Citat:
Ursprungligen postat av
Eoppoyz
Jaså? Oftast hamnar jag på 180-220 tecken, vilket känns för mycket ibland, så jag bör ändå klara mig undan alltför mycket kritik.
Alla är inte ämnade för att sitta bakom datan och banka. Men gå inte tillbaka det finns ingen anledning till att köra den stilen. Du bör börja skriva innan du ens läser den 1a meningen liksom.
När du känner folk för det är i regel samma som skriver så behöver du ens tänka mer.
Allt går liksom per automatik. Låter konstigt du har problem att skriva 200 mess. Jag kör 6 timmar på dagen utan stopp kanske leker med sonen tar kaffe frisk luft men fokuserar lagom.
Det flyter på musik kaffe garvande. Sedan kör vi på vila ett par timmar och bankar 5 timmar igen.
Oftast utan stopp förutom toa mat snacks etc etc tv med 27.000 kanaler. Det rullar liksom på per automatik utan massa vilande. Jag vilar ju när jag skriver för man vet redan i regel vad man ska skriva.
Vem av kunderna bryr sig egentligen dom är absolut inte för begåvade. Kommer du inte på vad du ska skriva så är det vara å du är alltid så trevlig vilken tur jag hitta dig<,)
Då tappar dom alltid fokus och blir lyriska.