2021-05-07, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nog tycker kvinnor 40+ att han är lite tilltalande..

Haha ja jag antar det eftersom han har mest kvinnliga lärjungar över 40

Vad är det med kvinnorna, varför dras de så ofta till sekledartyper...
Citera
2021-05-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vad använder sig corona-muppen Sjöström för gränssnitt för att "koppla upp sig mot Jesus"..? 🤡
https://www.svd.se/protestledaren-jag-ar-uppkopplad-mot-gud

Koppla upp sig mot jesus/gud är en rätt vanlig bild i nyandliga sammanhang. Antagligen för att det låter lite modernt. Har sett Svenska Kyrkan använda sig av liknande uttryck i sin reklam. Pastor Janssons "livet är som en påse" funkar inte längre. Det måste vara nåt digitalt
Citera
2021-05-11, 22:41
Medlem
GeleZachas avatar
Har hört rykten om att den gode Sjöström kommer att genomföra ytterligare en demo, på nationaldagen 6 juni. Någon som känner till nåt om detta?
Citera
2021-05-12, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Har hört rykten om att den gode Sjöström kommer att genomföra ytterligare en demo, på nationaldagen 6 juni. Någon som känner till nåt om detta?

Nej, men det låter högst troligt. Han är väl en nationalistnewage-jesus. Nästan underligt om han inte arrangerar demo på nationaldagen. Jag gissar att de bryter sig in på Skansen. Reclaima kulturarvet! Rädda kulturarvet från kommunistdiktaturen! Frihet!
Mötesrestriktionerna kan ev. redan ha lättats upp 6 juni. Med tanke på att takten på vaccineringarna snabbats på. Gissar att de gode Sjöström kommer att hitta på något ändå.
Citera
2021-05-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodwardbernstein
Nej, men det låter högst troligt. Han är väl en nationalistnewage-jesus. Nästan underligt om han inte arrangerar demo på nationaldagen. Jag gissar att de bryter sig in på Skansen. Reclaima kulturarvet! Rädda kulturarvet från kommunistdiktaturen! Frihet!
Mötesrestriktionerna kan ev. redan ha lättats upp 6 juni. Med tanke på att takten på vaccineringarna snabbats på. Gissar att de gode Sjöström kommer att hitta på något ändå.
Han benämns som ett ungt lejon som tillsammans med Max kämpar för frihet och framställs som en nytida Gandhi av YouTube kanalen Ljuset från Norr
Citera
2021-05-13, 15:25
Medlem
Är corona-muppen Sjöström emot magnetism och gravitation också..? 🤡
Citera
2021-06-06, 17:51
Medlem
Jag var ute och gick här på Östermalm och Gärdet tidigare idag och såg att han fajtades med polisen och att folk försökte stoppa gripande av honom. Vad lider han av för psykisk störning?
Citera
2021-06-06, 17:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Vad lider han av för psykisk störning?

Attentionwhore-itis.
Citera
2021-06-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Attentionwhore-itis.

Dagens bästa!
Citera
2021-06-07, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Jag var ute och gick här på Östermalm och Gärdet tidigare idag och såg att han fajtades med polisen och att folk försökte stoppa gripande av honom. Vad lider han av för psykisk störning?
Modigt av folket att försöka stoppa gripandet av Filip...
Citera
2021-06-07, 18:12
Medlem
Vad ska den stackaren göra när restriktionerna slopas och inget längre finns att protestera mot. Då är det över och han en föredetting som inge pratar om längre, inga fler intervjuer heller.
Citera
2021-06-08, 12:54
Medlem
Sqeptisks avatar
Gillar faktiskt karln. Lugn, sansad, analytisk och verbal. Han är dessutom en av de få som är "beredd att göra det som krävs" för att få önskat utfall. Kan tänka mig att en och annan jante-typ har vissa synpunker på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in