2021-07-16, 12:11
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det var inte lockdown då. Vi tillhör samma kyrka, men vi har lite olika tolkningar på vad som är tillåtet eller inte. Hon menade att kaffe och te inte är tillåtet. Det är märkligt, för jag har träffat på många medlemmar i Sverige som gärna dricker te.

Jag vill gärna åka tillbaka för att studera japanska, men det blir billigare med ett kulturvisum än ett studievisum. Dessa två är mer realistiska än ett jobbvisum för mig just nu. Om det blir något med dejten, så kanske jag kan gifta in mig i landet, men jag ser inte det som ett alternativ alls i dagsläget.
Låter lite spännande detta tillhör inte samma kyrka. Är det normalt att sexchatta inom kyrkan?
Det känns som att du blundar och skiter i deras regler då misstänker jag.
Hur går detta ihop låter skumt deluxe.
Vad jag vet skulle ingen i kyrkan ens tänka på detta är det så du gör undantag?
2021-07-16, 12:11
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Det var inte lockdown då. Vi tillhör samma kyrka, men vi har lite olika tolkningar på vad som är tillåtet eller inte. Hon menade att kaffe och te inte är tillåtet. Det är märkligt, för jag har träffat på många medlemmar i Sverige som gärna dricker te.

Jag vill gärna åka tillbaka för att studera japanska, men det blir billigare med ett kulturvisum än ett studievisum. Dessa två är mer realistiska än ett jobbvisum för mig just nu. Om det blir något med dejten, så kanske jag kan gifta in mig i landet, men jag ser inte det som ett alternativ alls i dagsläget.
Nu tror jag att du skriver i fel tråd?
2021-07-16, 13:42
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu tror jag att du skriver i fel tråd?

Riktigt kass kö denna vecka? Visst gånger har man fått vänta även på kvällen.
2021-07-16, 14:16
Medlem
Citat:
Jag försöker vara kort. Jag klämmer alltid in minst en fråga.

Jag frågade faktiskt om lov från kyrkan först, och svaret var att det bara var att köra på. Det är bättre att jag kan försörja mig än att inte kunna det, antar jag. Jag blev överraskad över svaret.

Handlar mer om att du inte ska försöka, du ska skicka iväg messet bara. Förstår inte hur du har svårt med detta kompis. Ditt huvudbry är att du har svårt att vara snabb och effektiv, och i nästa veva så skriver du att du gör mer än du behöver. Tänkt till lite nu
2021-07-16, 14:30
Medlem
Citat:
Under en längre tid har jag ätit väldigt enformigt. Idag kom jag på att jag hade annat i skåpet och tillagade detta. Jag mådde genast mycket bättre, och den extrema mentala utmattningen försvann nästan helt. Jag tror att min kost är det huvudsakligen problemet, och inte så mycket med jobbet i sig. En timmes arbete är inte mycket, men nyligen har det känts extremt mycket

Yes men det finns mediciner som hjälper mot detta skulle ja tro, även terapi är nog nödvändigt.
2021-07-16, 15:15
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag försöker vara kort. Jag klämmer alltid in minst en fråga.

Jag frågade faktiskt om lov från kyrkan först, och svaret var att det bara var att köra på. Det är bättre att jag kan försörja mig än att inte kunna det, antar jag. Jag blev överraskad över svaret.
Menar du på allvar du frågade om det var ok med att skriva massa fitta kuk etc etc?
Jag känner på mig att hela kyrkan skulle vända i dörren om hela sanningen skulle komma fram.
Så du menar på fullt allvar att kyrkan tillåter att köra på i röva med en strapon.
Tvivlar på detta starkt. Sedan är det ju ärligt dubbelmoral i detta.
Du lurar ju i princip kunder ljuger med tillåter kyrkan detta med? Nu börjar det ryka helt fel
kan jag lova detta låter absurt enligt mig.
Eller så är det en ny kyrka som tillåter sex strapon 69a bada naken smiska röven.
Jo det är säker så jag tror på att tomten kommer till påsk med.
Senast redigerad av sebastian66 2021-07-16 kl. 15:29.
2021-07-16, 15:41
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Finns det nån möjlighet med nån tjänst att kunna bli betald utan att de ser vem de betalar? Syftar på op4u!

Verkar va så helvetes strikt där, allt måste vara i samma namn, måste ta emot lönen så via en polares konto. Han kör bara svensk bank och vägrar öppna nåt annat för min skull. Snälla, hjälp mig!!!
Jalla habibi, byt kompis eller byt jobb. Sluta vara beta runt din kompis åderpåle. Bli en man, mannen.
2021-07-16, 15:53
Medlem
HEJ DU NJAG VIL GE DIG SKÖNA ORGASMER JAG ÄRSINGEL EBNSAMMBORVIB ARVIKA I DOTTEWVIK PÅHOLMSTRÖMDDDSSVÄGB2C HETERBPERVWISSLERV´ JAG VILGE DI DKÖNA OTRGASMER OCH MÅNGA SÅ KOM DUNTILL MIG I KVÄÄLL SAÅSKA VI HA DETBSKÖNT BTILLSAMMANS JAG ÄR79ÅR BPENSIONÄR ENSAM OCXH VILLKNULLA DIGB HELA NATTEN SÅKOM DUNTILL MIG I KVÄLL Jg vill slicka din fittra csådu får sköna orgasmer och många jag vill käötra 69moch doggystylebmedvdig hela natten

Tror jag fyller på vinglaset redan nu. Trevlig fredag allesammans!
2021-07-16, 15:57
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Jaså? Oftast hamnar jag på 180-220 tecken, vilket känns för mycket ibland, så jag bör ändå klara mig undan alltför mycket kritik.

aadå jag med, fast tro mig.. coacherna kommer hitta något sätt att hata på dig, det händer de bästa
2021-07-16, 15:58
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvurion
HEJ DU NJAG VIL GE DIG SKÖNA ORGASMER JAG ÄRSINGEL EBNSAMMBORVIB ARVIKA I DOTTEWVIK PÅHOLMSTRÖMDDDSSVÄGB2C HETERBPERVWISSLERV´ JAG VILGE DI DKÖNA OTRGASMER OCH MÅNGA SÅ KOM DUNTILL MIG I KVÄÄLL SAÅSKA VI HA DETBSKÖNT BTILLSAMMANS JAG ÄR79ÅR BPENSIONÄR ENSAM OCXH VILLKNULLA DIGB HELA NATTEN SÅKOM DUNTILL MIG I KVÄLL Jg vill slicka din fittra csådu får sköna orgasmer och många jag vill käötra 69moch doggystylebmedvdig hela natten

Tror jag fyller på vinglaset redan nu. Trevlig fredag allesammans!

Ett proffs läser meddelandet så här: Pensionär, knulla, ikväll, 69an

Ett proffs svarar meddelandet så här: Oj är du pensionär, så härligt! Mycket fritid med andra ord! Jag älskar också knull så klart men ikväll hinner jag tyvärr inte! Wow 69:an den är härlig, har du testat den innan? Puss och kram!

Alla seniorer här kan säkerligen instämma
2021-07-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ett proffs läser meddelandet så här: Pensionär, knulla, ikväll, 69an

Ett proffs svarar meddelandet så här: Oj är du pensionär, så härligt! Mycket fritid med andra ord! Jag älskar också knull så klart men ikväll hinner jag tyvärr inte! Wow 69:an den är härlig, har du testat den innan? Puss och kram!

Alla seniorer här kan säkerligen instämma

Haha, bara tacka och vara glad mot gubben
2021-07-16, 16:19
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Menar du på allvar du frågade om det var ok med att skriva massa fitta kuk etc etc?
Jag känner på mig att hela kyrkan skulle vända i dörren om hela sanningen skulle komma fram.
Så du menar på fullt allvar att kyrkan tillåter att köra på i röva med en strapon.
Tvivlar på detta starkt. Sedan är det ju ärligt dubbelmoral i detta.
Du lurar ju i princip kunder ljuger med tillåter kyrkan detta med? Nu börjar det ryka helt fel
kan jag lova detta låter absurt enligt mig.
Eller så är det en ny kyrka som tillåter sex strapon 69a bada naken smiska röven.
Jo det är säker så jag tror på att tomten kommer till påsk med.

Hmm han straffar syndarna och tar deras pengar för att spendera på goda saker istället. Går säkert att rättfärdiga. Kanske vill kyrkan ha 50% av hans lön för att vara helt säker på att få Guds godkännande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in