2021-06-21, 18:44
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
I det här fallet syftade jag på fragrance X. Verkar som att ett flertal är missnöjda på kvalité och leverans. Läste på deras IG och det var ren komedi🤣 återkom gärna med en recension om Varvatos.
Okej. Jo jag återkommer med omdöme
Citera
2021-06-22, 19:35
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Okej. Jo jag återkommer med omdöme
Undra om man ska ta en sväng ner till Örebro och kika i D & P perfumes butik. Hade ett par flaskor som jag köpte i Istanbul för ett par år sen.
Citera
2021-07-01, 14:50
Medlem
Masingas avatar
Fick precis hem min beställning som innehöll följande.
Azarro wanted by night edp 100ml. Många rekommenderar denna i parfymvärlden tex Ash från Gent Scents på youtube.

Salvatore Ferregamo Uomo edt 50ml.

Båda kryddiga med orientaliska noter. Ska tilläggas att dessa lämpar sig bäst I lite kyligare väder.
Citera
2021-07-01, 18:17
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
I det här fallet syftade jag på fragrance X. Verkar som att ett flertal är missnöjda på kvalité och leverans. Läste på deras IG och det var ren komedi🤣 återkom gärna med en recension om Varvatos.
Lovade ju att återkomma med omdöme om JV Artisan Pure. Precis så kass prestanda som sägs. Doften är skaplig ändå. Den ska ju vara citrusbaserad men jag tycker den mer påminner om nyrivna morötter
Citera
2021-07-01, 18:22
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Lovade ju att återkomma med omdöme om JV Artisan Pure. Precis så kass prestanda som sägs. Doften är skaplig ändå. Den ska ju vara citrusbaserad men jag tycker den mer påminner om nyrivna morötter
Sånt som händer tyvärr! när man "blind buy".

Jag använde Azarro wanted by night även om den inte är en doft för varmt väder och måste säga att den är riktigt fin. Haft på den i 3,5 h nu med 3 sprut och den still going strong. Rekommenderas starkt om du inte har den.

Även Salvatore Ferregamo Uomo denna är riktigt fin. Sprayade på handleden och den håller också länge.

https://www.notino.se/salvatore-ferr...lette-for-man/

Btw har du luktat på den nya Lacoste 12.12 Blanc edp? Riktigt jävla fin. Den med räfflade mönstret på flaskan.
Citera
2021-07-01, 19:05
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Sånt som händer tyvärr! när man "blind buy".

Jag använde Azarro wanted by night även om den inte är en doft för varmt väder och måste säga att den är riktigt fin. Haft på den i 3,5 h nu med 3 sprut och den still going strong. Rekommenderas starkt om du inte har den.

Även Salvatore Ferregamo Uomo denna är riktigt fin. Sprayade på handleden och den håller också länge.

https://www.notino.se/salvatore-ferr...lette-for-man/

Btw har du luktat på den nya Lacoste 12.12 Blanc edp? Riktigt jävla fin. Den med räfflade mönstret på flaskan.
Wanted By Night har jag. Riktigt fin. Ett blindköp det också, fast lyckat. Bra fart i den också, precis som du säger. Ska kika på Lacosten.
Har du kollat in Most Wanted? Lär ska vara rätt bra.
Citera
2021-07-01, 19:49
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Wanted By Night har jag. Riktigt fin. Ett blindköp det också, fast lyckat. Bra fart i den också, precis som du säger. Ska kika på Lacosten.
Har du kollat in Most Wanted? Lär ska vara rätt bra.
Inte än, bara wanted by night! Däremot Chrome känns intressant, kanske blir ett köp av den eller Mont Blanc individuel
Citera
2021-07-04, 19:14
Medlem
Bandituzs avatar
Måste erkänna att Creed EROLFA är riktigt trevlig att bära under extremt varma sommardagar. Lite tråkigt att den inte får så mycket kärlek bara.
Citera
2021-07-05, 17:53
Medlem
Masingas avatar
Det verkar som att Notino bytt ut Shenker mot Postnord. Nu kommer säkert massa paket försvinna när babbarna ser ett notino paket.
Citera
2021-07-10, 15:50
Medlem
Masingas avatar
Fick en bra deal på Valentino Born In Roma Yellow Dream 100ml edt så den fick följa med. Riktigt fin!
Citera
2021-07-12, 06:28
Bannlyst
Några frågor om parfym:

1. Använder du billig parfym? Alltså parfymen ska inte vara dyr? Max 100 kr.

2. Axe ska hålla i sig i 48 timmar, tycker du att det håller i 48 timmar?

3. Vilken är den dyraste parfymen du har ägt eller har köpt?

4. Dyrt är lika med en god parfym?
Citera
2021-07-12, 17:03
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Några frågor om parfym:

1. Använder du billig parfym? Alltså parfymen ska inte vara dyr? Max 100 kr.

2. Axe ska hålla i sig i 48 timmar, tycker du att det håller i 48 timmar?

3. Vilken är den dyraste parfymen du har ägt eller har köpt?

4. Dyrt är lika med en god parfym?
Fråga 1-2 Nej
3. Parfums de Marly Percival och Creed Viking
4. Definitivt inte. Många superdyra är väldigt"artistiska" och kräver lite vana. Lite billigare designerdofter är mer mass pleasing.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in