2021-07-18, 13:52
Medlem
Har Håkan jobbat någonting alls?

Han känns som Rask som bara sitter och skryter hur mycket han jobbat när han i själva verket varit arbetslös i många är.
Citera
2021-07-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Varför skulle det bli en pinsam affär? Ingen här i tråden verkar ha pungkulor nog att träffa Bergmark öga mot öga.
Det pinsammaste är väl om man gapar på nätet om hur blåst, korkad och lögnaktig någon är och sedan inte vågar berätta det öga mot öga.
Om nu Bergmark är en sådan lögnare så borde det vara öppet mål för kritikerna i tråden?
Awakeasfuck och Ritva2 borde väl enkelt göra med Bergmark om de har rätt?

Du är själv här inne och skriver - inget stoppar dig från att uppge användarnamn och därefter erbjuda samtal. Vad jag kan urskilja så var det öppet för vem som helst att ta kontakt, inklusive dig själv. Seså, dags att bekänna färg och ta kontakt med Håkan. Glöm inte att uppge all information som efterfrågades. Håkan skulle bli överlycklig om någon från sekten bjuder in till samtal och stryker honom medhårs. Då slipper han åtminstone bemöta alla lögner som han farit med under senare år.
Citera
2021-07-18, 14:21
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Du är själv här inne och skriver - inget stoppar dig från att uppge användarnamn och därefter erbjuda samtal. Vad jag kan urskilja så var det öppet för vem som helst att ta kontakt, inklusive dig själv. Seså, dags att bekänna färg och ta kontakt med Håkan. Glöm inte att uppge all information som efterfrågades. Håkan skulle bli överlycklig om någon från sekten bjuder in till samtal och stryker honom medhårs. Då slipper han åtminstone bemöta alla lögner som han farit med under senare år.
Är jag Bergmarks kritiker menar du? Som sitter och kallar honom fyllo och lögnare i inlägg efter inlägg efter inlägg?
Vad är det med alla tuffa datakillar, ni sitter och spyr galla på Bergmark och när han bjuder in er till samtal så blir det bromsspår i kalsongerna.

Man up nu sjukpensionärer och bidragsfuskare, våga möta Bergmark på en debatt.
Citera
2021-07-18, 16:25
Medlem
Citat:
Är jag Bergmarks kritiker menar du? Som sitter och kallar honom fyllo och lögnare i inlägg efter inlägg efter inlägg?
Vad är det med alla tuffa datakillar, ni sitter och spyr galla på Bergmark och när han bjuder in er till samtal så blir det bromsspår i kalsongerna.

Som sagt, du kan också höra av dig och samtala om du vill. Om det är någon som sitter och leker tuff här så är det du. Kastar skit till höger och vänster och kommer med barnsliga heteronormativa anklagelser om storlek på pungkulor, manlighet och annat som du uppenbarligen har personliga problem med. Jag säger det igen - om du nu är så jävla ball så kan du höra av dig till Håkan själv och uppge den informationen som han efterfrågar. Till dess kan du sy igen käften och sluta spela Allan. Du är bevisligen lika mycket av en idiot som resten av oss i denna tråd.
Citera
2021-07-18, 18:23
Medlem
Citat:
Vi ser fram emot att du möter upp honom öga mot öga, kan bli kul att se.
Du kan väl kolla om Awakefucken vill dela färdtjänstbil till marinan. Om inte annat kan fucken sitta på land och skrika otidigheter från sin permobil.
Blir nog bra content på YT.

När skall ni ses?

När pajasgubben vågar!
I mitt fall har han vägrat träffas länge.
Men jag skriver inte på hans kommentarsfält.

Du har en väldigt otrevlig ton mot rörelsehindrade.
Finns folk med riktiga medaljer från Försvarsmakten som brukar rullstol.
Så kamma till dig för fan!.
Citera
2021-07-18, 18:29
Medlem
Citat:
Så du är bara ett internettroll och inte mycket mer än så?
Lustigt ändå med människor som är kaxballar på nätet med skiter ned sig irl.
Din kritik av Bergmark, rättmätig eller inte blir inte så mycket värd.
Kommer inte permobilen ut på bryggan eller varför kan du inte möta upp Bergmark live?

Du ska nog inte kalla någon för troll.😂
Läs i tråden så ser du att jag erbjudit din idol att träffas flera ggr.
Det finns fortfarande inga bevis på HBs bravader än han själv..😂😂😂
Citera
2021-07-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Haha. Mejla honom då om du bor nära Stockholm för han lär inte åka nånstans för att bara sitta och snacka skit utan några "Papper". Det var två st som varit sakliga då de mejlat honom sedan sa han inget mer om det. Och en var "oförskämd". Jag vet att en använde sin outlook profil som jag skrivit innan och hade bild på sig själv. Han ville verkligen träffa fyllot och där har ju Beggmark en chans att outa någon. Men det kommer inte att hända något där heller. Det är spel för galleriet bara och Lärjungarna köper det. Han tror också att vi kommer att sluta kritisera och skratta åt honom. Knappast... Han är det roligaste på nätet just nu

Jag har både skrivit o provat ringa.
Då jag ville veta vad han byggde sina påståenden om dyk på U 137 på.

Han är ju bara en stor käft som i alla nicks han kör med överallt. 😂
Citera
2021-07-18, 18:40
Medlem
Citat:

Är väl ingen som menar att du är varseljesus kritiker?
Är väl tvärtom du älskar honom tydlligen.
Till skillnad mot Beggmark som tigger till sin mat o Öl.
Så har jag ett arbete jag får lön o betalar skatt på.! Pajas😂
Citera
2021-07-18, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Har Håkan jobbat någonting alls?

Han känns som Rask som bara sitter och skryter hur mycket han jobbat när han i själva verket varit arbetslös i många är.

Tvivlar starkt på att han någonsin jobbat
Citera
2021-07-18, 18:55
Medlem
Citat:
Tomma tunnor skramlar mest.
Citera
2021-07-18, 18:57
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Kan du inte ställa den frågan till honom när du och Ritva tar färdtjänstbussen till Bergmark.
Citera
2021-07-18, 18:58
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Du ska nog inte kalla någon för troll.😂
Läs i tråden så ser du att jag erbjudit din idol att träffas flera ggr.
Det finns fortfarande inga bevis på HBs bravader än han själv..😂😂😂
Kan du inte lägga ut lite bevis på det i tråden? Kan väl inte vara något problem om det skett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in