Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Och du vill ha invandrare därför att? Är det inte bättre om folk kan trivas hemma?
Men helvete vad tröga ni verkar vara.
VAR kan du läsa att jag VILL ha invandrare?
Kan ni fan inte skilja på att "
vilja" något och att "
inte ha något emot"? Det är ju två helt olika saker!
Jag bryr mig helt enkelt inte om det kommer några hundra, eller ett par tusen invandrare från jordens alla hörn varje år. Då menar jag inte krigsflyktingar som ju naturligtvis tas bäst hand om i grannländerna där nere.
Om ni skall ha TOTAL-stopp för invandring, och inte en enda svensk kan åka utomlands och hitta en partner och inte en människa kan arbetskraftsinvandra då kompetensen behövs, så är ju Sverige dödsdömt. Då begränsar man ju rörligheten TOTALT för oss svenskar. Inte ett jävla land kommer vilja ta emot oss, utan vi kommer räknas som Hitler fast 100 gånger värre.
Jag vill faktiskt kunna flytta utomlands när det fan behagar Mig! Men om vi skall säga nej till varenda jävel som vill invandra, så kommer inte något land låta oss invandra heller!
Tror ni jag vill bo kvar i detta jävla skithål för resten av mitt liv? 80% av svenskarna är uppenbarligen idioter och röstar därefter. Landet håller på att gå under. I god tid före skeppet sjunker så drar jag åt helvete härifrån. Och då är det till att Svenskar inte räknas som ett jävla Hitlerfolk, för då släpps jag inte in i något annat land heller!
Tänk efter lite. Kristersson har rätt, invandring ÄR en belastning. Men svenska rasister har fel, vi kan inte ha totalstopp för invandring heller. Hur kan ni vara så svart-vita att ni inte ser några som helst nyanser däremellan?