Citat:
Ursprungligen postat av
Warheart
Man avslutar sina kurer i god tid fr att dom ska passera dopingkontroller. Alla tvlande dopar sig i bb. Finns inte en chans att n ngonstans p annat stt idag.
Men det ligger ett fruktansvrt jobb bakom kropparna oavsett. Ntt dom flesta inte skulle klara av.
Citat:
Ursprungligen postat av
Warheart
Man avslutar sina kurer i god tid fr att dom ska passera dopingkontroller. Alla tvlande dopar sig i bb. Finns inte en chans att n ngonstans p annat stt idag.
Men det ligger ett fruktansvrt jobb bakom kropparna oavsett. Ntt dom flesta inte skulle klara av.
God kvll och tack fr svar! De flesta typer av AAS man kr innan en tvling lr vara korta estrar s det frsvinner ju ur kroppen p nolltid. Handlar det om ish 1-2 veckor innan tvlingen man slutar kura fr att bli ren? Eller mer?
God fortsttning.
Citat:
Ursprungligen postat av
KungKanel
"Jag kr Anadrol sju dagar innan scenen. Det drar ut vatten nr man ligger p lg kcal" knns inte som att kuren avsluats innnan tvling direkt.
Anadrol har vl ingen direkt "ester", halveringstiden ligger p typ ngra timmar s du kan nog komma undan med att kra anadrol dagen innan tvlingen och sedan testa ren.
Fr be om urskt fr mitt ovetande. Hade ingen koll p hur testerna utfrdes, trodde de gjorde slumpmssiga tester under prepp osv men det verkar ske ngra timmar innan tvlingen om jag frstr rtt?