2021-07-09, 16:57
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettefrack
Lol...du skulle bara veta hur många hjälpt. Heroin, amfetamin, kokain, även dom me hasch å cannabis... Man gör sina val... Jag har hjälpt många, å e stolt. Tror knappast du hjälpt en. Nej. Så tyst!!

Visst visst, du har gömt barn som är jagade av kriminella Albaner som gärna dödar dig på köpet också. Jag tror dig inte ett skvatt tyvärr.
Citera
2021-07-09, 16:58
Medlem
Beck86s avatar
Har någon koll om man kan köra fram till olycksplatsen eller får man gå en bit?
Citera
2021-07-09, 16:58
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Man kan inte väcka åtal för någon annans räkning. Däremot kan man göra en polisanmälan/orosanmälan.

Det är sant men man kan kontakta soc och polisen samt inte ge sig.
Citera
2021-07-09, 16:59
Medlem
Eemjnssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Har någon koll om man kan köra fram till olycksplatsen eller får man gå en bit?

är en viadukt, tror du kan köra.
Citera
2021-07-09, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Det har postats några gånger i tråden, med diverse bilder och anonyma berättelser att dom har slagits om vårdnaden över barnen i någon tingsrätt. Vem exakt det handlar om, vem som skulle ha sagt eller gjort vad. Vet nog ingen. Men det är rätt fucked up att sitta o ställa en sån där riktad fråga till hennes vänner just nu, tycker inte du? Spelar ingen roll hur vidrig man nu försöker va. Låt vännerna vara en stund och se om du har tålamod så kanske svaret kommer fram när tiden är inne.
Vännerna försöker fan rättfärdiga hennes handlingar genom att säga att hon var utsatt och det ska då helt plötsligt vara förstående och okej att hon mördat sina barn. Dem förskönar två jävla mord!!! Helt stört!
Citera
2021-07-09, 17:02
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eemjnsson
är en viadukt, tror du kan köra.

Ok, sedan mitt lokalsinne...... Humm.... Får helt enkelt hoppas att jag kör rätt....
Citera
2021-07-09, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Men snälla.... folk flyr från krig, våldsamma män, familjer, mm. med 10 SMÅ barn genom hav, vatten, sahara för att komma till säkerhet, europa, sverige. Medans en svensk kvinna inte vet hur hon ska bete sig? Var hon kan vända sig? Var hon kan få hjälp?

Men herregud, är det någon jävla kukmätartävling mellan invandrare och svensk för er det här?

När folk flyr över vattnet har dom ofta nätverk och flyr som en hel familj. Och under hela den resan, finns det människor efter människor som står där o hjälper dem på traven. Pröva o vara en ensam liten flicka o göra den resan.

Vart var människorätts organisationen för den här flickan.. Kan bete mig som er, o fråga er varför du inte var där någonstans o hjälpte. Vill jag inte göra dock, för o ställa den frågan på ett sånt sätt, är direkt oschysst.
Citera
2021-07-09, 17:04
Medlem
Kvinnan levde på hemlig ort med skyddad identitet. Såväl hon som barnen var allvarligt hotade till livet av barnens pappa nästa gång de sågs.

Tingsrätten tilldömde nyss pappan umgänge och första umgänget skulle ske nu i helgen.

Pga omständigheterna ber jag er alla sluta spekulera i vem/ vilka och andra detaljer som inte tillför något i tråden.

Polisen utreder saken som mord då barnen ej valde detta frivilligt.
Citera
2021-07-09, 17:04
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Det har postats några gånger i tråden, med diverse bilder och anonyma berättelser att dom har slagits om vårdnaden över barnen i någon tingsrätt. Vem exakt det handlar om, vem som skulle ha sagt eller gjort vad. Vet nog ingen. Men det är rätt fucked up att sitta o ställa en sån där riktad fråga till hennes vänner just nu, tycker inte du? Spelar ingen roll hur vidrig man nu försöker va. Låt vännerna vara en stund och se om du har tålamod så kanske svaret kommer fram när tiden är inne.

Finns inga fakta som presenterats i tråden, vad du än skriver sida upp och sida ner.
Jag är absolut inte nöjd med det Sverige vi har fått senaste decenniet, tycka det är obehagligt att köra bil ensam på natten eller röra sig fritt i centrala Göteborg vilket tid som helst på dygnet. Trots all skit vi har så måste vi ändå vara överens om att innan vi anklagar måste vi ha säkra källor.
Citera
2021-07-09, 17:05
Medlem
Eemjnssons avatar
Citat:
Ok, sedan mitt lokalsinne...... Humm.... Får helt enkelt hoppas att jag kör rätt....

Slå upp det på en karta. Det ligger i höjd med björkviken, tror inte där är så många vägar att köra in på. Du kör in en väg till vänster vid björkviken om du kommer ifrån Hässleholm
Citera
2021-07-09, 17:06
Avslutad
Citat:
Är väldigt enkelt att nå då det är en viadukt med bilväg och cykel/gångbana under. Det är mer eller mindre fritt fram att gå upp… 😳

https://imgshare.io/image/pYJmde
https://imgshare.io/image/pYJ9pw
Citera
2021-07-09, 17:10
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurabergen
Är väldigt enkelt att nå då det är en viadukt med bilväg och cykel/gångbana under. Det är mer eller mindre fritt fram att gå upp… 😳

https://imgshare.io/image/pYJmde
https://imgshare.io/image/pYJ9pw

Oj....... Ja helt öppet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in