Vad menas inom kort. Vet inte media och allmänhet om den braskande nyheten? Vad skall hon meddela om några veckor om nu Trump sägs ha vunnit Arizona? Vad skall presenteras i andra delen? Du som verkar har förstahandskällor att ösa ur kanske kan reda ut begreppen i stället för att bara antyda.
Tack.
För du läser väl inte detta i media som newmax eller pundit eller vad dom nu heter.
CapsLock99 har väl samma källa som när han för 2-3 veckor sedan meddelade att resultatet skulle släppas, den kommande måndagen.
Lite omväxling dock från alla avslöjanden av bibliska proportioner som skulle släppas på fredag.
Tänk att Sidney Powell är helt bortglömd nu (inte för mig). Jag ser fram emot när hon under discoveryfasen i förtalsmålet med Dominion slänger fram alla bevis. Precis som hon planerade från första början
Jag sätter en stor summa pengar på att Arizona senate tänker låta sushi ninjas börja om med räkningen med dessa nyinköpta bantam maskiner och sedan kunna skrika sig hesa att
:de nya maskinerna räknade rätt. Alltså räknade dominions maskiner fel och då kräver vi en ny recount.
Och så fortsätter farsen i 1 år till.
Det Jag tror egentligen pågår är att sushi ninjas inte funnit något valfusk och att de därför slänger allt på väggarna för att se vad som fastnar.
Senast redigerad av Zielinsky 2021-07-11 kl. 22:22.
Tänk att Sidney Powell är helt bortglömd nu (inte för mig). Jag ser fram emot när hon under discoveryfasen i förtalsmålet med Dominion slänger fram alla bevis. Precis som hon planerade från första början
Ledsen att göra dig besviken men Sidney har väl lämnat in en motion to dismiss the suit.
Dvs hon vill avsluta utan förlikning och utan att processa i rätten.
Sidney menar att ingen rimlig människa kan förväntas ta hennes lögner på allvar.
Haha jag vet, det är därför det är så roligt! Hon som en gång i den här tråden ansågs vara en av USA:s främsta federala åklagare
Sen gick hennes firma dåligt och hon fick svårt att betala sina räkningar. Så hon hoppade på Qanon-tåget och började stjäla pengar ur sin egna Nonprofit.
Defending the Republic describes itself as a 501(c)4 nonprofit, but it isn’t listed in an IRS database of tax-exempt organizations. Groups recognized by the IRS as a 501(c)(4) are exempt from paying taxes on income, including donations, but those donations aren’t tax deductible as charitable contributions.
Powell’s website says donors can mail checks to an address in West Palm Beach, Florida, that corresponds with a UPS Store. Under the same address, Defending the Republic Inc. registered in February with Florida’s Division of Corporations as a nonprofit formed for “social welfare purposes.”
Records link other leading conspiracy theorists from Trump’s orbit to Powell’s nonprofit. Powell, Wood, Flynn and Flynn’s brother, Joseph, were named as directors of Defending the Republic in December 2020 filings with the Texas secretary of state’s office.
Sen gick hennes firma dåligt och hon fick svårt att betala sina räkningar. Så hon hoppade på Qanon-tåget och började stjäla pengar ur sin egna Nonprofit.
Kanske dags för dig att börja förstå, att det du kallar vansinne, är demokratins försvar mot rättshaverister och konspirationshaverister. Polis och Rättsväsende (Federal och lokal polis, domstolar och domare mfl), de offentliga myndigheterna (Justitiedepartementet, Homeland Security, Cyber Security mfl) fri och oberoende media (med en ansvarig utgivare som kan ställas till svars) och många mer stod, och fortfarande står, pall för det angrep som den amerikanska demokratin stod och till viss del fortfarande står under.
För en majoritet av, inte minst den amerikanska befolkningen, så är det ni i MAGA sekten som från dag 1 stått för vansinnet. Nu sprattlar ni en sista gång sedan blir ni en parantes i den amerikanska politiken. Även det Republikanska Partiet kommer inom sinom tid, att likt en Fågel Fenix resa sig från askan, av sektens våldförande på detsamma, och åter bli det parti som exempelvis Ronald Reagan företräde.
Ni inser inte ens vad det är ni försvarar. Ni tror på allvar att en dement barntafsare med en crackberoende och horknullandes son vann rättmätigt och ni ifrågasätter inte ens detta. Ni spyr ur er samma galla som MSM och ni är arroganta och ignoranta nog att tro att ni har kommit till denna slutsats själva, när ni i själva verket är hjärntvättade rätt igenom till den grad att ni har blivit nyttiga idioter åt samma människor som vill förslava er och som kallar er/oss för "useless eaters". Dessutom är det ni som är sekten - det är ni som drivs av en gruppmentalitet. Individualister och personer som utgår från individen istället för gruppen är inte vänster och framförallt inte vänsterliberaler, vänsterliberaler som inte gör annat än delar in människor i olika grupperingar istället för att förena. Sekten är vänstersidan - därom råder inga tvivel.
Med detta sagt - ett andligt problem har ingen politisk lösning, den långsiktiga lösningen är att ni zombies vaknar upp ur er mentala dvala och förenar er med oss andligt fria människor som har sett igenom den stora lögnen.
Ja, jag är fullt medveten om att jag talar till döva öron och blinda ögon.
The Numbers Don't Lie, The 2020 Election Was Stolen
Citat:
When lamestream fake news MSM media claims 'The Big Lie!' they are projecting!
Captain Seth Keshel discusses his journey from baseball analytics to military intelligence, followed by a providential meeting with General Michael Flynn that changed his life forever.
Captain Keshel breaks down the impossible statistical anomalies that defy election trends going back over 100 years, and pulls back the curtain on what it was like to be on the all-star team of General Flynn, Sidney Powell, and Lin Wood.
Ni inser inte ens vad det är ni försvarar. Ni tror på allvar att en dement barntafsare med en crackberoende och horknullandes son vann rättmätigt och ni ifrågasätter inte ens detta. Ni spyr ur er samma galla som MSM och ni är arroganta och ignoranta nog att tro att ni har kommit till denna slutsats själva, när ni i själva verket är hjärntvättade rätt igenom till den grad att ni har blivit nyttiga idioter åt samma människor som vill förslava er och som kallar er/oss för "useless eaters". Dessutom är det ni som är sekten - det är ni som drivs av en gruppmentalitet. Individualister och personer som utgår från individen istället för gruppen är inte vänster och framförallt inte vänsterliberaler, vänsterliberaler som inte gör annat än delar in människor i olika grupperingar istället för att förena. Sekten är vänstersidan - därom råder inga tvivel.
Ja, jag är övertygad om att Biden vann korrekt. Jag ser inget som talar för annat. Du verkar inte se att Trump var synnerligen illa sedd bland de som inte gillade honom. Trump var bokstavligen ett rött skynke för många amerikaner. Jag är, det har jag sagt förr, fullständigt övertygad om att Trump närmast var förutsättningen för att Biden skulle kunna vinna valet. Hade Republikanerna lanserat någon annan, i princip vem som helst som t ex Mike Pence, tror jag Biden hade förlorat. Men nu satsade man på den enda kandidat som kunde mobilisera motståndet och då vann Biden.