Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Beklagar det du gått igenom. Jag är kvinna och har snarare varit tvärtom. ”Förminskat” allvarligheten i misshandel jag blev utsatt för av min sambo men vi hade dock inga barn.
Däremot vet jag två män som råkat ut för något liknande som du beskriver.
Dock så tror jag på mamman då om hon ville ha ensam vårdnad så hon skulle kunna överdriva och beskriva allt mycket värre om det var motivet
Ahhh va fan. Hela denna historien är så tragisk. Hoppas att det blir Kalla Fakta, Debatt och en offentlig förundersökning.
Brukar inte journalister få tillgång till förundersökningar som denna när den är klar ?
Jag har också erfarenhet av beskyllningar. Jag har också jobbat på dagis och sett lite hur socialtjänst jobbar. Så min slutsats är att hon omöjligen kan ha varit så utsatt men det är sant att en relation kan bli ett fängelse så jag kan inte säga något säkert. Det verkar ingen kunna och det är fattigt att beskylla mannen för mord oavsett om han betett sig fel innan eller inte.
Jag har också lust att ta livet av mig ibland. En känsla av att något är fel infinner sig. Som att döden tar en hem. Jag tror hon haft liknande känslor.