Citat:
Ursprungligen postat av
GeleZacha
Har hört rykten om att den gode Sjöström kommer att genomföra ytterligare en demo, på nationaldagen 6 juni. Någon som känner till nåt om detta?
Nej, men det låter högst troligt. Han är väl en nationalistnewage-jesus. Nästan underligt om han
inte arrangerar demo på nationaldagen. Jag gissar att de bryter sig in på Skansen. Reclaima kulturarvet! Rädda kulturarvet från kommunistdiktaturen! Frihet!
Mötesrestriktionerna kan ev. redan ha lättats upp 6 juni. Med tanke på att takten på vaccineringarna snabbats på. Gissar att de gode Sjöström kommer att hitta på något ändå.