2021-07-17, 13:28
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Visa då resultatet av utvärderingen från fas 3, om dessa nu finns?

Faktum är att du ljög och sa att dom var godkända. Dom är villkorligt godkända.

Nu ljuger du om att alla dokument finns och är granskade. När du inte kan backa upp det, vad ska du ljuga om då?
Innan det bara blir en massa tjafs skulle jag vilja veta vilka dokument, som har med godkännandet av de olika vaccinen att göra, du har läst.
Citera
2021-07-17, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Nu är det så att min uträkning fullständigt krossar ditt påstående. Att du inte kan göra en egen visar bara på din inkompetens. I slutet av april 2021 var ca: 100 miljoner fullvaccinerade i USA.
Mitt påstående var att du drog siffror ur ärslet. Har bett dig bevisa att du inte gjorde det. Du kan svänga hur mycke du vill för att undvika sanningen, helt ok.
Citera
2021-07-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Innan det bara blir en massa tjafs skulle jag vilja veta vilka dokument, som har med godkännandet av de olika vaccinen att göra, du har läst.
Jag efterfrågar utvärderingen av fas 3 studien. Den har jag inte läst men du säger att den finns. Dessutom inte bara för en utan för alla villkorligt godkända vaccin. Fanns det eller hittade du på?

Ska du undvika det konkreta när det hettar till blir det bara tjafs det har du rätt i så kör på det konkreta, visa rapporterna du säger finns, svårare än så är det inte.
Citera
2021-07-17, 13:31
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Mitt påstående var att du drog siffror ur ärslet. Har bett dig bevisa att du inte gjorde det. Du kan svänga hur mycke du vill för att undvika sanningen, helt ok.

Du kan gå tillbaka och titta på mina inlägg, det står dig fritt. Du verkar ha en fäbless för att påstå att andra ljuger men har svårt att bevisa det.
Citera
2021-07-17, 13:36
Medlem
Citat:
Du kan gå tillbaka och titta på mina inlägg, det står dig fritt. Du verkar ha en fäbless för att påstå att andra ljuger men har svårt att bevisa det.
Jag säger att du drog siffror i ärslet, skriver rakt ut att du gör det och sen tycker det är konstigt att folk efterfrågar riktiga källor. Du menar att du inte gjort det trots att du skrev att du gjorde det. Ha det bra mr ”allt som står på internet är sant”
Citera
2021-07-17, 13:38
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Jag efterfrågar utvärderingen av fas 3 studien. Den har jag inte läst men du säger att den finns. Dessutom inte bara för en utan för alla villkorligt godkända vaccin. Fanns det eller hittade du på?

Ska du undvika det konkreta när det hettar till blir det bara tjafs det har du rätt i så kör på det konkreta, visa rapporterna du säger finns, svårare än så är det inte.
Ledsen att jag trodde att du läst något innan du började kritisera hur utvecklingen och godkännandet av de olika vaccinen gått till.
Här finns det mesta samlat.
Citera
2021-07-17, 14:04
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Vad är det som är fejk?

Faran är kraftigt överdriven. Vad det handlar om är egentligen en metabol pandemi med epicentrum i västvärlden.
Citera
2021-07-17, 14:18
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Faran är kraftigt överdriven. Vad det handlar om är egentligen en metabol pandemi med epicentrum i västvärlden.
Hack i skivan!

Som jag minns det så var det rätt många som vårdades på sjukhus i Kina, men där har man inte så mycket av västvärldens sk. metabola pandemi.

Sedan förstår jag att det kan försvåra något om man är multisjuk eller riktigt fet.
Om näsan alla är överviktiga så är det för övrigt inte så konstigt om måna överviktiga vårdas på sjukhus.
Citera
2021-07-17, 14:21
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Hack i skivan!

Som jag minns det så var det rätt många som vårdades på sjukhus i Kina, men där har man inte så mycket av västvärldens sk. metabola pandemi.

Sedan förstår jag att det kan försvåra något om man är multisjuk eller riktigt fet.
Om näsan alla är överviktiga så är det för övrigt inte så konstigt om måna överviktiga vårdas på sjukhus.

Var är diabetes vanligast i världen? Kolla gärna upp det och återkom.

Förstår att det är jobbigt att höra sanningen.

http://www.diabetesportalen.lu.se/artikel/diabetes-pandemin-som-bara-vaxer-och-vaxer
Citera
2021-07-17, 14:21
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Biden säger det så klokt.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-57870778

De ovaccinerade går en fasansfull höst till mötes.
Ja, de ovaccinerade lever med betydligt högre risk.
De får dock också en betydande riskreduktion genom de som väljer att vaccinera sig. Hade de vetat bättre hade de ju tagit vaccinet. Men de borde åtminstone ha vett att vara tacksamma mot de som tar vaccinet. Inte ens det har dessa vett till. Tacksamheten yttras med ord som "Får!" och liknande, i regel.
Citera
2021-07-17, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Ja, de ovaccinerade lever med betydligt högre risk.
De får dock också en betydande riskreduktion genom de som väljer att vaccinera sig. Hade de vetat bättre hade de ju tagit vaccinet. Men de borde åtminstone ha vett att vara tacksamma mot de som tar vaccinet. Inte ens det har dessa vett till. Tacksamheten yttras med ord som "Får!" och liknande, i regel.

Varför vara tacksam mot något som är helt onödigt?

Covid 19 dödade 25 personer utav 500.000 personer i England, inte vårat fel att folk lyssnar på skräckporr och sprutar in något de inte har en aning om vad det är och f.f.a utan några prelimenära tester på förhand.

https://www.cdc.gov/coronavirus/general-information.html

Symptoms of common human coronaviruses:
runny nose
sore throat
headache
fever
cough
general feeling of being unwell

Ser det där ut som symptom från ett dödligt virus som hotar mänsklighetens existens?
Senast redigerad av Hunter85 2021-07-17 kl. 14:29.
Citera
2021-07-17, 14:27
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Hack i skivan!

Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Var är diabetes vanligast i världen? Kolla gärna upp det och återkom.

Förstår att det är jobbigt att höra sanningen.

http://www.diabetesportalen.lu.se/artikel/diabetes-pandemin-som-bara-vaxer-och-vaxer
Jag var just där och konstaterade att 4,4 % av kineserna är feta, men ändå hamnade massor av kineser på sjukan och/eller dog.

Edit
Nu tittar jag på din länk och konstaterar att 26 miljoner av 470 miljoner människor i Syd- och Centralamerika har diabetes och ändå blir många sjuka och dör.
Är de feta, nej inte särskilt enligt www.diabetesportalen.lu.se
Senast redigerad av Surtruten 2021-07-17 kl. 14:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in