2021-07-14, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det som är viktigt var att med våld befria en nation från en tyrann.

Se så bra det gick den gången.

Så du anser att Biden är en tyrann? Intressant. En tyrann som inte på något vis antytt att kommande val ska ställas in. Och som inte gjort något när domstolen underkände skärpningar av vapenlagarna? Märklig tyrann.....
2021-07-14, 00:23
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dandh
Jag är ledsen om du inte förstår mig, Ska jag prova på nåt annat språk? Ett språk som du förstår?

Prova att inte skriva jätteupprörd inlägg!
och med källor.

Mitt inlägg rörde att CapsLock99 ljög om att Dominion inte var aktuella längre, hen kommenterade inte om den extra kostnaden för AZ skattebetalare på 28 miljoner.

Men ditt svar/påstående är absolut inte begränsat till detta!
2021-07-14, 00:27
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Så du anser att Biden är en tyrann? Intressant. En tyrann som inte på något vis antytt att kommande val ska ställas in. Och som inte gjort något när domstolen underkände skärpningar av vapenlagarna? Märklig tyrann.....

Peking-Joe kan jämföras med en tyrann så som du jämför Myanmar och Thailand med USA.

Vi lägger ner nu, och fokuserar på det som uppdagats under dagen istället.

Hur förklarar du felet med "batcharna" i Georgia?
2021-07-14, 00:30
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
och med källor.

Mitt inlägg rörde att CapsLock99 ljög om att Dominion inte var aktuella längre, hen kommenterade inte om den extra kostnaden för AZ skattebetalare på 28 miljoner.

Demokrati kostar vad det kostar.

Funderar du aldrig på hur mycket USA lägger på sitt försvar, så att andra länder kan åtnjuta demokrati.

28millar är en piss i missisippi.
2021-07-14, 00:31
Medlem
Citat:
och med källor.

Har inte läst hans inlägg. Vad gäller kostnaden för maskinerna så är det "pure BS" Allt ninjorna gjorde var att kopiera mjukvaran från maskinerna. Resten är bara ett politiskt spel. Förstår du inte det så tycker jag synd om dig.
Förstår hur stort det var att Biden fick åka till Philly i dag för att försvara valet? Bara en desperat människa gör nåt liknande.
2021-07-14, 00:38
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Det var svårt för dig i dag.
[/url]

Okey jag ger dig diskussionen och ditt Trams-Flamsande:

Citat:
Skattebetalarna får punga ut med dollars, sen om den skatten betalar ninjornas lön vet jag ej.

Citat:
145,000 om jag kommer ihåg rätt.. RESTERANDE VÄGRA DE SÄGA VAR DE KOMMER IFRÅN.

Citat:
Bra, då vet vi det.

Vem betalar för revisionen?

Citat:
Tja! Ingen vet utom de som handhar den "100% transparenta revisionen".

Citat:
Hur kan du då veta att inga skattepengar avsätts för den?

Och att du Trams-Flams tycker 28 millar BARA för förstörda maskiner i denna partiska revision är helt ok att AZ:s skattebetalare ska betala för ett stunttrick som inte kommer ge något.

Vad har Ninjornas revision gett hittills?

2021-07-14, 00:41
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Har inte läst hans inlägg. Vad gäller kostnaden för maskinerna så är det "pure BS" Allt ninjorna gjorde var att kopiera mjukvaran från maskinerna. Resten är bara ett politiskt spel. Förstår du inte det så tycker jag synd om dig.
Förstår hur stort det var att Biden fick åka till Philly i dag för att försvara valet? Bara en desperat människa gör nåt liknande.

Så att Ninjorna lämnar delstaten med val-data och maskinernas mjukvara för att "analysera" dessa på en privat gård utan någon insyn för utomstående och för att sedan kunna återvända och göra vad som helst med maskinerna.

Är inget problem?

Senast redigerad av 0rganet 2021-07-14 kl. 00:44.
2021-07-14, 00:46
Medlem
Citat:
Okey jag ger dig diskussionen och ditt Trams-Flamsande:

Och att du Trams-Flams tycker 28 millar BARA för förstörda maskiner i denna partiska revision är helt ok att AZ:s skattebetalare ska betala för ett stunttrick som inte kommer ge något.

Du är helt makalös människa. INGET har hänt med maskinerna. ungefär som när de sa att routrarna innehöll känslig information. Vem som helst som jhobbar inom IT vet att routrar enbart loggar information såsom Ip-nummer, portar etc. De innehåller ingen som helst annan information. Bara en "smoke screen" De vet att deras heder står på spel, eftersom de ljugit sig blå om valet. Snacka om en fara för demokratin. Gå utanför din ekokammare och läs lite. Kanske du kommer att förstå men jag hyser inga större förhoppningar.
2021-07-14, 00:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
[b]

Har du läst rapporten?
Vart hittar jag den?

28 millar är som sagt en piss i mississippi för Usa som väljer att lägga åtskilliga miljoners-miljarder dollar årligen för att andra länder ska få åtnjuta demokrati.

Libyen, Irak, Afghanistan.... listan på Peking-Joe's vilja att exportera demokrati kan göras lång.
2021-07-14, 00:50
Medlem
Citat:
Så att Ninjorna lämnar delstaten med val-data och maskinernas mjukvara för att "analysera" dessa på en privat gård utan någon insyn för utomstående och för att sedan kunna återvända och göra vad som helst med maskinerna.

Är inget problem?

De tog inga maskiner till Montana. Der var en snubbe från Montana, som som jobbade hemifrån, som miljontals andra i coronatider. Det finns inga gränser när det kommer till att misskreditera människor. I alla fall inte inom politiken. Om du inte tror mig så titta på filmerna från övervakningskamerorna från Maricopa county så ser du att inget lämnade platsen. Så enkelt att kolla, bara idioter tror på MSM.
2021-07-14, 00:53
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Du är helt makalös människa. INGET har hänt med maskinerna. ungefär som när de sa att routrarna innehöll känslig information. Vem som helst som jhobbar inom IT vet att routrar enbart loggar information såsom Ip-nummer, portar etc. De innehåller ingen som helst annan information. Bara en "smoke screen" De vet att deras heder står på spel, eftersom de ljugit sig blå om valet. Snacka om en fara för demokratin. Gå utanför din ekokammare och läs lite. Kanske du kommer att förstå men jag hyser inga större förhoppningar.

Routrarna var det Ninjorna som klagade på och du HAR helt rätt att du knappast kan få någon info från dessa som är av någon nytta.

Men om folk får tillgång till röstmaskinerna och dess mjukvara och ingen vet vad de gör med denna för att sedan få tillgång igen utan översikt, så är dessa obrukbara och alternativet är återställa manuellt.

Tyvärr har Ninjorna fått tillgång UTAN att översikt så därför är allt redan förstört och ja några webcams säger inget.

2021-07-14, 00:56
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Routrarna var det Ninjorna som klagade på och du HAR helt rätt att du knappast kan få någon info från dessa som är av någon nytta.

Men om folk får tillgång till röstmaskinerna och dess mjukvara och ingen vet vad de gör med denna för att sedan få tillgång igen utan översikt, så är dessa obrukbara och alternativet är återställa manuellt.

Tyvärr har Ninjorna fått tillgång UTAN att översikt så därför är allt redan förstört och ja några webcams säger inget.

Vad vet du om routrar?
Arizonas i synnerhet?

Bara för att du drabbats av grav TDS så gör det inte dessa routrar oviktiga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in