Citat:
Ursprungligen postat av
Eoppoyz
Jag började på JH nyligen. Jag blir mentalt utmattad direkt och som mest har jag kunnat jobba 2,5h utan paus. Oftast blir det bara 1h. Blir det bättre med tiden? Jag vill bli snabbare med att skriva, men det är svårt att få det under 200 tecken, framför allt om de skriver mycket. Det är svårt att bli snabb när vissa skriver så illa att man måste försöka dechiffrera vad de skriver.
Jag såg JH:s annons som lockade med 3000-4000kr/veckan. Jag såg redan i avtalet att med den låga lönen, så kommer det krävas en hel del jobb för att kunna nå detta, även om det är fullt möjligt för veteraner inom jobbet? Är det någon som vet hur många meddelanden man måste skriva för att uppnå detta inklusive bonusar? Att räkna exklusive bonusar är inte så svårt.
Sedan undrar jag om gubben på nästan 90 verkligen är genuin eller ett mästertroll? Han lyckas skriva nästan varenda bokstav fel till den grad att man tror att han använder Enigma-koder, men lyckas ändå ta selfies och visa hur han bor.
Jag har råkat ut för ett par stycken som var så genomvidriga att jag svarade snabbt på deras meddelanden och sedan loggade jag ut direkt, för att jag var så äcklad. En fantiserar om att stå i mitten av en bukkake-ring där han vill att 30 män kommer på honom och att han får suga av dem. Sedan vill han att kvinnor pissar i munnen på honom.
En annan skrev att han vill bli pruttad i munnen och frågade playern om "hon" är gasig av sig. Vad i helvete?!
1800 ger minst 270 + 15 i bonus (1000 meddelande/vecka) men at that point så skriver man självklart upp sig till 1976 så du får 0.18 per mess istället för 0.15.
1976 ger minst €356 + €15, och då har du andra bonusar i det garanterat som höjer upp det lite, och om du skriver kvällar efter 18 och helger så har du 0.02 extra per mess. Säg att du skriver hälften av dina mess under peak hours så har du 1976 x 0.19 = €375 + €15 + garanterat säkert minst 20-30 i bonus, så räkna på 1976 för att nå 4000 iallafall
Snittar du 80 i timmen så sitter cirka 25 timmar i veckan, 100 timmar i månaden för att tjäna över 16k, det skulle motsvara någonstans 25 - 26k för en vanlig heltidstjänst.
Ta ned snabbcentralen, det kommer höja hur snabb du är otroligt mycket.