Citat:
Jag ville bara ha svar på vad Ebba skrev, eftersom jag inte minns den exakta ordalydelsen och inte kan hitta texten någonstans. Bränvinsström borde veta bättre, så även du? HAN skriver ett brott inte att EB säger ett brott hur är det med läsförståelsen?
Om du vill diskutera vidare föreslår jag juridikforumet alt. tråden om Ebbas brottslighet:
(FB) Förundersökning om grovt förtal inledd mot Ebba Busch (erkänt sig skyldig 2021-07-02)
Om du vill diskutera vidare föreslår jag juridikforumet alt. tråden om Ebbas brottslighet:
(FB) Förundersökning om grovt förtal inledd mot Ebba Busch (erkänt sig skyldig 2021-07-02)
Citat:
Om det är för sent att lämna in bevisning är det väl bara för tingsrätten att strunta i det Esbjörns ombud skickar in? Ebbas ombud verkar hursomhelst tycka att det är okej eftersom hon kommer att inkomma med ett yttrande.Showen fortsätter, det fortsätter att matas in ovederhäftiga dokument samtidigt som man använder nyttiga idioten Brännström för att så tvivel.
Att skicka in ett 6 månader gammal dokument 2 månader efter att slutlig bevisning skulle vara inlämnad visar på ett visst förakt för rätten.
Är detta verkligen det bästa som de kan prestera?
Gick det inte hem med att demensförklara Esbjörn eller har de insett att det skulle vara att skjuta sig själva i foten.
Att skicka in ett 6 månader gammal dokument 2 månader efter att slutlig bevisning skulle vara inlämnad visar på ett visst förakt för rätten.
Är detta verkligen det bästa som de kan prestera?
Gick det inte hem med att demensförklara Esbjörn eller har de insett att det skulle vara att skjuta sig själva i foten.
Det var överraskande att du kallar ett brev som Ebba skrivit för ett "ovederhäftigt dokument". Nä, Ebba menar nog det hon skriver i brevet. Jag tycker nog att Ebbas brev förtjänar tilltro.
Jag tror att Ebba kommer att flytta in i huset, men hon kommer aldrig att få igenom sin bild av fastighetsbråket i media.