2021-07-13, 22:20
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Du borde kolla länken, dom visar nämligen just dom där "blanketterna" som fylls i för varje "batch". Chain of Custody.

Ser mycket illa ut för den som signerat dessa. Inte bara en sån märklig blankett då som inte stämmer med vad som finns i batchen som hör till dokumentet. Utan flera. Är det så här det gått till på flera håll i den berömda "auditen" i Georgia så förstår jag att dom är livrädda för att sanningen ska komma fram.

Detta är dock INTE ENDA problemet som dom hittat.

Dom behöver brottmålsadvokater hela bunten nu...

Ser blanketterna från auditen annorlunda ut än blanketterna från 3 november? Såklart. Olika metoder, olika dokument.

Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Skall vi citera dig nu Siistrrrrr kan vi alla nu konstatera att du ljugit, man räknar ej per kandidat man räknar batcher för att därefter läggas tillbaka i batchen. För att räkna korrekt och följa COC.

Ledsen men du får faktiskt skämmas lite nu. Kanske dessutom fundera på hur nedlåtande du är mot andra här. Lögnis.

Ja, citera mig. Sen kan du citera hur det gick till i mitten av november

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Du har rätt i en sak du skriver i alla fall.

Men åter till batchen, Emma18 hävdar att skillnader i antalet sedlar för respektive kandidat skiljer sig pga ordningen sedlarna räknas.

Då du kom in i våran diskussion så får du gärna förklara hur det är möjligt.

Titta på den här och återkom.
https://rumble.com/vjsm53-huge-update-on-georgia-election-audit.html

Jag svarade på en av dina frågor. Det gick till på det viset
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
2021-07-13, 22:21
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
OJ...Jag hade nästan gett upp hoppet om att röstfusket skulle uppdagas men det här ser ju väldigt förtroendeingivande ut😃

Otroligt. De som inte tror på röstfusk måste se denna. Extra bra är att den äldre man som förevisar på hur fusket skett är en mycket hedervärdig Demokrat Garland Favorito, sympatisk, trevlig och ärlig.

Kvällens bästa video
2021-07-13, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Här förklara någon med insyn problemet.

Din TDS gör dig blind.

Försök njut av solen så länge.

Edit: det här ser inte bra ut för vänster-svängen.

We got this. 👌
Skönt att höra.

Vad händer när även detta rinner ut i sanden?
Kommer du då att medge att du haft fel, eller rör du dig mot nästa idé utan att blicka bakåt?
2021-07-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Ser blanketterna från auditen annorlunda ut än blanketterna från 3 november? Såklart. Olika metoder, olika dokument.

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Ha ha, det svider nu va? Spelar roll hur blanketterna såg ut, processen är den samma. Det handlar om bevismaterial och då kan man ju inte schabbla med dokumentationen som utgör bevismaterial. Eller gör man det så har man heller inget som backar upp sitt påstådda resultat sen.

Garanterat har dom samma typ av dokumentation från 3 november också, dvs i dom valdistrikt där man följt reglerna. Finns säker flera som schabblat ordentligt, i synnerhet i dom demokratiska valdistrikten, intressant att du tillstår det.
2021-07-13, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Skönt att höra.

Vad händer när även detta rinner ut i sanden?
Kommer du då att medge att du haft fel, eller rör du dig mot nästa idé utan att blicka bakåt?

Det har bara börjat, vi får se hur länge du håller ut ............
2021-07-13, 22:37
Medlem
Citat:
Otroligt. De som inte tror på röstfusk måste se denna. Extra bra är att den äldre man som förevisar på hur fusket skett är en mycket hedervärdig Demokrat Garland Favorito, sympatisk, trevlig och ärlig.

Kvällens bästa video

När jag gick och la mig på valnatten var Trump så gott som klar vinnare och förstod ju när man vaknade på morgonen att det fuskats rätt bra på småtimmarna over there.

Skönt att den riktiga omräkningen påbörjats nu och de följande veckorna kommer bli spännande.
2021-07-13, 22:38
Medlem
DRAVKCABs avatar
Imponerande att det nu börjar röra på sig i utredningen.
Allt mera börjar det luta åt systematiskt valfusk. Det som är ännu
mera imponerande är alla som måste varit inblandade i detta synnerliga
grova angrepp på demokratin men ändå lyckats hålla det hemligt.
Detta är ovanligt då det strider mot den mänskliga naturen men man
kan ofta finna samma fenomen hos sekter med hjärntvättade människor
övernaturligt hängivna åt sin sak. Dom lever liksom inte i samma verklighet
och har ofta tappat greppet om vad som är rätt och fel och kan därför inte
känna någon skuld eller ånger. Detta är ofta sköra människor som fångas upp
av krafter som vill utnyttja dessa som redskap åt sina agendor. Troligen så
har dom som orkestrerat detta byggt upp vattentäta skott i mellan dessa människor
och sig själva så dom skall sitta säkert oavsett vad som händer. Denna organisation
var nog väldigt igenomtänkt, kanske den bästa valfuskorganisation någonsin som
någon beskrev det.
2021-07-13, 22:40
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ha ha, det svider nu va? Spelar roll hur blanketterna såg ut, processen är den samma. Det handlar om bevismaterial och då kan man ju inte schabbla med dokumentationen som utgör bevismaterial. Eller gör man det så har man heller inget som backar upp sitt påstådda resultat sen.

Garanterat har dom samma typ av dokumentation från 3 november också, dvs i dom valdistrikt där man följt reglerna. Finns säker flera som schabblat ordentligt, i synnerhet i dom demokratiska valdistrikten, intressant att du tillstår det.

Svider hur? Om du vill sätta mig på plats kan du länka något officiellt dokument som säger att jag har fel, samt att alla processer ser ut på samma sätt
2021-07-13, 22:41
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
När jag gick och la mig på valnatten var Trump så gott som klar vinnare och förstod ju när man vaknade på morgonen att det fuskats rätt bra på småtimmarna over there.

Skönt att den riktiga omräkningen påbörjats nu och de följande veckorna kommer bli spännande.

Att poströsterna räknades sist är ingenting du tror spelar någon roll antar jag
2021-07-13, 22:43
Medlem
Citat:

Kvällens bästa video
Jaa, verkligen. Måste svida extra nu också bland förnekarna här då dom inte kan påstå att det är Trump eller MAGA som ligger bakom eller om att det handlar om konspirationer. Ha ha.

Detta är dock bara en försmak på vad som kommer när Arizona presenterar sitt resultat och vad som felas där. Och sen Pennsylvania och en genomgående audit i Georgia, Det kommer bli tufft för valpgänget här inne, dom måste leta upp ett annat träd att yla under snart.
2021-07-13, 22:49
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Detta är dock bara en försmak på vad som kommer när Arizona presenterar sitt resultat och vad som felas där. Och sen Pennsylvania och en genomgående audit i Georgia, Det kommer bli tufft för valpgänget här inne, dom måste leta upp ett annat träd att yla under snart.

Vi får hoppas att det blir Audittar i samtliga stater för det går ju inte att hoppas på valfusk enbart i stater styrda av republikanerna, det kan ju även ha fuskats i demokratstyrda stater. Vi har några spännande år framför oss om SushiNinjas drar över i medelsnitt 2 stater om året. Spännande.

Mike Pensé
2021-07-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Att poströsterna räknades sist är ingenting du tror spelar någon roll antar jag

Du menar dom där poströsterna som dom kom insladdandes med kl 4.00 på morgonen och bestod av 95% Bidenröster?

Självklart spelade det roll men det var ju ganska uppenbart att dom var fejk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in