Citat:
Ursprungligen postat av
billyblue
Diskutera stavas det. Även utblandningen. Kanske behövs lite språk och skrivträning för din del.
Det är mycket att diskutera. Jag vill veta vilka du tycker att vi ska "spara" och som inte ska få bo kvar här.
Sen har du inte svarat på min fråga.
Vem bryr sig om dina påpekanden trivaliteter om lite stavfel hit å dit. Och språkmässigt pratar jag nog mer svenska än du nånsin klarar av både till att förstå olika dialekter, ord, fraser, ordspråk, metaforer och hur det stavades uttalades en gång i tiden och även idag
Tex bondska, norrländska, rikssvenska, annat
Ja skandiavien är ett genetiskt homogent folk, nöjd. Du får hela dagen på dig att hitta faktan och litteraturen ang det. Jag vill se din möjlighet till käll och faktasökning eftersom många av er saknar den förmågan
Så om jag ska förstå din poäng rätt, som innebär att du vill rättfärdiga sveriges nation som en soptipp för vilken etnistet och kultur som helst att ockupera. Ja inte undra på att sverige går helt åt pipsvängen ner i rännstenen som vi ser just med ockupationen. Du är en fara för vilken nation du än befinner dig i pga dina åsikter (ej faktan)