Citat:
Ursprungligen postat av
Mainforcepatrol
Om du inte "orkar" ta till dig fakta är det du som är problemet, inte den som presenterar fakta.
Och den mer intressanta frågan är vad som "driver" konspirationsteoretiker att ignorera såväl fakta som fysik och ändå hålla fast vid sina vanföreställningar.
Lär dig skilja på vad som är åsikter och vad som är fakta.
Respekt får man inte, respekt förtjänar man.
"Ödmjuk" är ett janteuttryck som används av okunniga människor som inte klarar av att någon annan är bättre än dem.
Tål du inte fakta, läs serier eller romaner istället för att ha teorier om saker du inte vet något om.
Hahaha....och där visar du snyggt och nedlåtande vad motsatsen till ödmjuk är. Appropå att förtjäna respekt.
Oavsett hur korkad jag är så är du i ett konspirationsforum. Det får vi väl ändå, i din anda, kalla för fakta?
Jag försöker förtydliga mig igen då, d v s jag är inte, i motsats till många andra, helt och hållet emot olycksteorin och tror inte på någon ubåt utan det jag vänder mig emot är efterspelet med ändrade löften, försvunna videoband, uteblivna undersökningar, svamlande politiker och vad som känns som en märklig mörkläggning.
När jag läser mitt inlägg igen så tycker jag att jag är tydlig med det så jag fattar inte dina ord ovan om att jag inte orkar med fakta faktiskt:
Citat:
Fast nu är du ju i ett konspirationsforum och hade de redan 1994 dykt, filmat, undersökt skeppet, plockat upp kroppar, varit öppna och redovisat allt så kanske vi foliehattar hade varit tysta.
Det är DET som är poängen i många amatörers konspirationsteorier och kanske inte hur just gångjärn fungerar.
Men med det inte sagt att jag finner dina inlägg ointressanta, väldigt mycket tvärtom så kör på.
Vänligen,
M
Men hoppsan nu ser jag, det är ju mina ord till Farbror Barbro du använder som grund för ditt påhopp. Varför då? Sen natt? Alkohol?