Citat:
Ursprungligen postat av
PeterNoster
Du har fel eller du har fått för dålig info från TS.
Du har antagligen då Telia och deras Technicolor router. Telia bryggar routern och du kan använda port 4 för en egen router. Övriga LAN är VLAN för t.ex IP-TV.
Dude. Jag jobbar med det här. Jag gör det här
dagligen. Så sent som igår var jag och installerade en router och digitalTV från Telia hos en person. Men sure, jag har fel.
Edit: Ah, Ownit. Ja, i Ownits routrar, Technicolor Xtream eller vilken annan som helst som dom erbjuder, kan man enkelt stänga av själva routerfunktionaliteten och använda routern som en switch.