• 1
  • 2
2021-07-11, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
Den sidan dk upp fr mig hromdagen. Registrerade mig och fick direkt ett meddelande av en tjej. Tog bara ngon sekund. Blev lite frvnad och skeptisk, men nyfiken. Man behvde dock betala fr att lsa. 12 mnader fr 100/mnad, 6 mnader fr 200/mnad, eller 3 mnader fr 300/mnad. S oavsett val skulle det kosta ca 1000kr bara fr att lsa meddelandet.

Efter en titt bland instllningarna visade det sig att det fanns en speciell funktion aktiverad i profilen frn brjan. Funktionen var att ett meddelande automatiskt skulle g ivg till andra profiler i min omgivning ifall profilerna matchar. D frstod jag vad som hade hnt nr jag direkt fick meddelandet av tjejen. Det var sklart bara automatiserat av sidan. D var det enklare att slppa tankarna p vad det dr meddelandet kunde innehlla. Jag knde inte att det skulle vara vrt ngra pengar att lsa det.

Strax drefter kom ett meddelande frn en ldre man... D brjade det hela knnas ganska obehagligt. Jag rensade bort alla bilder och liknande, tog bort kontot helt, och pustade ut.
Bra, de som skickar meddelandena r nickedockor och det enda de vill r att du ska betala
Citera
2021-07-14, 16:44
Medlem
twoeggss avatar
Ngon som mer rkat ut fr detta bluffretag? De pstr att ngerrtten inte gller, men det ska vl inte g avtala bort ngot sdant fr en tjnst som strcker sig lngre n 14 dagar? Vem vill betala 900kr fr en tjnst de inte har ngot intresse av att anvnda.

https://www.radron.se/fraga-oss/angr...l-dejtingsida/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in