2021-07-14, 19:43
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Njae det är snarare utlänningar som leker dominansleken, det är araber och kurder som leker den här leken mest av alla.
Har själv lekt leken många gånger.
Så du uppför dig precis som en hund.
Vad gör dig förresten bättre än muslimer?
Du är lika hatisk och primitiv själv.
Du borde ha mer förståelse för dom. Ni är ju identiska.

Men du hatar nog dig själv,,, innerst inne.
Det är därför du söker dig till FB och liknande för att få peka ditt finger och skylla allt på andra.
Trots att felet är minst lika mycket ditt.
Citera
2021-07-14, 19:58
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Så du uppför dig precis som en hund.
Vad gör dig förresten bättre än muslimer?
Du är lika hatisk och primitiv själv.
Du borde ha mer förståelse för dom. Ni är ju identiska.

Men du hatar nog dig själv,,, innerst inne.
Det är därför du söker dig till FB och liknande för att få peka ditt finger och skylla allt på andra.
Trots att felet är minst lika mycket ditt.

Jag förstår muslimer det är just därför jag avskyr dom. Ju mer man lär sig om denna dödsdyrkande pedofilsekt ju mer äcklad blir man.
Citera
2021-07-14, 20:30
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag förstår muslimer det är just därför jag avskyr dom. Ju mer man lär sig om denna dödsdyrkande pedofilsekt ju mer äcklad blir man.
Kanske ännu mer förtjust.
Du har nog bråttom att läsa alla trådar som pekar ut dom som skurkar. Bejaka dina motiv.
Hur känns det? Är det inte litet tur att du har dina hatobjekt.

Dom behöver dig och du behöver dom.
Citera
2021-07-14, 20:36
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Kanske ännu mer förtjust.
Du har nog bråttom att läsa alla trådar som pekar ut dom som skurkar. Bejaka dina motiv.
Hur känns det? Är det inte litet tur att du har dina hatobjekt.

Dom behöver dig och du behöver dom.

Nej jag hade mått mycket bättre om jag sluppit muslimer. Hat är en destruktiv känsla. samtidigt känner jag att de sprider just hat.
Citera
2021-07-14, 20:57
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nej jag hade mått mycket bättre om jag sluppit muslimer. Hat är en destruktiv känsla. samtidigt känner jag att de sprider just hat.
Läs psykologi. Lär dig känna dig själv.
Citera
2021-07-15, 00:37
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Läs psykologi. Lär dig känna dig själv.
Du behöver nog lära känna dig själv du också. Tycker du uppvisar rätt stor blindhet.

De flesta av oss har stött på avigsidorna med att ha fått in alldeles för många invandrare från kulturer väsensskilda från vår egen även om vi absolut inte hatar, absolut inte blänger på och är vänliga emot.

Blivit påkörd av en "blatte" någon gång? Gjort affär med, ovetandes om att det är en från bedrägerivänligt ursprung (Tradera t ex)? Sett dem tjafsa och direkt hota busschaufförer när de inte får åka gratis? Detta är mer vardagliga saker - finns ju värre.

Även om andra tycker det är fel så tycker jag inte om när det kommer hela stora familjer in i affärer som pratar arabiska eller vad det nu kan vara för ett främmande språk. Tycker heller inte om gäng med unga män på säg 6-7 st som bara står och hänger, de pratar knappt ens med varandra, man stöter på dem när bankomater, på resecentrum, det bästa verkar vara när de kan stå i mellan dubbla in- och utgångar, precis innanför en restaurang men ska inte äta. O s v, o s v.

Det är inget andra kan ta ur en att man inte gillar ovanstående och känner direkt obehag.

Så en annan sak som ingen kan hjälpa, nämligen att jag personligen tycker att svartmuskiga, håriga män är det fulaste som finns. Bara ryser. Jag kanske också borde studera psykologi (redan gjort en del) och lära känna mig själv. Kanske att jag i själva verket inget hellre vill än bli dominerad av en hårig och ful man som ser mig som knappt jämbördig ett djur.
Citera
2021-07-17, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av geasyl
2. Fritt diskutera upplevelser vi haft på hur detta hat utspelar sig.
3. Fritt diskutera varför vi tror detta hat finns.

Kom med exempel!

Finns otaliga branscher varav en är min egna, där det främst är invandrarna som fuskar. De stjäl helt oblygt. De nyttjar kollektivtrafiken och betalar inte en krona. Mina erfarenheter: det är afrikaner och muslimska araber som beter sig såhär. De hotar lätt med våld när de är påkomna.

De får nog själva förklara detta vidriga beteende.

De måste umgås med oss för att sköta sig. Men vi och de vill ju inte umgås med varandra så det faller där.

Jag vet inte vad som måste till. Kanske renodlat styre uppdelat på etnicitet. "Rasismen" måste bejakas som nödvändig för att styra upp så att polisstaten inte även drabbar alla skötsamma. Se gamla Sydafrika eller dagens Israel.

Jag ser dem begå sina brott, varje gång jag är ute. Jag undviker dem så gott jag kan och hade jag makt att anställa skulle jag välja bort dem.
Senast redigerad av Mertillen 2021-07-17 kl. 11:37.
Citera
2021-07-17, 11:40
Bannlyst
Citat:
Men inga otrevliga invandrare spänner ögonen i mig . Kanske skräpar ned litet mer, men inget i stil med andra länder. Kan det inte vara du dom glor otrevligt på dom. Kanske problemet ligger där. Vem gillar att bli glodda på av en sur jävel?

Gör allt jag kan för att slippa se dem. Tittar förbi dem. Vore jag döv så jag slapp höra dem vore det ett plus i bedrövelsen av att vara handikappad.
Citera
2021-07-17, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Jag står inte ut med ett svenskt Sverige. Den har misslyckats på breda fronter, framförallt bland förorterna. Svenskarna behöver rannsaka sig själva.

Inte NMR. Inte AFS. SD har vissa problem och har tappat en del förtroende bland de egna leden fast kommer i det stora hela förstås undan ändå. Finns ett flertal dissidenter också. Heder åt dem.

Svensken i stort däremot agerar mot sina egna intressen. Han är lite av en tragisk idiot.
Citera
2021-07-17, 12:22
Medlem
Sladdarens avatar
Dessa mena invandrare är nog den lägsta formen av attraktionskraft man kan importera i landet.
Dessamma gäller deras initiativ att inbjuda svenskar på olika sätt

Om man vänder på det. Om det hade vart importerade nordeuropeiska folk som även dem saknar utbildning mm så hade nog många svenskar umgåtts med dessa betydligt mer. Regeringen pratar om integration och främst då att svenskar ska uppblandas och umgås med svartingarna under krystande omständigheter. Dom begriper inte att detta är frivilligt och jag anser inte att vi kan leva tillsammans med dessa eller ens vid sidan om som 2 parallella samhällen i ett land i tillräcklig mån

Fenomenet att inte hålla nån kontakt kan även räknas som hat från båda sidor
Vänstersvenskar måste vara heltokiga som tillåter sådant inflöde som de vill ska verka på sidan om liksom på samma mark ort och bostadsområde
Citera
2021-07-17, 19:38
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag är svensk så i mitt område vill du bo. Din lilla lögnar-råtta där. När jag vet vad du är umgås vi dock endast djävligt sparsamt men svenskt väljer du aldrig bort.

Men du förstör gärna ditt land och det är inte sunt någonting.
Men när sa jag att jag föredrar att bo nära invandrare? Det har jag aldrig sagt. Jag skulle inte välja att bo i tex Rinkeby frivilligt. Det är sant. Jag är hellre en hammare än en spik.
Är jag hycklare, ok inga problem.
Citera
2021-07-18, 05:02
Bannlyst
Först och främst så har vi islam.

Islam = mörda/sexförslava precis ALLA som inte tror på pedofilprofeten. Bara här blir det lite svårt...

Sen hatar väl i princip alla negrer och blattar allt och alla, som inte tillhör den egna/lokala klanen. Även andra negrer/araber/muslimer.

Det är definitivt en knepig samling raketforskare vi valt att släppa in i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in