2021-07-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Bara en reflektion
Har använt appen "iptv Extreme Pro" flera år men har saknat översikt på VOD materialet. Testade därför att logga in igen med appen "IPTV Smarters Pro" och fann att den har förbättrats avsevärt sedan senast. Kan nu se VOD materialet med omslag och betyg. Den liknar i mångt och mycket Tivimate tycker jag.
Frågan är bara om den är lika stabil som "Iptv Extreme Pro" ?

Du kan få översikt på VOD i IPTV Extreme Pro också. Långtryck på den valda filmen så kan du välja "event info".
Där ser du omslag, handling, trailer och betyg. 👍🏻
Citera
2021-07-07, 01:09
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Har ip-tv från en av dom i denna tråden frekvent förekommande leverantörerna. I dagsläget hag dock ingen tillgång till tv så jag kollar via datorskärmen. Har testat lite olika program men kör för tillfället MyIPTV Player som jag tycker är hyffsat smidig.

Men hur i hela hälsingland får man till EPG?

/#LOUDmouth#
Citera
2021-07-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Har ip-tv från en av dom i denna tråden frekvent förekommande leverantörerna. I dagsläget hag dock ingen tillgång till tv så jag kollar via datorskärmen. Har testat lite olika program men kör för tillfället MyIPTV Player som jag tycker är hyffsat smidig.

/#LOUDmouth#

Det är från din säljare du ska fått EPG ifrån.
Citera
2021-07-07, 11:57
Medlem
Citat:

/#LOUDmouth#

Om du menar var i appen du lägger in epg så väljer du bara settings och där väljer du edit playlist and EPG source.

Där klistrar du in din epg-länk.

Finns även Duplex till windows:

https://www.microsoft.com/sv-se/p/duplex-play/9nxbkn795pkq?rtc=1&activetab=pivotverviewtab
Citera
2021-07-07, 12:23
Medlem
skumbananernas avatar
Är det fler som har problem med undertexter på sina boxar? Jag kör en TVIP S-Box v.605 och när jag sätter på undertexter så kommer bara de första 1-4 meningarna i texten sen slutar den och visar inte mer igen förrän jag stänger av undertexter och sen sätter på det igen.

Känns ju mer logiskt om jag fick fram all undertext, eller inte någon alls... Men att få fram lite visar ju ändå att den klarar av det. Har uppdaterat till senaste mjukvaran, men mer felsökning vet jag inte riktigt - någon som har tips?
Citera
2021-07-07, 12:40
Medlem
sebastian66s avatar
Köp en box via Aliexpress som kostar ca 25 usd. Sedan köper du subcription för 6 mån på valfri plats.
6 månader kostar i regel mellan 12-22 usd.
Du kan aldrig få det billigare.
Jag har 159 svenska kanaler och över 26,000 kanaler från olika länder.
Om du gillar sport vet jag inte vad du INTE kan hitta.
Citera
2021-07-07, 13:37
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Om du menar var i appen du lägger in epg så väljer du bara settings och där väljer du edit playlist and EPG source.

Där klistrar du in din epg-länk.

Finns även Duplex till windows:

https://www.microsoft.com/sv-se/p/duplex-play/9nxbkn795pkq?rtc=1&activetab=pivotverviewtab

Inser nu att min frågeställning var otydlig. Jag vet var någonstans i appen jag ska lägga in EPG-sourcen, det jag var ute efter var jag får tag på source'n. Men då ska jag kolla med h*n jag köpt av. Gissar att det bara är en länk precis som för den vanliga tjänsten?

Tack & bock!

/#LOUDmouth#
Citera
2021-07-07, 14:06
Medlem
Citat:
Inser nu att min frågeställning var otydlig. Jag vet var någonstans i appen jag ska lägga in EPG-sourcen, det jag var ute efter var jag får tag på source'n. Men då ska jag kolla med h*n jag köpt av. Gissar att det bara är en länk precis som för den vanliga tjänsten?

Tack & bock!

/#LOUDmouth#

Yes... Det är en länk. Dock lite kortare 😁👍🏻
Citera
2021-07-07, 14:34
Medlem
xavi8222s avatar
Citat:
Jag vet var någonstans i appen jag ska lägga in EPG-sourcen, det jag var ute efter var jag får tag på source'n.

Tidigare i tråden så finns det info om fri EPG.
Citera
2021-07-07, 19:23
Medlem
Citat:

Tack & bock!

/#LOUDmouth#
I din m3u linje byt ut get.php? till xmltv.php? och ta bort allt efter du skrivit in ditt password så får du operatören egna epg. Om möjligt så logga in med xtream codes så kommer den vanligtvist automatiskt.

exempel:
h**p://url: port/get.php?username=xxxxxxxx&password=yyyyyyyy&type=m3u_plus&output=ts
blir
h**p://url: port/xmltv.php?username=xxxxxxxx&password=yyyyyyyy
Senast redigerad av clubsms 2021-07-07 kl. 19:27.
Citera
2021-07-11, 09:56
Bannlyst
Vad hände med N1 ?

Allt dog när Mcreggor matchen skulle börja
Citera
2021-07-11, 14:23
Medlem
Jag har googlat en del för att försöka reda ut lagligheten med iptv och undrar om någon kan peka på regler/tips i ämnet.
Jag är ute efter en rimligt prissatt leverantör som visar F1.
Jag tänkte förska streama via datorn och en VPN-tunnel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in