Citat:
Ursprungligen postat av
billyblue
Du använder subjektet De och verbet är. Har du pratat med alla? Nej, det har du inte. Hur många har du velat prata med och försöka skapa dig en rättvisare bild än att bara gå på massa trams som du läser på internet och får höra från dina likasinnade vänner? Förmodligen 0. Istället för att stå feg bakom en hatkänsla som du inte vågar ta tag i, så löser du ditt psykiska mående genom att hata. Patetiskt och otroligt ohälsosamt.
Känner säkerligen fler invandrare än vad du gör om du inte är en själv. Jag ogillar inte enskilda individer som är invandrare.
Det är svenska samhällets migrationspolitik jag ogillar.
Som grupp är invandrare en belastning för samhället.
Sedan finns det självklart väldigt underbara individer som kommit hit som bidrar och vill bli en del av samhället.
Men om du ser till att göra några nedslag i områden som Valsätra, Nyfors, Skiftinge, Lagersberg, Vivalla, Biskopsgården, Södertälje, Rosengård, Järvaområdet, Flemingsberg, Skogås osv så kommer du se svenskföraktet, hatet mot Sverige, riktiga gangstergetton, religiös extremism, klansamhällen med egen lagstiftning och se hur denna massinvandring förändrat Sverige och rent av förstört det underbara land Sverige var.
Jag ser verkligheten.
Hatar inte.
Men jag vet hur detta påverkar det här landet.
Sanningen bakom all PK-propaganda är brutal.
Gör ett besök i verkligheten fjärran från din bubbla.