2021-07-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Vem ÄR du till att skriva att situationen var jobbig men inte f_n var den värd att döda någon för.....skulle hon bara gå och vänta på att han skulle dödat dem så länge i stället? 🙄 som han har hotat med 😰💔 leva i fruktansvärs rädsla varje dag, gömma sig, inte våga gå ut, leva skyddat resten av livet.
Jag tror aldrig du har varit rädd, upplevt ångest osv.
Skulle hon själv tagit livet av sig och lämnat de stackars barnen kvar till honom som inte brydde sig om dem 💔😭

Om han inte brydde sig om sina barn… varför skulle han döda dem. Om han var en idiot varför skaffade hon ett till barn med honom. Hon var inte bortgift, bodde i ett främmande land, kunde inte språket, hade ingen egen inkomst, var beroende av honom
Citera
2021-07-12, 19:07
Medlem
Citat:
Vem ÄR du till att skriva att situationen var jobbig men inte f_n var den värd att döda någon för.....skulle hon bara gå och vänta på att han skulle dödat dem så länge i stället? 🙄 som han har hotat med 😰💔 leva i fruktansvärs rädsla varje dag, gömma sig, inte våga gå ut, leva skyddat resten av livet.
Skulle hon själv tagit livet av sig och lämnat de stackars barnen kvar till honom som inte brydde sig om dem 💔😭

Du tycker det är bättre att de dog framför ett tåg och inte ens kan begravas hela utan bara i fragment. Två barn 3 och 6 år gamla.
Citera
2021-07-12, 19:08
Medlem
NewHopes avatar
Alla här försvarar barnen - vad tror ni annars? Målet är att förstå vad som hände för att kunna undvika att mammor ta livet av sig och sina barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Handsomechubby
Jag försvarar inte pappan utan barnen. Och jag har kunskap om området… därför tror jag att det ligger mer bakom än vad vi vet. För det krävs en hel del för att ta sitt liv och sina barns liv. Ställa sig framför ett tåg med två barn, 6 och 3 år gamla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ruggigt trött på era inlägg som går ut på att försvara en barnamördare.

Exakt. Skulle inte sagt ett pip om han förlorat vårdnaden, fått stå i rännstenen mm.
Men detta. Barnmord?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Vilket skitsnack. Man ska inte slå någon oprovocerad eller för skojs skull.

Men inte fan är det nolltolerans.

Vissa kvinnor är bra duktiga på att förtjäna sig en smäll.

Dock så gäller det att lämna direkt i det fallet, för psykokvinnor blir inte friskare med åren.

Nä man ska aldrig slå en kvinna eller man för den delen. Är någon jobbig gå därifrån.
Citera
2021-07-12, 19:09
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Men var det misshandel?
DET var det jag kommenterade.

Ja, det där är psykisk misshandel tyvärr.
Citera
2021-07-12, 19:10
Medlem
Citat:

JAAA. Det hade varit f-n så mycket bättre om hon hade levat "i skräck varje dag". Men nu var han väl inte någon massmördare vad vi vet!! Och det hade varit f-n så mycket bättre att hon väntade på att ha skulle döda dem, än att döda dem själv!!!

Hur sjuk är du egentligen??
Citera
2021-07-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewHope
Alla här försvarar barnen - vad tror ni annars? Målet är att förstå vad som hände för att kunna undvika att mammor ta livet av sig och sina barn.

Tyvärr det låter inte som det utan att personer försöker att hitta anledningar för att rättfärdiga hennes agerande… för i ett land som Sverige borde det inte kunna ske.
Citera
2021-07-12, 19:15
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
helvetes satans skit

Jag börjar nog fatta allting ändå..... Pappan lär väl varit dum mot henne.... Men mer och mer börjar jag faktiskt fan tro att hon hade psykiska problem...... Så jag lägger min röst på en psykos.....
Kolla bilderna.... Lägg märke till hennes ögon.... Dom ser lite "scary" ut....

Detta tror jag också på. Dock tror jag fortfarande på att pappan var en riktig jävla idiot.
Citera
2021-07-12, 19:16
Medlem
Citat:
Han hotade henne så att hon gjorde det kan jag tro 💔
Och inte bara henne. Vi har ingen aning om om han hotat både hennes föräldrar och hennes vänner.
Det är inte ovanligt i fall som detta. Hon ville skydda nära och kära.

Hela Krasn*iqi-klanen verkar ha varit hotfulla/våldsamma mot M och barnen.
Har redan tidigare skrivit om övergrepp i rättssak (hot mot vittnen) och karaktärsvittnen (klanen så klart).

Visst är det tragiskt att det slutade på det här viset, men antar att hon inte i sin desperation såg någon annan väg för sig och barnen, från terrorn och psykiska och fysiska misshandeln från Labin*ot och klanen.

Vila i frid alla tre.

Stort tack till dig Doiten för hämtning/delning av dokument. Bilden har klarnat betydligt.
Senast redigerad av likor 2021-07-12 kl. 19:25.
Citera
2021-07-12, 19:19
Medlem
NewHopes avatar
FDI - det är misshandel. Socialen rekommenderar ha en dagbok för den kan man sedan bifoga. Tyvärr inte många orkar, speciellt när man hoppas att situationen förändras till bättre. Samt hon hade två små barn och han kontrollerade varenda steg. Det är en stor risk att ha en sånt dagbok liggandes hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Men var det misshandel?
DET var det jag kommenterade.
Citera
2021-07-12, 19:20
Medlem
Citat:
OCH lämna barnen men hans och hans familj 😯 är du galen på riktigt 💔😭

Då hade dom iaf. levt idag, tråkigt för dom med en hård uppfostran, men för bara några årtionden sedan så ansågs det normalt och folk växte upp och levde sina liv ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in