Bergmark, du vågar bara sitta här och kasta skit. När han bjuder in dig så skiter du på dig.
Med tanke på alla invektiv du slängt ur dig så är väl Bergmark ingen match för dig vare sig intellektuellt eller fysiskt
Eller är du 160 lång och kobent eller varför vågar du inte?

Pajas. Swischa Beggmark nu och håll dig borta härifrån. Jag svarar inte dig igen. Tror jag skrivit det förut men är inte säker..
Citera
2021-07-18, 12:19
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Pajas. Swischa Beggmark nu och håll dig borta härifrån. Jag svarar inte dig igen. Tror jag skrivit det förut men är inte säker..
Så du är bara ett internettroll och inte mycket mer än så?
Lustigt ändå med människor som är kaxballar på nätet med skiter ned sig irl.
Din kritik av Bergmark, rättmätig eller inte blir inte så mycket värd.
Kommer inte permobilen ut på bryggan eller varför kan du inte möta upp Bergmark live?
Citera
2021-07-18, 13:00
Medlem
Citat:
Vågar du inte träffa honom öga mot öga, vilken tuffing du är 😂

Med tanke på att han kan slå ned hela grupper med Nordafrikanker så förstår jag han!
Du har exakt samma hånfulla ton som HB själv.
Nu vet vi ju att pajasgubben absolut inte har en masa nicks o skriver om sig själv.
Vilket är bra.😂
Jag träffar gärna tiggarkungen.
Senast redigerad av Ritva2 2021-07-18 kl. 13:04. Anledning: Stavfel
Citera
2021-07-18, 13:03
Medlem
Citat:
Ja riktiga idioter tror oftast att de är smartare än andra. Och tänk dig då att han verkar så mycket högre intelligensmässigt än dom som följer honom eftersom han kan ljuga på ett sätt som en normalbegåvad genomskådar på fem minuter och tigga av dom så mycket pengar

Jo den tanken har slagit mig åxo.
Vissar bara att vi har rätt i att han lurar svaga personer!
Helt utan skrupler.
Citera
2021-07-18, 13:28
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Med tanke på att han kan slå ned hela grupper med Nordafrikanker så förstår jag han!
Nu vet vi ju att pajasgubben absolut inte har en masa nicks o skriver om sig själv.
Vilket är bra.😂
Vi ser fram emot att du möter upp honom öga mot öga, kan bli kul att se.
Du kan väl kolla om Awakefucken vill dela färdtjänstbil till marinan. Om inte annat kan fucken sitta på land och skrika otidigheter från sin permobil.
Blir nog bra content på YT.

När skall ni ses?
Citera
2021-07-18, 13:48
Avslutad
Citat:
Vilket är bra.😂

Haha. Mejla honom då om du bor nära Stockholm för han lär inte åka nånstans för att bara sitta och snacka skit utan några "Papper". Det var två st som varit sakliga då de mejlat honom sedan sa han inget mer om det. Och en var "oförskämd". Jag vet att en använde sin outlook profil som jag skrivit innan och hade bild på sig själv. Han ville verkligen träffa fyllot och där har ju Beggmark en chans att outa någon. Men det kommer inte att hända något där heller. Det är spel för galleriet bara och Lärjungarna köper det. Han tror också att vi kommer att sluta kritisera och skratta åt honom. Knappast... Han är det roligaste på nätet just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in