2021-07-13, 11:59
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Vilken efterbliven trd, det mrks att du aldrig lyft en hantel, jag kan sga dig att alla inom fitness och bodybuilding som tvlar anvnder steroider till 99.9 %. Jag knner flera bodybuilders de sger att nstan alla som tvlar trycker ett och annat skit.

Jag tror stenhrt p att Alstrmer r en naturlig tvling, samt Junior SM osv.
Citera
2021-07-13, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Jag kan lova dig att alla som tvlar gr p ett och annat bde dam och herr sidan
Citera
2021-07-13, 18:47
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:

Citera
2021-07-13, 19:46
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Jag kan lova dig att alla som tvlar gr p ett och annat bde dam och herr sidan

Jass du, hr trodde jag att man testade atleterna.

D blir det ju ingen konst att vinna en och annan tvling hr i Sverige om man fr kura fritt
Citera
2021-07-13, 20:07
Medlem
Det frekommer doping i alla sporter. Och det r inte speciellt svrt att kura s du fr rena resultat. Att det frekommer i bodybuilding vet vl alla om.
Ska du vara helt natty och tvla i bodybuilding krvs nog 15-20 r av stenhrd trning med bra gener och strikt kost.
Blir bara larvigt nr folk i 20 rs ldern med kroppar som grekiska gudar pstr sig vara natty. Nr andra r rliga och erknner.
Sen ska man ju frst att bara fr du dopar dig fr du ingen bodybuilder kropp, det krvs jvligt hrt jobb bakom. Bara det att processen gr ofta snabbare.
Citera
2021-07-13, 20:36
Medlem
Warhearts avatar
Citat:

D blir det ju ingen konst att vinna en och annan tvling hr i Sverige om man fr kura fritt

Man avslutar sina kurer i god tid fr att dom ska passera dopingkontroller. Alla tvlande dopar sig i bb. Finns inte en chans att n ngonstans p annat stt idag.

Men det ligger ett fruktansvrt jobb bakom kropparna oavsett. Ntt dom flesta inte skulle klara av.
Citera
2021-07-13, 20:53
Medlem
Citat:

Prata mer en som tvlar p hg niv du kommer f det bekrftat om den personen har lite rlighet i sig, ska inte nmna ngra namn men ett av Sverige mest framstende inom bodybuilding med mnga priser har sagt det till mig personligen. Och han har alltid vart rlig ven med att han tar enorma doser, du har inte en chans inom mens physique eller bodybuilding om du inte kurar, testo och tren r de mest frekommande
Citera
2021-07-13, 23:25
Medlem
Citat:
En av dem som placerat sig hgt i denna tvling trnar p mitt gym.
Han r inte ren.
Citera
2021-07-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Man avslutar sina kurer i god tid fr att dom ska passera dopingkontroller. Alla tvlande dopar sig i bb. Finns inte en chans att n ngonstans p annat stt idag.

Men det ligger ett fruktansvrt jobb bakom kropparna oavsett. Ntt dom flesta inte skulle klara av.
"Jag kr Anadrol sju dagar innan scenen. Det drar ut vatten nr man ligger p lg kcal" knns inte som att kuren avsluats innnan tvling direkt.
Citera
2021-07-13, 23:29
Medlem
Citat:

Dremot har du helt rtt i att majoriteten inte nr en tvlingsfysik ens med grovt verdriven dopning. Kosthllning, disciplin, genetik bygger mstare.
Citera
2021-07-14, 00:09
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
"Jag kr Anadrol sju dagar innan scenen. Det drar ut vatten nr man ligger p lg kcal" knns inte som att kuren avsluats innnan tvling direkt.

Dom jag vet tvlar slutar lagomt s att preppen inte gr att spra, innan tvling. Vet man att det inte blir nn kontroll kan man ju kra hela vgen. Tuff chansning dock.
Citera
2021-07-14, 19:44
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:

Citat:

God kvll och tack fr svar! De flesta typer av AAS man kr innan en tvling lr vara korta estrar s det frsvinner ju ur kroppen p nolltid. Handlar det om ish 1-2 veckor innan tvlingen man slutar kura fr att bli ren? Eller mer?

God fortsttning.

Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel

Anadrol har vl ingen direkt "ester", halveringstiden ligger p typ ngra timmar s du kan nog komma undan med att kra anadrol dagen innan tvlingen och sedan testa ren.

Fr be om urskt fr mitt ovetande. Hade ingen koll p hur testerna utfrdes, trodde de gjorde slumpmssiga tester under prepp osv men det verkar ske ngra timmar innan tvlingen om jag frstr rtt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in