2021-07-13, 23:26
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TatueradeSnutkukar
Nej!

Har Lindsey och Lin på Telegram och de är båda vid gott mod.

Lin la ut ett videoklipp från hearingen på Telegram. Det var väl inte så smart? Som advokat borde han väl veta att det är olagligt?

Citat:
Immediately After ‘Kraken’ Sanctions Hearing, Lin Wood Posted a Video Snippet of Zoom Court. The Judge ‘Absolutely Prohibited’ Any Recordings.

A rambunctious, roughly six-hour hearing to determine whether to sanction every lawyer who joined the “Kraken” legal offensive in Michigan did not go well for those lawyers on Monday. Lin Wood’s defiant post on Telegram immediate after may have made things even worse.

Within hours of the close of those proceedings, Lin Wood shared a video snippet on his more than 840,000-follower Telegram account, featuring Sidney Powell’s closing monologue.

Setting virtual proceedings via Zoom, Judge Parker “absolutely prohibited” any recordings, referring to Local Rule 83.32 (e)(2) for the Eastern District of Michigan. Those rules lay out clearly: “Taking photographs or video recordings in connection with any Judicial Proceeding (including any participants in a Judicial Proceeding while they are in a courtroom or its environs), and the recording or broadcasting of Judicial Proceedings by radio or television or other means is prohibited.”

https://lawandcrime.com/2020-election/immediately-after-kraken-sanctions-hearing-lin-wood-posted-a-video-snippet-of-zoom-court-the-judge-a bsolutely-prohibited-any-recordings/
2021-07-13, 23:28
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det ska stå på varje "batch" hur många röster den innehåller och hur dessa fördelades mellan kandidaterna.

Det stämmer inte i Georgia. (Punkt)

Just det vill vi diskuterar.

Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Lite komiskt att AZ och GOP-Ninjorna inte kan räkna:
Senate President Karen Fann tells @BroomheadShow
that the ballot count from the Arizona “audit” led by the Cyber Ninjas does NOT match the count from Maricopa County.

Citat:
Tja du väljer inte vilka delstater som ska diskuteras och om man räknar rätt! Trams-Flams!

Du väljer att svara med något från en annan delstat, som du dessutom verkar ha fått helt om bakfoten.🤣✌

Jag skulle uppmanat även dig att njuta av solen så länge, men du verkar drabbats av solsting.

Dra för persiennerna istället.
2021-07-13, 23:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Vilka utför den gratis?

Om inte, vem betalar för den?

Vilka betalar Ninjorna?

2021-07-13, 23:32
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Vilka betalar Ninjorna?

Skattebetalarna får punga ut med dollars, sen om den skatten betalar ninjornas lön vet jag ej.
2021-07-13, 23:32
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Nej men det luktar valfusk lång väg, speciellt när Biden kunde få upp till 95% av rösterna. Tycker inte du det?

Du tänker att det inte får vara så stor skillnad röstmässigt kandidater emellan, annars är det fusk? Nej jag håller inte med.
2021-07-13, 23:33
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Du väljer att svara med något från en annan delstat, som du dessutom verkar ha fått helt om bakfoten.🤣✌

Så du klara bara hantera en delstat åt gången OCH du ska bestämma vilken delstat man ska diskutera?

Jag tog upp att Ninjorna i AZ revisionen inte kan räkna antalet röstsedlar och detta får inte diskuteras i denna tråd?

Välkommen till FB Trams-Flams!

2021-07-13, 23:37
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Senaten & Ninjas har ju 100% chain of custody. Felet kan därmed i rätten bevisas ligga hos Maricopa Board of Supervisors.

Har hon sagt detta är det första steget mot stora avslöjandet.

Lite komiskt att du får det till att senaten har 100% chain of custody. Ninjorna har ju redan förstört valutrustning just p.g.a. att de inte sett till att INGEN kan manipulera utrustningen och därför måste den bytas ut kostnad för AZ:s skattebetalare: 28 miljoner!

2021-07-13, 23:38
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Skattebetalarna får punga ut med dollars, sen om den skatten betalar ninjornas lön vet jag ej.

145,000 om jag kommer ihåg rätt.. RESTERANDE VÄGRA DE SÄGA VAR DE KOMMER IFRÅN.

2021-07-13, 23:40
Medlem
Citat:
Peking-Joe's försök att avväpna folket kommer av sig också.

Disclose.tv 🚨 (@disclosetv) Tweetade: JUST IN - Handgun ban for adults under 21 is unconstitutional, rules US federal court: "Our nation’s most cherished constitutional rights vest no later than 18. And the Second Amendment’s right to keep and bear arms is no different," - Judge Richardson https://twitter.com/disclosetv/status/1415046935531204611?s=20

Nu sitter gubben illa till.

Är nog snarare skolungdomar och kunder i köpcentrum som sitter illa till. Vi talar ju faktiskt om landet som är ohotad världsetta vad gäller antalet masskjutningar. Och USA är väl fortfarande det I-land som har flest mord per capita. Så jag tror inte det är 78-åriga gubbar som sitter mest illa till om fler individer tillåts leka med handeldvapen.
2021-07-13, 23:43
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Så du klara bara hantera en delstat åt gången OCH du ska bestämma vilken delstat man ska diskutera?

Jag tog upp att Ninjorna i AZ revisionen inte kan räkna antalet röstsedlar och detta får inte diskuteras i denna tråd?

Välkommen till FB Trams-Flams!

Du svarade på det här inlägget.
Citat:
Det ska stå på varje "batch" hur många röster den innehåller och hur dessa fördelades mellan kandidaterna.

Det stämmer inte i Georgia. (Punkt)

Just det vill vi diskuterar.

Du svarar med något du till råga på allt lyckats fått om bakfoten i Arizona

Vad tycker du att ditt svar tillför problematiken i Georgia som vi andra diskuterade?

Vi kan diskutera varför Ninjornas resultat skiljer sig från det officiella i Arizona, men inte då det bryts in i diskussion om något annat.

Försök fokusera lite istället, kanske skulle du då förstått vad du postade från första början innan du lyckades bjuda tråden på ett skratt.
2021-07-13, 23:44
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
145,000 om jag kommer ihåg rätt.. RESTERANDE VÄGRA DE SÄGA VAR DE KOMMER IFRÅN.

Bra, då vet vi det.

Vem betalar för revisionen?
2021-07-13, 23:46
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Är nog snarare skolungdomar och kunder i köpcentrum som sitter illa till. Vi talar ju faktiskt om landet som är ohotad världsetta vad gäller antalet masskjutningar. Och USA är väl fortfarande det I-land som har flest mord per capita. Så jag tror inte det är 78-åriga gubbar som sitter mest illa till om fler individer tillåts leka med handeldvapen.

STAND BACK AND STAND BY!

Republikanerna har störst våldskapital.
Peking-Joe vet det.
Kan komma till pass ganska snart.

Men fortsätt dröm ihop din verklighet.
Senast redigerad av Tok-Frans 2021-07-13 kl. 23:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in