2021-07-13, 22:51
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Skönt att höra.

Vad händer när även detta rinner ut i sanden?
Kommer du då att medge att du haft fel, eller rör du dig mot nästa idé utan att blicka bakåt?

Tror det kommer vara svårt att stoppa det här i sanden.

Fusket är uppenbart, även försöken att dölja det.

We got this! 👌
2021-07-13, 22:53
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Du menar dom där poströsterna som dom kom insladdandes med kl 4.00 på morgonen och bestod av 95% Bidenröster?

Självklart spelade det roll men det var ju ganska uppenbart att dom var fejk.

Vi får bara hoppas att misstänkt valfusk är anmält till därför avsedd myndighet. Och sen att man inte står och mesar när man väl står framför domaren. Hittills har ingen hävdat valfusk i domstol och det har ändå gått 9 månader och det börjar dra ihop sig till nästa presidentval.

Mike Pensé
2021-07-13, 22:54
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Ser blanketterna från auditen annorlunda ut än blanketterna från 3 november? Såklart. Olika metoder, olika dokument.

Problemet är att några "batchar" verkar fela.
Varför detta inte uppdagades i Georgias egna audit av sig själva får du fundera på ett tag.

Försök njut av solen så länge.
2021-07-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Svider hur? Om du vill sätta mig på plats kan du länka något officiellt dokument som säger att jag har fel, samt att alla processer ser ut på samma sätt

Som jag sa, vad spelar det för roll? Dokumentation måste dom ju ändå ha, hur den exakt såg ut, har mindre betydelse, bara det går att härleda vad som fanns i batchen och vem som signerat den. Denna dokumentation sparas säkert också.

Dom kan ju inte bara ändra i batcherna utan att dokumentera det också, vilket vi nu sett att dom också gjort. DÄRFÖR kan dom nu BEVISA att det felar, då det dokumenterade inte stämmer med vad som verkligen finns i batchen.

Och det var ju det du påstod från början, att granskarna hade missförstått för att batcherna hade ett annat innehåll. Nu ser vi att batcherna har dokumentation som är felaktig mot vad som verkligen fanns i antal röster.

Så försök inte slingra dig nu. Det är det jag menar med att det nog svider för dig nu (eller borde). Men låtsas att du inte fattar du, mig lurar du inte.
2021-07-13, 22:57
Medlem
0rganets avatar
Arizona Update!

Idag blev revisionen klar! Och den fann att Joe! Vann!!

Skönt att inget fusk har skett!

2021-07-13, 22:58
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Problemet är att några "batchar" verkar fela.
Varför detta inte uppdagades i Georgias egna audit av sig själva får du fundera på ett tag.

Får SushiNinjas veta detta så kommer det att hända grejor inom några år. Spännande.

Mike Pensé
2021-07-13, 23:02
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Vi får bara hoppas att misstänkt valfusk är anmält till därför avsedd myndighet. Och sen att man inte står och mesar när man väl står framför domaren. Hittills har ingen hävdat valfusk i domstol och det har ändå gått 9 månader och det börjar dra ihop sig till nästa presidentval.

Mike Pensé

Ungerfär 4 minuter in i klippet får du svar på din fråga.
https://rumble.com/vjsm53-huge-update-on-georgia-election-audit.html

Problemet som jag ser det är att staten Georgia inte klarar av att hantera detta juridiskt, då de inte ens verkar klara av att kontrollera antalet röster i en låda.

Hur svårt ska det vara?
2021-07-13, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tror det kommer vara svårt att stoppa det här i sanden.

Fusket är uppenbart, även försöken att dölja det.

We got this! 👌

Det jobbas frenetiskt på båda sidor av atlanten att avslöja det systematiska fusket. Här har vi passerat över 41 000 inlägg men det saknas bevis på båda sidor av atlanten efter mer än ett halvår.

Skulle det trots allt upptäckas systematisk fusk så finns ingen process för att ändra utslaget av den politiska processen. Eventuella överklaganden kommer att dröja åratal och både Biden och Trump kommer vara att vara för gamla för omval. Under tiden är Biden president och Trump utreds för försök till valfusk.

Så varför fortsätta att tjafsa om saker som ingen sida av atlanten kan påverka?
2021-07-13, 23:05
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Får SushiNinjas veta detta så kommer det att hända grejor inom några år. Spännande.

Mike Pensé

Gillar hur du försöker vara klämkäck.

Försök njut av solen så länge.
Din humor kommer inte förändra det som nu uppdagas.
2021-07-13, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Arizona Update!

Idag blev revisionen klar! Och den fann att Joe! Vann!!

Skönt att inget fusk har skett!

Varje revision som ger Biden segern är en revision gjord på beställning av "Deep State"

Dessutom är alla domare inkl de som utnämnts av trump, sk demokrataktivister.
2021-07-13, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Jag hoppas att såna här troll blir avstängda snart, tråkigt att tråden ska förstöras igen.

Jag håller helt och hållet med dig.
2021-07-13, 23:07
Medlem
Citat:
Vi får hoppas att det blir Audittar i samtliga stater för det går ju inte att hoppas på valfusk enbart i stater styrda av republikanerna, det kan ju även ha fuskats i demokratstyrda stater. Vi har några spännande år framför oss om SushiNinjas drar över i medelsnitt 2 stater om året. Spännande.

Mike Pensé
Ja, det får vi hoppas. Tror det är på gång på flera håll också redan. Men till ditt stora förtret kommer det bara visa att Trump vann med ändå större majoritet där, den stora vinsten i dessa stater handlar dock om övriga kandidater, både demokratiska och republikanska, som sitter falskt på sin post.

FUSKARNA ska BORT, oavsett partitillhörighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in