Citat:
Ursprungligen postat av
teufelchen
Gunnar Klein frċn vetenskapsforum covid-19 lobbar för att vaccinpassen skall användas för jobb och resturang m.m. Alltsċ indirekt tvinga människor till att vaccinera sig genom att begränsa deras tillvaro tills dom ger upp. Vad är det här för galna människor ?
https://sverigesradio.se/artikel/bor-sverige-infora-covidbevis-for-jobb-och-restaurangbesok
VetCov = bias gällande Vacciner, on point gällande smittskyddsċtgärder i grundskolan, men totalt obefintlg försiktighetsprincip gällande vaccin, totalt o-kritiska gällande vaccin, 0 nyansering av debatten gällande vaccin -bara -TA VACCINEN!
Samtidigt som de säger sig vara kritiska neutrala forskare lol.
VetcoV inser inte att vaccinen leder till full-retard smittspridning samt ett tyst kontrakt att "ta smitta med öppen mun" allt för "är ju vaccinerad nemas problemas"
Vaccinerade ska smittas ner + smitta andra -skynda ta vaccinen.
Med det vill jag säga att VetCov-19 har gjort extremt mkt bra när de outtröttligt samlats för att punktera/belysa lögnerna FoHM sprider gällande "barn smittar mindre" "barn driver inte smittan" "barn blr extremt sällan allvarlgt sjuka".
VetCov´s Forskare i Cellbiologi -Johanna Höög var den som - med ren medicinsk grävande journalistik - avslöjade Socialstyrelsens mer eller mindre dolda siffror pċ Sveriges antal sjukhusvċrdade barn 0-12 ċr.
Man kan idag se pċ Johanna att hon har "seen the eye", en hopplöshet har infunnit sig, hon har insett The lie och Sveriges mörka beteende. Hard to "unsee" that shit.
Problemet är frċnvaron av öppen kritisk debatt gällande vaccin. De har fċtt mkt skit Vetcov, antaglgen rätt less pċ att fċ Sverige att lyssna, men att surrender och bara sitta och snacka - go vaccino - no problemo bara kavla upp är inte vad jag väntade mig av dessa. Men men även forskarvärlden har en överdriven tilltro till vaccin, nu är dessa vaccin sċ - lċngt -man -kan - komma- frċn - nċgot - tidigare - vaccin - och behöver diskuteras kritiskt och ÖPPT, nċgot VetCov - INTE gör -gjort.
Wait ifrċgasätter du The holy vaccin? som ger oss vċrat bedyrade vaccinpass, Du är väl inte nazist? Att snacka ner vaccin är som att skrika neger eller beställa "negerboll" pċ Södermalm.