Citat:
Vad för bevis kräver du angående intervjun med Hillary Clinton? Jag tyckte inte att det var några direkta kontroversiella påståenden, ingenting heller som kan likställas med att hon tar tillbaka att hon blev besegrad.
Och ytterligare en fråga, vad vill du att jag ska reflektera över i twittertråden? Som jag säger, det är en sammanfattning på saker som diskuterats här i tråden. Jag har reflekterat
Och ytterligare en fråga, vad vill du att jag ska reflektera över i twittertråden? Som jag säger, det är en sammanfattning på saker som diskuterats här i tråden. Jag har reflekterat
Om man hävdar att man förlorat pga felaktigheter i valet, bör man precisera sig. Att du inte tycker det är kontroversiellt, kanske beror på att du fortfarande är anhängare av konspirationsteorier kring rysk valpåverkan 2016 ?
Bonusinfo, Hillary Clintons råd till Biden aug 2020:
Citat:
https://www.nbcnews.com/politics/2020-election/hillary-clinton-says-biden-should-not-concede-2020-election-under-n1238156
Hillary Clinton said in a new interview that Joe Biden should not concede the 2020 presidential election “under any circumstances," anticipating issues that could prolong knowing the final outcome.
“Joe Biden should not concede under any circumstances, because I think this is going to drag out, and eventually I do believe he will win if we don't give an inch, and if we are as focused and relentless as the other side is,” Clinton said in an interview with her former communications director Jennifer Palmieri for Showtime's “The Circus,” which released a clip Tuesday.
“Joe Biden should not concede under any circumstances, because I think this is going to drag out, and eventually I do believe he will win if we don't give an inch, and if we are as focused and relentless as the other side is,” Clinton said in an interview with her former communications director Jennifer Palmieri for Showtime's “The Circus,” which released a clip Tuesday.
Du har nog ingen större möjlighet att reflektera över något i den länkade twittertråden, då du hävdar att allt är "hittepå". Det är en haveristisk inställning, vilken exempelvis innebär att du fortfarande snöat in på rysk valpåverkan 2016 och finner det rimligt att Hunter Bidens laptop är planterad av ryssarna osv.
Tråden är nog framförallt tänkt som en förklaringsmodell till varför folk tappat förtroende för institutioner och framförallt media ( med all rätt ), vilken gör att teorier om valfusk kan breda ut sig.