2021-07-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tror inte Gustav vasa delade din inställning när han skidade med dalkarlar i ryggen ner till storstan och lade grunden till det som i dag är ett demokratiskt och "fritt" land.

Mja. Snarare var det Sveriges frihet från Danmark som han åstadkom. Att Sverige 300 år efter hans död utvecklade embryot till demokrati ska vi nog inte ge Gustav Vasa så mycket "credit" för.
2021-07-14, 00:05
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja! Ingen vet utom de som handhar den "100% transparenta revisionen".

Hur kan du då veta att inga skattepengar avsätts för den?
2021-07-14, 00:06
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Varför ljuger du?

Du menar samma Maricopa Board of Supervisors som snart är fängelse kunder skall välja vilken utrustning som framtida val i Arizona nyttjar. Rolig tanke, men nej.
2021-07-14, 00:07
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Verkar vara så att ledamöterna från Demokraterna håller sig borta från en omröstning. Så då är Huset inte beslutsmässigt så man kan inte votera. Vad ska man votera om? Jo, de omtalade lagarna som försvårar för folk att rösta. Bland annat försvåra poströstningen i en av de delstater som har minst antal vallokaler per capita i USA.

Man får väll tycka olika i en demokrati?

Tror det finns många som anser att det skulle ge säkrare val.
2021-07-14, 00:08
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Hur kan du då veta att inga skattepengar avsätts för den?

Trms-Flams! Jag har ju redan sagt att Ninjorna fått 145k från AZ MEN VÄGRAR redovisa övriga som bidrar till den Partiska "revisionen".

Är du full?

2021-07-14, 00:09
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Du menar samma Maricopa Board of Supervisors som snart är fängelse kunder skall välja vilken utrustning som framtida val i Arizona nyttjar. Rolig tanke, men nej.

Varför ljög du?

2021-07-14, 00:09
Medlem
Citat:
Varför ljuger du?

Jag vet precis vilket organ du använder när du tänker. Det är inte hjärnan. Om så är fallet så är du helt väck människa.
Uppenbart valfusk i Georgia. 2500 "fake votes" i en kommun, bara poströster. Vad tror du resultatet blir av alla valsedlar i kommunen? Vad tror du en "canvass" ger? Tyvärr finns det många "sheeples" på bägge sidor av pölen. Men lyssna du på Biden. Han sa idag att 150 amerikaner röstade. Det kanske är sant att det var 150 som röstade, på honom
2021-07-14, 00:10
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Mja. Snarare var det Sveriges frihet från Danmark som han åstadkom. Att Sverige 300 år efter hans död utvecklade embryot till demokrati ska vi nog inte ge Gustav Vasa så mycket "credit" för.

Det som är viktigt var att med våld befria en nation från en tyrann.

Se så bra det gick den gången.
2021-07-14, 00:13
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Såg att du fått en bra förklaring redan, men här har du en länk med info också.

https://t.me/OANNTV/1969

Kanske vi får se de första politikerna bakom lås och bom rätt snart då.

Vänster-svängen sätter skratten i halsen på löpande band i kväll.
2021-07-14, 00:14
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dandh
Jag vet precis vilket organ du använder när du tänker. Det är inte hjärnan. Om så är fallet så är du helt väck människa.
Uppenbart valfusk i Georgia. 2500 "fake votes" i en kommun, bara poströster. Vad tror du resultatet blir av alla valsedlar i kommunen?

Vad tror du en "canvass" ger?

Tyvärr finns det många "sheeples" på bägge sidor av pölen.

Men lyssna du på Biden. Han sa idag att 150 amerikaner röstade. Det kanske är sant att det var 150 som röstade, på honom

Tyvärr så verkar du ha svårt att formulera dig även när jag gjorde radbrytning av ditt inlägg.
Prova igen när du inte är jätteupprörd och omformulera då det du säger är obegripligt!

Infoga gärna din video-källa då så lovar jag att kolla den och sedan återkomma!

2021-07-14, 00:16
Medlem
Citat:
Tyvärr så verkar du ha svårt att formulera dig även när jag gjorde radbrytning av ditt inlägg.
Prova igen när du inte är jätteupprörd och omformulera då det du säger är obegripligt!

Infoga gärna din video-källa då så lovar jag att kolla den och sedan återkomma!

Jag är ledsen om du inte förstår mig, Ska jag prova på nåt annat språk? Ett språk som du förstår?
2021-07-14, 00:20
Medlem
Tok-Franss avatar
Det var svårt för dig i dag.

Citat:
Ska erkänna att den blev inte klar idag! Men för några veckor sedan och är en revision som är gjord över partigränserna:
https://www.abc15.com/news/in-depth/the-other-arizona-election-audit

Tyvärr så har denna revision inte fått mycket luft i denna tråd. Men den kommer INTE kosta Arizonas hårt arbetande skattebetalare något, till skillnad från Ninjornas där de nu måste byta ut utrustning som Ninjorna hanterat på ett sätt som gör att de inte är säkra längre, kostnad för skattebetalarna 28miljoner:

to replace the election equipment that was subpoenaed by the @ArizonaAudit
. Total cost is ~$2.8 Million, the bulk of which comes from replacing 385 precinct tabulators
https://twitter.com/Garrett_Archer/status/1415050138733584388?s=20

Citat:
Trms-Flams! Jag har ju redan sagt att Ninjorna fått 145k från AZ MEN VÄGRAR redovisa övriga som bidrar till den Partiska "revisionen".

Är du full?

Jag försöker förhålla mig till vad du skriver, men du är överallt i kväll.

Är det något som får dig i obalans?

Georgia On My Mind
https://music.youtube.com/watch?v=7Ko6rnNbxy8&list=RDAMVM7Ko6rnNbxy8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in