Citat:
Ursprungligen postat av
Kungkul
Ursäkta mig o låt mig gissa! Du är inte från Hässleholm? Du hade aldrig skrivit det isf om du inte är släkt med svinet!! Alla vet vad det är för svin o vad han för/har gjort mot henne/personer i Hässleholm. Han är totalt sjuk i huvudet. Säger inte att hon har gjort rätt!! Största fel ho gjort var att bli ihop med svinet.
Det är mycket möjligt att han är ett svin, ingen aning, inte från trakten, inte släkt.
Jag har däremot läst vartenda inlägg, alla länkar, även rättens inlagor, läst på Facebook o Twitter innan inläggen togs bort pga förtalsrisk.
Ingenstans har det framkommit att LK verkligen skulle gjort riktigt hemska sviniösa saker.
Det finns en del exempel i uppgifter från MK om LKs dåliga beteende och dåliga attityd, inte minst kvinnoförnedrande åsikter och att de var oense i uppfostringsfrågor.
Men på det hela taget är det rätt tunnsått med konkreta exempel.
Sanningen är ju också att MK faktiskt valde honom som far till sina två barn. Trots att han gjorde slut med henne vid två tillfällen och hans familj var emot förhållandet, tog hon tillbaka honom och gifte sig till slut med honom.
I vart fall står ingenting av detta i proportion till vad MK gjort. Det är MK, inte LK, som mördat barnen på ett av de mest förskräckliga hänsynslösa sätt man hört talas om.
Hon var vuxen, 30+, yrkesarbetande kommunanställd kvinna som var fullständigt ansvarig för vad hon gjorde. Man kan aldrig lägga över ansvaret för hennes dubbelmord på någon annan.