Citat:
Du borde kolla länken, dom visar nämligen just dom där "blanketterna" som fylls i för varje "batch". Chain of Custody.
Ser mycket illa ut för den som signerat dessa. Inte bara en sån märklig blankett då som inte stämmer med vad som finns i batchen som hör till dokumentet. Utan flera. Är det så här det gått till på flera håll i den berömda "auditen" i Georgia så förstår jag att dom är livrädda för att sanningen ska komma fram.
Detta är dock INTE ENDA problemet som dom hittat.
Dom behöver brottmålsadvokater hela bunten nu...
Ser mycket illa ut för den som signerat dessa. Inte bara en sån märklig blankett då som inte stämmer med vad som finns i batchen som hör till dokumentet. Utan flera. Är det så här det gått till på flera håll i den berömda "auditen" i Georgia så förstår jag att dom är livrädda för att sanningen ska komma fram.
Detta är dock INTE ENDA problemet som dom hittat.
Dom behöver brottmålsadvokater hela bunten nu...
Ser blanketterna från auditen annorlunda ut än blanketterna från 3 november? Såklart. Olika metoder, olika dokument.
Citat:
Skall vi citera dig nu Siistrrrrr kan vi alla nu konstatera att du ljugit, man räknar ej per kandidat man räknar batcher för att därefter läggas tillbaka i batchen. För att räkna korrekt och följa COC.
Ledsen men du får faktiskt skämmas lite nu. Kanske dessutom fundera på hur nedlåtande du är mot andra här. Lögnis.
Ledsen men du får faktiskt skämmas lite nu. Kanske dessutom fundera på hur nedlåtande du är mot andra här. Lögnis.
Ja, citera mig. Sen kan du citera hur det gick till i mitten av november
Citat:
Du har rätt i en sak du skriver i alla fall.
Men åter till batchen, Emma18 hävdar att skillnader i antalet sedlar för respektive kandidat skiljer sig pga ordningen sedlarna räknas.
Då du kom in i våran diskussion så får du gärna förklara hur det är möjligt.
Titta på den här och återkom.
https://rumble.com/vjsm53-huge-update-on-georgia-election-audit.html
Men åter till batchen, Emma18 hävdar att skillnader i antalet sedlar för respektive kandidat skiljer sig pga ordningen sedlarna räknas.
Då du kom in i våran diskussion så får du gärna förklara hur det är möjligt.
Titta på den här och återkom.
https://rumble.com/vjsm53-huge-update-on-georgia-election-audit.html
Jag svarade på en av dina frågor. Det gick till på det viset
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.